Piaggio NRG MC3 DT AC ma azt tapasztaltam, hogy mentem fel egy emelkedőn és nem váltott vissza és annyira leesett a fordulat, meg legyengült, hogy azt gondoltam fel sem érek.
Előtte egy nappal pedig olyat, hogy piros lámpánál túl magas maradt a fordulat, annyira, hogy szerintem nem rakta ki üresbe és az adott sebességből indult újra, olyankor olyan volt, mintha feszülne a gázbovden.
Mindezek lehet a gázbovden szorulásától?
Hali! 2 ütemű robesznál az mitől lehet, hogy nagyobb gázadásnál egy idő után lefullad a motor, de ahogy visszaengedem a gázt már megy is tovább. Én arra gondoltam, hogy sok benzint kap akkora gáznál vagy a levegővel lehet valami? Köszi a válaszokat!
Általában balra vagy jobbra kell ütközésig a kormányt elfordítani és a gyújtáskapcsoló kulcsának elfordításával lehet lezárni, esetenként a kulcsot elfordítás előtt kissé be kell nyomni.
Heló mindenki !
most kaptam egy malaguti f12 phantomot, és az lenne a kérdésem hogy van-e kormányzár ebbe a fajta motorokban, ha igen akkor hogyan lehet "bekapcsolni"?
Motoromba (Kymco BW 150, 4t) gyárilag 14.5 g-os görgő van, ha jól néztem. Könnyebbet kerestem hozzá, egy helyen találtam 14-13-12 g-os szetteket. Ha azt szeretném, hogy hozzávetőlegesen 500 fordulattal később "szabályozzon" a variátor (van ford.számmérőm), akkor melyiket kéne bepróbálni? Meg lehet ezt súly alapján becsülni, vagy próbálgatni kell?
Olyan gondom lenne hogy a motor leszedett légszúrőnél nagyjából rendesen felpörög de ha a légszűrő a helyén van dadog mint az állat!Valamint azt vettem észre hogy a karbi ból nagyobb gázhúzásra fröcsög hátrafelé a benzin a szívórésznél kifelé!
a szettben többnyire nehéz görgőket adnak...csak ,hogy vedd meg a könnyű görgőket...
Én is jártam így.
gondolom ,hogy most 5-6 gr körüli görgők vannak benne...
..tegyél bele 4 grammosat..
Sziasztok. Hozzájutottam ehez a robogóhoz, motorikusan jó, de egyetlen gondom van vele, hogy óra szerint 50 ig ugy gyorsul mint a tetű nem akar felpörögni. ha az 55-öt eléri akkor föléled és megy rendesen. Mi lehet vele a gond? új gyári görgők vannak benne+új szíj kb 100km mentek meg elvileg a kontraszt rugó is uj. a kuplungot néztem az is jónak tűnik. most én a kis rugókra gondolok, hogy erősebb kellene bele. szerintem szarul van összehangolva :S ha van valakinek valami ötlete irjon. köszi
napi 2x20km távra keresek robogót
50ccm-es legyen
ne egyen sokat (2-2,5l között)
bírja a szar aszfalt utat(lehetőleg nagy kerék vagy jó rugózás)
190magasságomnak legyen szélvédelem, elsősorban a lábaknak
ne kelljen sokat szerelgetni, az sem baj ha 1000évig megy
40-45-ös tempót tudjon, ha gyorsabb nem gond, de ha nem az sem baj nem sietek sehová sem
ki milyen típust tud ajánlani?
köszi!
Köszi szépen!
Teljesen le lesz szervizelve előtte, szíj, görgő, stb.
Elvileg röhögve bírnia kéne. Vicces, hogy meg kb 10 métert sem mentem vele, mert rögtön leadtam szervizbe, vasárnap lesz kész. Arra emlékszem, hogy a 180-as nagyon sokat pörgött tartós 100-as tempóban, ezért mindig elvettem a gázt. Igazsághoz hozzá tartozik, hogy az sokkal rosszabb állapotban volt, mint a 200-as.
Nemsokára rendelek hozzá hátsó dobozt, es kész a túrafelszereles.
ehhe,az tényleg szép kis túra :) ha rendben hazaértél meghívlak egy jó kis hamburgerezésre,ez jár egy ekkora túra után egy kis-nagy robogósnak
viszont akkor tényleg jól nézd át a motort és cserélj rajta minden fontosat,nehogy közbeszóljon ennek a jó kis túrának az élet!
ha kell esetleg segítség írjál nyugodtan,ha tudok segítek :)
2-3000km, most az elmúlt napokban kezdtem el írni az itinert.
Franciaország, egészen le a riviéráig érintve Monaco-t, majd onnan Svájcon keresztül haza. Ez a terv, jo ideje tevezem, csak idő gondjaim vannak.
játszani a görgő súlyával és a kuplingrugókkal kell,de költséges és macerás dolog,plussz ha ezekkel játszol,akkor a karburátort is utána kell hangolni...amit én láttam az egy maloossi variátorszett és a hozzátartozó kuplung,3 féle rugóval összesen idehaza 70-80 rongy körül van...meg ugye akkor egy zsír új szíj + 14000 HUF!annyit meg nem dob rajta,bár kinek mi-mennyit ér meg.
mit jelent a hosszabb túra?én 200-300km-eket is mentem egyhuzamba országszerte többször is asszonnyal :)
Sziasztok! TBG R50X robogó alkatrészt tud valaki? Már minden hol kerestem, de még csak nem is árulják az alkatrészeit. Talán külföldi oldalról kellene rendelnem!? Levegőszűrő és végáttétel kéne. 307460386, cagiva@t-email.hu
Piaggio NRG MC3 DT AC ma azt tapasztaltam, hogy mentem fel egy emelkedőn és nem váltott vissza és annyira leesett a fordulat, meg legyengült, hogy azt gondoltam fel sem érek.
Előtte egy nappal pedig olyat, hogy piros lámpánál túl magas maradt a fordulat, annyira, hogy szerintem nem rakta ki üresbe és az adott sebességből indult újra, olyankor olyan volt, mintha feszülne a gázbovden.
Mindezek lehet a gázbovden szorulásától?
Köszi előre is!