hello!
ha leonárdot keresel akor én árulok egy 250-es et ha érdekel!
én 3 éve mászkálok vele a városba meg messzebb utakra is!
ha érdekel akor írj a zolnai3@freemail.hu ra!
motorikusan nemrég let felújítva!
100km-en 2,5-3l-ert eszik !
a végsebesége 160km/h
160000ft-ra tartom!
sziasztok. érdeklődnék hátha szedett már szét valaki honda scoopy robogót. mindenhol ugy olvastam hogy 50ccm. de ismi szerint is meg szerintem is túl nagy kompresszió van benne hogy 50-es legyen. meg sokkal erősebbnek is érezni. tudtok valami infoval szolgálni? csak ezért nem fogom szétszedni, 6000km van a motorban, és hiba nélkül működik.
Honda Dio-n cserélek főtengely szimeringet a variátol felőlit már kiszedtem. A gyujtás oldalira még nem volt időm majd ma akarom, az lenne a kérdésem hogy ha a gyujtást leszedem, van valami jel vagy valami hogy hogyan kell vissza rakni?
sziasztok. minarelli blokkos robogóról szeretnék kérdezni. pontosan nem tudom milyen típusú a blokk (nem am6) az érdekelne hogy melyik irányba forog a gyújtásuk? vagy ez típusoknál is különbözik? köszi.
Eladó Minarelli Cuccok!
TOP Perf. hajtás dekni minarelli 8ezer
Leo Vince TT kipu 15 ezer majdnem új!
Malossi Fly kuplung Minarelli 107 0 km es Vadi új ! 12 ezer
töltőfeszt beindított állapotban az akkusaruknál érdemes mérni,hiszen ott adja le az akkunak a töltőfeszt és az a valós adat,hogy mennyit tölt az akkuba!lehetne mérni pl. a fesszabnál is,de onnan az akkuig még bármi lehet...
nekem 200-as karbis Atlanticom van,én olaszból behozottat vettem /lekopogom/ a vízpumpán és az átkábelezésen kívűl csak a kötelező szervízelésre kellett költenem a 3 év és 20.000 km-en elég sokat és hosszan gurulgattam asszonnyal mögöttem országszerte hidegben-melegben-esőben és teljesen jól bírta!én és a kicsikém vagyunk az ellenpélda a negatív olasz tapasztalatokra :) az indítómotorra nekem semmi panaszom,mire gondoltál?
gondolod írj mailt: daddy8223 kukac gémail pont kom
Jól értem, hogy Neked is injektoros van? A töltőfeszt hol érdemes mérni?
A gondos gazdától venni... Hát persze, jól ki kellene fogni, van pár jelölt magyar rendszámosban, de anno Olaszországban vajon hogyan használták?
Lenne még pár kérdésem:
Injektorosoknak van még bármi más nyűgjük?
Indítómotorról olvastam (lehet, hogy a 200-as karbisnál), hogy érdekes lehet a javítási összege...
Jelenleg a motorok árai mennyire magasak az őszi árakhoz képest?
Ha gondolod, folytathatjuk privátban is, ne spammeljük itt a topicot...
olasz robogóknál az elektromos résszel szokott baj lenni,fesszab hiba gyakori,de lehet csak újra kell vezetékelni,néha megoldja ez is a töltéshibát!töltést alapjáraton és fordulaton érdemes mérni,abból már sokminden kiderűl!ha magas a töltés /14.4V feletti/ fordulaton,tönkreteheti az akkut és az injektort!ha alacsony,akkor megint az akku bánja!vízpumpa is megadja magát,ha már idősebb a gép!hírtelen ennyi,nekem 3 éve van piaggio blokkos 9 éves apriliám és ennyi jött elő csak,kb. nincs is más gyakori hiba :)
ha gondozod normális olajjal,odafigyelsz a légszűrőre,akkor nem sok bajod lesz,ha jó állapotút veszel gondos gazdádtól :)
egyedűl a negatívum a szerintem magas alkatrészárak...
Rieju 4T 50ccm nagytestü robogó egyben vagy darabokban eladó.MÉG NEM KEZDTEM EL BONTANI
némelyik idom törött
ülés szakadt
gyujtáskapcsoló hibás ki lett szedve
rugásra indult / most a rugo szétugrott/
projectoros lámpa
gumik tökéletesek
féktárcsa is
motorja gyári még nem volt szétszedve
kipufogó gyári
érdeklödni email
uazosember@gmail.com
A motorblokk oldalán elvileg rajta kell lennie annak hogy 50 ccm, illetve a motor adattábláján is.
ha leonárdot keresel akor én árulok egy 250-es et ha érdekel!
én 3 éve mászkálok vele a városba meg messzebb utakra is!
ha érdekel akor írj a zolnai3@freemail.hu ra!
motorikusan nemrég let felújítva!
100km-en 2,5-3l-ert eszik !
a végsebesége 160km/h
160000ft-ra tartom!
Honda Dio-n cserélek főtengely szimeringet a variátol felőlit már kiszedtem. A gyujtás oldalira még nem volt időm majd ma akarom, az lenne a kérdésem hogy ha a gyujtást leszedem, van valami jel vagy valami hogy hogyan kell vissza rakni?
125-150 léghütéses 4T dobfék INDITHATO,KIPROBÁLHATO és tartozékaival együt.Gyujtás karbi kipufogo kerek stb stb
TOP Perf. hajtás dekni minarelli 8ezer
Leo Vince TT kipu 15 ezer majdnem új!
Malossi Fly kuplung Minarelli 107 0 km es Vadi új ! 12 ezer
nekem 200-as karbis Atlanticom van,én olaszból behozottat vettem /lekopogom/ a vízpumpán és az átkábelezésen kívűl csak a kötelező szervízelésre kellett költenem a 3 év és 20.000 km-en elég sokat és hosszan gurulgattam asszonnyal mögöttem országszerte hidegben-melegben-esőben és teljesen jól bírta!én és a kicsikém vagyunk az ellenpélda a negatív olasz tapasztalatokra :) az indítómotorra nekem semmi panaszom,mire gondoltál?
gondolod írj mailt: daddy8223 kukac gémail pont kom
Köszönöm az infókat!
Jól értem, hogy Neked is injektoros van? A töltőfeszt hol érdemes mérni?
A gondos gazdától venni... Hát persze, jól ki kellene fogni, van pár jelölt magyar rendszámosban, de anno Olaszországban vajon hogyan használták?
Lenne még pár kérdésem:
Injektorosoknak van még bármi más nyűgjük?
Indítómotorról olvastam (lehet, hogy a 200-as karbisnál), hogy érdekes lehet a javítási összege...
Jelenleg a motorok árai mennyire magasak az őszi árakhoz képest?
Ha gondolod, folytathatjuk privátban is, ne spammeljük itt a topicot...
nem csopperem van
szimóra kellene egy pár gumi
de jó is legyen meg olcsó is olyan tipikus magyar vásárló lennék
olasz robogóknál az elektromos résszel szokott baj lenni,fesszab hiba gyakori,de lehet csak újra kell vezetékelni,néha megoldja ez is a töltéshibát!töltést alapjáraton és fordulaton érdemes mérni,abból már sokminden kiderűl!ha magas a töltés /14.4V feletti/ fordulaton,tönkreteheti az akkut és az injektort!ha alacsony,akkor megint az akku bánja!vízpumpa is megadja magát,ha már idősebb a gép!hírtelen ennyi,nekem 3 éve van piaggio blokkos 9 éves apriliám és ennyi jött elő csak,kb. nincs is más gyakori hiba :)
ha gondozod normális olajjal,odafigyelsz a légszűrőre,akkor nem sok bajod lesz,ha jó állapotút veszel gondos gazdádtól :)
egyedűl a negatívum a szerintem magas alkatrészárak...
Piaggio Beverly típusokat ismeritek esetleg? Milyen típushibákkal rendelkeznek, mire kell figyelni vásárlás esetén?
ha igen akkor hozzád viszem a zsetont
Elkezdtük motorgumikat árulni.
Mind új. 2012-2013as gyártás.
Rengeteg méretben, fajtában és stílusban.
Ha érdekel akkor adatlapomon van elérhetőség. Írj rám.
némelyik idom törött
ülés szakadt
gyujtáskapcsoló hibás ki lett szedve
rugásra indult / most a rugo szétugrott/
projectoros lámpa
gumik tökéletesek
féktárcsa is
motorja gyári még nem volt szétszedve
kipufogó gyári
érdeklödni email
uazosember@gmail.com
Piaggio liberty50 2T eladó!