Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nézegettem. Messze van, hogy csak le menjek nézni. Ez itt útbaesik csak valami rossz érzésem van..

https://auto.jofogas.hu/heves/Robogo_Aprilia_85437488.htm
ez pl egész jól néz ki
https://www.kepesmotor.hu/mala...

ha a km óra nem mér és a spirál ép akkor azt nem lehet megcsinálni, egyszerűen nincs hozzá a keréknél lévő meghajtás
12"-16" van de 14" nincs még gyáriban sem
én elbasztam az enyém aztán azóta nem mér, bár nemigen érdekel mennyivel megyek
no igen. Ha nem versenyzésre kell rögtön kérdés, hogy 2t vagy 4t.
egy fos 2t motornál sok mindent nem tudsz
ne legyen szar hangja, menjen rendesen aztán ennyi, de egy negyed fordulat tekerés a keverék csavaron és egyből szarul megy

pl
egyik ismerős vett egy yamaha jog motort, pöccre indult csak lefulladt gázhúzásra
gyors karbi takarítás és ment remekül
első útja során a csapszeg zéger gondolt egyet és feljött körbenézni az égéstérbe, persze henger-dugó kuka lett, ráadásul a dugó egy kis darabja valami úton módon pont a főtengely csapágyba esett bele emiatt az is ko lett
pedig fasza volt szinte minden
Persze van motorom és főként én szerelem. Annó a Burgman 125 ccm-nél elindulásnál egy csilingelés a kuplungfelől de a szerelők is azt mondták, hogy nem érdemes vele foglalkozni.

Szóval totál más egy robogó és egy nagy motor nézegetése. Ha valaki az olajos kuplunghoz szokott egy Ducati esetén világgá szalad.

De valamit csak nézzek nem?
az a gond hog aki nem ért hozzá az hiába nézegeti
pl egy 300 forintos csúszka megkeményedése- kopása miatt olyan fasza csörgés-zörgés hallatszik hogy azt hinné az ember motorgenerál szükséges
Na ez igy sokkal egyszerűbb megkérdezni, hogy szar-e, mint nézegetni, hogy hidegen és melegen indul-e, nem csorompol benne a kuplung indulásnál. nem kell nézegenti a csúszás és csavarodás nyomokat.

Csak rákérdezel és viheted. :)
a pözsó robikban van néhány nagyobb testű 50es
arra figyelj ne legyen szar
Koszi a valaszokat, otthon megnezem. Ami a nagyobb kerek helyett meg jatszik a nagyobb testu sportosabb kinezet. Kb mint a burgman alakja, de abban csak nagyobb ccm van.

De mire figyeljek?
A Te kaliberedhez nem is ajánlják a 4000-es gumit.
a scarabeo csomagtartója szinte semmi, ott az ülés alatt van a tank
a centrora a mofakernél 4 ezertől kezdődnek a gumik, szerintem nem drága
mondjuk ami nekem van az majd 10 rugó
Malaguti Centro,Ciak , Aprilia Scarabeo.Ezek minarelli blokkosak,én ezekben hiszek.
Esetleg Piaggio Liberti,ennek pici a csomesza.
Az egyik legjobb nagykerekű!Igénytelen,könnyű szervizelni,olcsó a cucc hozzá (már ha kell)
A gumik drágák egy kicsit.
nekem egy lom kb 95ös évjáratú malaguti centro van
14es kerék, elfogadható futómű, 8 literes tank, és bazi nagy pakolóhely az ülés alatt
190 magas vagyok 140 kiló és elférek rajta minden gyári a gépen 63 a maxi tempó
minarelli blokk van hozzá minden ami kopó-fogyó
Opsz, most jutott el a tudatomig, hogy írtad 50-s a keresett robogó.
Szia!
50-s vagy nagyobb? Nézd meg az enyémet, bár annak 12" kerekei vannak, viszont nagy emberek is kényelmesen elférnek és hatalmas a csomagtere is.
Sziasztok,

Felmerult, hogy az auto melle illetve masodik auto helyett venni kellene egy nagyobb testu, nagyobb kereku otvenes robogot. Csak varosi hadznalatra, leugrok a boltba, gyerekek leugranak a haverokhoz. 180 cm feletti magassaguak vagyunk. Kb 100-at szannek ra. Mire figyeljek, milyen tipust ajanlotok? Illetve van ennek realitasa?
én a gyújtásra tippelek mert a vezérlést teljesen átnéztem és minden a megfelelő helyen van. Gyújtásra gyanaxom én is elsősorban, de hiába vettem egy másik cdi-t ha rádugom a régi helyére beindúl a motor de nemtudom leállítani, valamiért hiába veszem le a gyújtást nemtörténik semmi úgyan úgy jár a motor tovább. Vagy nem megfelelő cdi- küldtek hozzá, vagy más a vezeték kiosztása az újnak.
Értem, akkor egy hibalehetőséggel kevesebb. Marad a gyújtás és a szelepek ellenőrzése.
meg fel is tettük egy másik járgányra próba képp és azon tökéletesen működit. Tehát azt kizárnám a hibakörből.
nincs teljesen szétszedtem többszőr is és átnéztem az egészet. Hidd el csináltam már ilyet
A karburátor 1000% , hogy rendben működik? Membrán nincs elöregedve, kiszakadva?
a vezérlés a helyén aut is átnéztem.
a szimeringektől kezdve a hengerfejig mindenre ráfújkáltam vagy 7db féktisztítósprém ment el rá és semmi változás nem történt. Szóval fals kilőve ez 1000%
Féktisztítóval végig lett fújva és nem változott a motor fordulata