ha a km óra nem mér és a spirál ép akkor azt nem lehet megcsinálni, egyszerűen nincs hozzá a keréknél lévő meghajtás
12"-16" van de 14" nincs még gyáriban sem
én elbasztam az enyém aztán azóta nem mér, bár nemigen érdekel mennyivel megyek
egy fos 2t motornál sok mindent nem tudsz
ne legyen szar hangja, menjen rendesen aztán ennyi, de egy negyed fordulat tekerés a keverék csavaron és egyből szarul megy
pl
egyik ismerős vett egy yamaha jog motort, pöccre indult csak lefulladt gázhúzásra
gyors karbi takarítás és ment remekül
első útja során a csapszeg zéger gondolt egyet és feljött körbenézni az égéstérbe, persze henger-dugó kuka lett, ráadásul a dugó egy kis darabja valami úton módon pont a főtengely csapágyba esett bele emiatt az is ko lett
pedig fasza volt szinte minden
Persze van motorom és főként én szerelem. Annó a Burgman 125 ccm-nél elindulásnál egy csilingelés a kuplungfelől de a szerelők is azt mondták, hogy nem érdemes vele foglalkozni.
Szóval totál más egy robogó és egy nagy motor nézegetése. Ha valaki az olajos kuplunghoz szokott egy Ducati esetén világgá szalad.
az a gond hog aki nem ért hozzá az hiába nézegeti
pl egy 300 forintos csúszka megkeményedése- kopása miatt olyan fasza csörgés-zörgés hallatszik hogy azt hinné az ember motorgenerál szükséges
Na ez igy sokkal egyszerűbb megkérdezni, hogy szar-e, mint nézegetni, hogy hidegen és melegen indul-e, nem csorompol benne a kuplung indulásnál. nem kell nézegenti a csúszás és csavarodás nyomokat.
Koszi a valaszokat, otthon megnezem. Ami a nagyobb kerek helyett meg jatszik a nagyobb testu sportosabb kinezet. Kb mint a burgman alakja, de abban csak nagyobb ccm van.
a scarabeo csomagtartója szinte semmi, ott az ülés alatt van a tank
a centrora a mofakernél 4 ezertől kezdődnek a gumik, szerintem nem drága
mondjuk ami nekem van az majd 10 rugó
nekem egy lom kb 95ös évjáratú malaguti centro van
14es kerék, elfogadható futómű, 8 literes tank, és bazi nagy pakolóhely az ülés alatt
190 magas vagyok 140 kiló és elférek rajta minden gyári a gépen 63 a maxi tempó
minarelli blokk van hozzá minden ami kopó-fogyó
Felmerult, hogy az auto melle illetve masodik auto helyett venni kellene egy nagyobb testu, nagyobb kereku otvenes robogot. Csak varosi hadznalatra, leugrok a boltba, gyerekek leugranak a haverokhoz. 180 cm feletti magassaguak vagyunk. Kb 100-at szannek ra. Mire figyeljek, milyen tipust ajanlotok? Illetve van ennek realitasa?
én a gyújtásra tippelek mert a vezérlést teljesen átnéztem és minden a megfelelő helyen van. Gyújtásra gyanaxom én is elsősorban, de hiába vettem egy másik cdi-t ha rádugom a régi helyére beindúl a motor de nemtudom leállítani, valamiért hiába veszem le a gyújtást nemtörténik semmi úgyan úgy jár a motor tovább. Vagy nem megfelelő cdi- küldtek hozzá, vagy más a vezeték kiosztása az újnak.
a szimeringektől kezdve a hengerfejig mindenre ráfújkáltam vagy 7db féktisztítósprém ment el rá és semmi változás nem történt. Szóval fals kilőve ez 1000%
https://auto.jofogas.hu/heves/Robogo_Aprilia_85437488.htm