Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello megvan meg a kipufogo? Ha igen mi az ara?
KERESEK 70-es hengerszettet Yamaha Neoshoz olcsón!

irjatok!
Szevasztok! Az lenne a gondom, hogy a beta ark-om nem úgy indul mint én szeretném. Nemrég egy kis dombon is kipróbáltam. Ott is feltűnt, hogy mikor elejeti a fordulatot, onnan már nem megy vissza. Konkrétan arra gondolok, hogy melegen olyan lomhán indúl meg, de mikor felkapja a fordulatot, onnan már jó. Ez kuplung gond, vagy kuplung rugó kéne bele?
Új és használt tuning cucok Illletve gyári alkatrészek áron alul.
tel: 30/426-01-32
bekecs2t@gmail.com
Peugeot Speedfight 50-hez keresek bontott,jó állapotú vízpumpát! Akinek van,kérem jelezze itt : lajos10000@indamail.hu
a szürke bordás tuti fesszab!
Sziasztok!
Yamaha Champ 50 Light Sports robogó hátsó lámpablokkja indexekkel, izzókkal, csatlakozóval, sárvédővel eladó, cserélhető! Cserébe elsősorban kártyafüggetlen okostelefon érdekel, de bármit meghallgatok! Csereajánlatokat képpel együtt várom!
Ár: 7.000 HUF
Érdeklődni a motor001@mailbox.hu e-mail!
Köszönöm!
hátra hajtóműolaj kell ha jól emlékszem 1 deci de valami nagyon ritkán kell csereberélni
a szívócsonkját nézd meg mert elég gyorsan megeszi a fene aztán beszív minden retket
hello
a kihajtásnál (hátsó tengely) van még olaj de azt ritkán kell cserélni. egyébként másol nincs.
Sziasztok most számítottam be egy Yamaha Jog típusú robogót. Nem volt soha robogóm így hát nem is értek hozzá.Egy olyan kérdésem lenne hogy a benzinbe való olajon kívül kell-e bele olaj ? Ha igen akkor mennyi és milyen viszkozitású ?
KERESEK..Ha tudna valaki Yamaha Bws-hez komplett gyújtást- elektronikával érdekelne..
köszönöm.
Bekötöttem működik is.
Sok motornál simán a világítás tekercsre van rákötve, azért hogy csak akkor kapjon feszültséget, ha már forog a motor. Ezek szívatók úgy működnek, hogy ha feszültséget kapnak, 2-3 perc alatt felmelegedik benne egy viaszféleség. Ez a hőtágulás pedig kitolja a szívató tűjét, ami pedig elzárja a karburátorban a szívató csatornát. Tehát a motor járása közben folyamatosan melegszik a szívató. Ha a motor leáll, akkor a szívató tűje visszahúzódik és újra megnyitja a szívató csatornát, hogy a lehűlt motort majd újra dúsabb keverékkel láthassa el.
Helló.
Tudom volt már kérdés.
Elektromos szivatót hogyan kelél bekötni?
+és- kell neki adni?
Gyors válasz előre is köszönöm.
Sziasztok.
Képen látható méretezéssel keresek féktárcsát.
Átmérő 155mm nél nagyobb legyen.
Konkrét tipus nincs,hobby motorhoz kell.
Ha valakinek van kérem jelezze.
Előre is köszönöm.
A robogó müködik!
Csak a szóban forgó 2db alkatrész nekem utban volt és én is hasonlóra gondoltam,hogy ezek nem fontosak.
Csak addig nem akartam megszüntetni a helyét amíg nem voltam benne biztos hogy müködik anélkül is.
De köszönöm az infót.
Holnap leficcen
Menni kell akku, fesszabályzó, ellenállás és a többi nélkül is. Csak egy jeladó tekercs, egy gyújtás 300-400V-os tekercs, egy gyújtásmodul, és egy gyújtótrafó kell.
Igazából nekem az lenne a lényeg,hogy gyujtás legyen.
Egy világítás nélküli egykerekezős robogóm van és el szeretném tüntetni róla a sallangokat .
Akkor ezeket elvileg ki köthetem gyújtáshoz semmi közük nem?
Az első egy fesszabályzó. A másik meg úgy tudom hogy egy sima ellenállás, ami azt a célt szolgálja, hogy ha le van kapcsolva a lámpa, a fesszabályzónak akkor is legyen terhelése. Mivel a robogókon a fesszabályzó kétféle funkciót szokott ellátni. Egyszer tölti az akkut egyenárammal, másrészt meg nem engedi hogy a világítás feszültsége túlszaladjon. Ezért szokott a fesszabályzóba bekötve lenni a töltés és a világítás tekercse is. Legalábbis Aprilia SR50 esetében. De szinte biztos hogy ez az elv az összes motornál.
Sziasztok.
Tudna nekem valaki segíteni?
Pirossal megjelölt alkatrészek micsodák és mire jók?
Ez 1 yamaha jog robogó elején található.
Segítségeket előre is köszönöm.
Sziasztok! Ha valakit érdekel esetleg:
Yamaha Champ 50 Light Sports robogó eladó, cserélhető!
A motort régóta nem használjuk, ennek ellenére hidegindító befújásával beindul. A karburátort biztosan ki kell tisztítani, illetve be kell állítani. Az idomok viseletesek, némelyik repedt, némelyik törött, de az elektronika hibátlanul működik, kompresszió jó.
Komoly érdeklődés esetén az ár minimálisan alkuképes. Csere érdekel, bármilyen értelmes dolgot meghallgatok!
Érdeklődni a streetfighters@mailbox.hu e-mail címen lehet!
új motornál lehet beszélni arról hogy melyik típus a "jobb"
használtnál általában az előző gazdák gondosságától függ hogy mi a jobb
szóval lehet japó is szar ha szét van hajtva nulla karbantartással
bár megvallom ilyen kymco meg keeway meg tökömtudja mi cuccokat én se vennék, nem azért mert szar, hanem mert túl nagy arcom van ahhoz hogy ilyen típusokat használjak
ha "putri" gép kell ott a simson, minden mazochista hajlamom kielégíti

egyik volt munkatársamnak amerigo bolivar(valami ilyesmi nevű) ketyere volt. annak mindig volt valami baja, általában ilyen nullaforintos meghibásodások, de csak az ideget ette vele
Értelek persze mivel nincs tapasztalatom én nem mondom,hogy nincs igazad.
Én valahogy úgy gondolom ha normálisan karbantartott motorról beszélünk és ésszerűen van használva akkor új motornál 4-5 évesig gyakorlatilag majdnem ,hogy mind egy milyet veszünk.
Viszont én használtat szeretnék 200ezer ft környékén ami azt jelenti mondjuk 10-13évesek(kymco mondjuk fiatalabb) és 20-30ezer kilométerek vannak ezekben a mocikban.
Na most nekem itt kellene megtalálni azt a mocit ami azonos kilométerrel talán még jobb.
Lehet ,hogy nem jól de én azt gondolom mivel anyag minőség problémákat hallunk a távol keleti gépeknél lehet még ennyi idősen jobb egy japán vagy olasz. 15-16 éve motorozom 50 es gépekkel elég sok megfordult nálam. több simsont is kivégeztem és ha jól belegondolok csak olasz robogóim voltak. a piaggitól kezdve a malagutig az aprilián keresztül. tapasztalatom szerint ezeknél a motoroknál is a gyenge minőségű alkatrészekkel volt a bajom. gyári alkatrészek mindig jók voltak.
Egy szezont végig csináltam egy piaggio liberty 125-el is(rendszám nélkül ) Igazából nekem ezzel nem volt sok bajom. Kertek alatt mentem vele 2 személlyel is és azt se mondanám,hogy nagyon gáz volt. Nem mondom,hogy nem vette észre de azért ment az.
Nagyon nem akarok száguldozni mert került az már nekem nagyon sokba.Viszont a libertynél azért nagyobb kényelmesebb robogót szeretnék és kb olyan minőséggel meg is elégednék.
7 éve hajtom hiba nélkül, ez már lehet tapasztalatnak nevezni? Igaz ez csak 50-s.