Még ez a brisk gyertya nem olyan rossz egész jó ahoz képest hogy 300ft
de a championt is hamisitják már.
Densoba van egy jó W24FS-U a tipusa ez is jó vizes aprilia rallyba már néztem. De most nem veszek mert van itthon vagy 5darab nem sokat használt gyertya simsonom volt azt tesztelgettem velük régebben.
Most n14c brisket raktam bele 0,6mm hézagal most jól megyen a motor csak nem voltam biztos benne hogy a hőérték megfelel-e.
De a br7hs ngk-val gyengén ment a 70-et alig birta elérni made in france van rá irva vagy hamisitvány vagy a hőérték nem megfelelö és azért lehet gyenge vele.
8ezer km-ente kell cserélni azt olvastam egy helyen.
Az általad említett gyertyák közül az NGK 6-os 175-225, a 7-es 225-240 ,a régi számok alapján, 8-as már jónak tűnik, 240-280. A BRISK 17-es 175-225, a 15-ös 225-240, a 14-es 240-280 hőértékű. A Champion L82YC pedig 260 körüli hőértéknek felel meg. De a gyári gyertya a leírás szerint elvileg, NGK típus BR8HS. Igazából a gyertyakép is sokat elárul a megfelelő gyertyáról és a beállításról még nem is beszélve.
Van egy pár gyújtógyertyám az lenne a kérdésem hogy hőértékbe melyik felel meg aprilia vizes rallyba.
Leirom a listát
NGK Br7hs; bp7hs; b8hs;bp6hs
Brisk yttrium N15yc ; n14c ; n17c
Champion L82yc
A br7hs ngk-t 0,6mm hézagal próbáltam de nagyon gyengén gyorsult meg a 70-et is alig birta elérni. made in france van rajta az eredeti japán Ngk biztos jó.
Yamaha Slider 2000-es ..álló ,levegős Minarelli blokk.
Teikei karbihoz hol kapok tömítő szettet?
Néztem a robogómon...tiszta "szottyos" a karbi...most vagy a membrán nem zár rendesen..és vissza is dolgozik.....vagy az úszóház és a fedél tömítése (gumi) elöregedett.
Vajon a szimpla papírtömítéssel kiváltható?
Üdv! eladó egy komplett gilera stlker, egybe vagy bontva, önindítótól rúgásról elsőre indul, 19000 km van benne dellorto 17.5 karbi (500km-t se futott) leo vine sp3 kipufog. blokkba ami cserélve lett: görgő kontraszt ékszíj főtengelycsapágy. fékbetét elől hátúl tökéletes, gumik 85%kb, annyi híja van az egész robesznek hogy a 2 oldal idom, és hátul az összekötő idom hiányzik. tehát egybe 40000ft vagy bontva is eladó. szállítást megoldhatom, képeket
Hozzáértőktől lenne pár kérdésem, Yamaha Majesty 250 ('04-ről van szó), megállt a motor, elszaladt a csapágykosár a motorban.
- a henger Nicasilos e?
- milyen túlméretek vannak dugóban, ha cserélni kell?
- ha nem Nicasilos érdemes e felfúratni, milyen veszélyei vannak stb.
- ha tudtok megbízható és nem túl drága szerelőt Budapest közelében, kérlek jelezzétek.
Üdv mindenkinek! robogómon a külön olajzást szeretném eltávolítani, és azt szeretném kérdezni hogy a karbira csatlakozó olajcső helyét hogy dugaszoljam, vagy mit rakjak rá hogy ne szívjon falsot stb?
zavarszűrős pipában a zavarszűrős gyertya nem lesz ám az igazi
de a championt is hamisitják már.
Densoba van egy jó W24FS-U a tipusa ez is jó vizes aprilia rallyba már néztem. De most nem veszek mert van itthon vagy 5darab nem sokat használt gyertya simsonom volt azt tesztelgettem velük régebben.
De a br7hs ngk-val gyengén ment a 70-et alig birta elérni made in france van rá irva vagy hamisitvány vagy a hőérték nem megfelelö és azért lehet gyenge vele.
8ezer km-ente kell cserélni azt olvastam egy helyen.
Én sehol se találom webáruházba se irják alá.
Az általad említett gyertyák közül az NGK 6-os 175-225, a 7-es 225-240 ,a régi számok alapján, 8-as már jónak tűnik, 240-280. A BRISK 17-es 175-225, a 15-ös 225-240, a 14-es 240-280 hőértékű. A Champion L82YC pedig 260 körüli hőértéknek felel meg. De a gyári gyertya a leírás szerint elvileg, NGK típus BR8HS. Igazából a gyertyakép is sokat elárul a megfelelő gyertyáról és a beállításról még nem is beszélve.
Itt egy gyertya helyettesítő oldal:
gyertya konverter
köszönöm a gyors választ!
Leirom a listát
NGK Br7hs; bp7hs; b8hs;bp6hs
Brisk yttrium N15yc ; n14c ; n17c
Champion L82yc
A br7hs ngk-t 0,6mm hézagal próbáltam de nagyon gyengén gyorsult meg a 70-et is alig birta elérni. made in france van rajta az eredeti japán Ngk biztos jó.
Még véletlenül se tegyél rá eltérő méretű ékszíjat!
Peugeot Sv 125-ön 799x17-es szij van.
Ha teszek rá egy 18,4*785 -ös ékszijt be lehet állitani a variátort vele?
Eladó egy fúratós malaguti f12 levegős henger. A zégergyűrű megszorította és emiatt fúrós, de nekem nem kell mert vettem egy 70es hengert!
Tudna nekem valaki segíteni, hogy Jump 51 típusú robogónál mi a helyes karbi levegő keverék beállítás?
Köszi
Yamaha Slider 2000-es ..álló ,levegős Minarelli blokk.
Teikei karbihoz hol kapok tömítő szettet?
Néztem a robogómon...tiszta "szottyos" a karbi...most vagy a membrán nem zár rendesen..és vissza is dolgozik.....vagy az úszóház és a fedél tömítése (gumi) elöregedett.
Vajon a szimpla papírtömítéssel kiváltható?
Hozzáértőktől lenne pár kérdésem, Yamaha Majesty 250 ('04-ről van szó), megállt a motor, elszaladt a csapágykosár a motorban.
- a henger Nicasilos e?
- milyen túlméretek vannak dugóban, ha cserélni kell?
- ha nem Nicasilos érdemes e felfúratni, milyen veszélyei vannak stb.
- ha tudtok megbízható és nem túl drága szerelőt Budapest közelében, kérlek jelezzétek.
Előre is köszönöm!