most jó. nemtudom már mit mondtál, itt mindenki csak dumál, ini is mindent jobban tud, minden topicban, a másik meg hogy 1200ft volt a görgő, ez az egy volt a boltba, és most ezzel jó. hát na.
én a jogba 2 számmal nehezebbet tettem, alattam alig akar megindulni de a gyerek örül neki, mert nagyon tol a 40 kilója alatt
aztán amióta szélesebb szíj van benne még gyorsan is tudna menni(persze ha nem ütöttem volna össze a kipuffkönyököt harmadára terepen)
Hát mi a faszomnak kapartam le, hogy tegyél bele nehezebbet, ha NEM akarod, hogy pörögjön ..... ebből egyenesen aránylik, hogy a könnyebbel jobban pörög
gyenge a motor meg lesz fúratva is, tehát szerintem is ez a gond.
a görgőt azárt vettem kisebbet mivel gyenge és kisebb fordulaton induljon. nem tudom akkor biztos hülyeség.. amugy nagyon nehéz volt benne azt mondták a boltban.
"vettem könnyeb görgőket mivel kicsit gyenge a motor"--- nincs összefügésben a görgő súlya a motor erejével ....de az a lényeg hogy jó lett ...
akkor indul nehezen önindítóval , ha nem tudja kellően megforgatni ... néha segít , ha kitakarítod az önindítót , meg átnézed a vezetékeket ....illetve az is lehet, ha gyenge a motor , akkor sem elég az önindító(egy fúrás - gyűrűzés , kb 5-6 ezer forintocska )...
ha rugásra elsőre indul , és jól is megy , akkor ne állítgasd a karbit ....
vettem könnyeb görgőket mivel kicsit gyenge a motor. Nagyon fasz most már könnyedén elindul igaz nem olyan gyors. de nem is baj anyámnak kezdésnek elég.
Az még a gond hogy önindítóval nem nagyon indul be csak ha gázt is adok de ugye hidegen így se. rúgásra bármikor elsőre. Zsír új akku , ma vettem bele. Picit emelni kéne az alapjáraton szerintem. a karbi oldalán van egy nagyobb és egy kisebb csavar. nemtudod melyik melyik?
szíj meg minden egyéb már rendben van a variátornál.
üdv
érdeklődni szeretnék, hogy milyen motorolaj kell a 2006-os piaggio zip 4t 100cc típ. motoromba
még most vásároltam, robogóm még sosem volt aztán nem igazán vagyok képbe vele.
tudomásom szerint 5w40-es kell bele de megerősítést várnék valamint hogy mennyi kell bele?
előre is köszönöm
ALKATRÉSZEK:hengerek. főtengejek.váltók.kuplungok.teleszkópok.ulések.lámpák.vázak.ele
ktronikák.álló.forgórészek.deknik.blok felek.kerekek.hütők.minden tipusun alkatrészek
A FENTIEKBEN EMLITET ÉS NEM EMLITET MOTOROK ALKATRÉSZEI BONTOT HASZNÁLT ALKATRÉSZEK ELADÓK, BESZERELÉSI GARANCIÁVAL.POSTÁZOK.IS BÁR HOVA EGYARÁNT KÜLFŐLDRE IS.
FELESLEGES ALKATRÉSZÉT BESZÁMOLOM 06304053450
tegyél bele új görgőket , s ha nem jó , akkor ráérsz gondolkodni a többin ....
a rugók változtatásának csak tuningolás szempontjából van szerepe...
ha szerencséd van , akkor rajta a görgőn a súlya...ha nincs , akor bármelyik patikában lemérik neked ...
a többi méretét (átmérő/szélesség) tolómérővel leméred , és ennyi...
a görgők kopnak el először ...kb 1500-2000 Ft egy garnitúra...
a rugókkal ráérsz azután bajlódni ...
A rózsaszín a variátor szerepét mutatja, a kék meg a kuplung mögött lévő hátsó szíjtárcsa működését.
A kuplung nyitását a kisrugókkal tudod szabályozni, a variátorét a görgőkkel, a szíjtárcsa mozgását pedig a kontrasztrugóval.
A gond az, hogy ezek / erőssége és mérete / egymástól is függnek, és minden egyes motornak 1 ideális beállítása van Számít a kopottságtól kezdve az egész hóbelebanc....
Ha csak a gyári értékekre akarod visszaállítani, akkor megnézed a mauálban, hogy mik az értékek ... berendeled őket és fúrás után beledobálod őket. Legalábbis így szól a fáma
A görgők szoktak halálra kopni, attól meg elmegy a súlyuk és magas fordulaton fognak kigördülni, jaés nemlesz végsebességed sem, pont a kis súly miatt, nem tudják előállítani a megfelelő tárcsaméretet.
Előbb bele kell nézné, aztán abból sokminden kiderül.
Tegnap valami okostól kaptam egy olyan választ, hogy röpsúlyos kuplungnál nem számít, ha 2x annyi a ferrodol mint kéne.... ha belefér a kuplungharangba, akkor jó az úgy
Pattintsd szét és meglátod mi újság.
Addig meg nézd meg ezt, hátha kicsit tisztábbak lesznek a dolgok :
na de én nem akarom váltooztatgatni csak nagyjából gyári értékre tenni, mert gondolom ami benne van az elfáradt/elkopott. Vagy ez nem így működik? Hogy veszek bele gyárit aztán belepakolom? Itt nincs szerelő! Ez a világ vége. Én megcsinálom magamnak előbb utóbb úgyis. Mindennel ez volt eddig, legyen az CBR, KTM, vagy simson.
Jaja .... a hangolás egy igazán fasza kis dolog.
Tudom az elméletét, de a gyakorlatát mindig szerelőre hagytam... a franc sem akar megőszülni.
Na ...ebben az erőátviteli rendszerben minden függ mindentől
Változtathatsz a kuplungrugók erősségén puhábbra, ha nagyon pörög... aztán a variátorban a görgőket cserélheted nehezebbre.
Aztán utána mindent hozzá kell állítani a megváltozott szituhoz
aztán amióta szélesebb szíj van benne még gyorsan is tudna menni(persze ha nem ütöttem volna össze a kipuffkönyököt harmadára terepen)
Segítsen itt a faszom akárkinek is
csak meg kell találni az összhangot , hogy az optimális fordulaton kezdjen "nyitni" a variátor...
a görgőt azárt vettem kisebbet mivel gyenge és kisebb fordulaton induljon. nem tudom akkor biztos hülyeség.. amugy nagyon nehéz volt benne azt mondták a boltban.
akkor indul nehezen önindítóval , ha nem tudja kellően megforgatni ... néha segít , ha kitakarítod az önindítót , meg átnézed a vezetékeket ....illetve az is lehet, ha gyenge a motor , akkor sem elég az önindító(egy fúrás - gyűrűzés , kb 5-6 ezer forintocska )...
ha rugásra elsőre indul , és jól is megy , akkor ne állítgasd a karbit ....
Az még a gond hogy önindítóval nem nagyon indul be csak ha gázt is adok de ugye hidegen így se. rúgásra bármikor elsőre. Zsír új akku , ma vettem bele. Picit emelni kéne az alapjáraton szerintem. a karbi oldalán van egy nagyobb és egy kisebb csavar. nemtudod melyik melyik?
szíj meg minden egyéb már rendben van a variátornál.
érdeklődni szeretnék, hogy milyen motorolaj kell a 2006-os piaggio zip 4t 100cc típ. motoromba
még most vásároltam, robogóm még sosem volt aztán nem igazán vagyok képbe vele.
tudomásom szerint 5w40-es kell bele de megerősítést várnék valamint hogy mennyi kell bele?
előre is köszönöm
Érdeklődni és ajánlatot tenni a macsugamate@hotmail.com e-mail címen
hétvégénis.éjel napal hivható vagyok..TÖB TIPUS ktm gs125:dr600.xt125.crm125.gilera rx 125.200.suzuki rm 125 .cr125 .zonghsen 200.250.yamaha tdr125.mtx80.50.gilera mx.kk.kz.rc.125.suzuki rg125.cagiva wmx125.rotax 127.derbi senda 50.malaguti fifti top 50.dr125. gn125 .ut125.és más ROBOGÓK:yamaha majes:125.125.250.peugeot jetfors 50.squba50.piagó skiper125.150.aprilia sr125.150 levegős.derbi hanter50.cpi aragon gp50.piaggó sfera 50 1,2,.aprila sr 50 old.dealmi s fivé50.honda pantheon 150. husqvarna wr125.aprilia etx125.dió af18.és más tipusok érdeklőgy?
http://motoralkatreszek.blogsp...
A LINKBE BŐVEB INFORMÁCIÓKAT TALÁL.
ALKATRÉSZEK:hengerek. főtengejek.váltók.kuplungok.teleszkópok.ulések.lámpák.vázak.ele
ktronikák.álló.forgórészek.deknik.blok felek.kerekek.hütők.minden tipusun alkatrészek
A FENTIEKBEN EMLITET ÉS NEM EMLITET MOTOROK ALKATRÉSZEI BONTOT HASZNÁLT ALKATRÉSZEK ELADÓK, BESZERELÉSI GARANCIÁVAL.POSTÁZOK.IS BÁR HOVA EGYARÁNT KÜLFŐLDRE IS.
FELESLEGES ALKATRÉSZÉT BESZÁMOLOM 06304053450
a rugók változtatásának csak tuningolás szempontjából van szerepe...
ha szerencséd van , akkor rajta a görgőn a súlya...ha nincs , akor bármelyik patikában lemérik neked ...
a többi méretét (átmérő/szélesség) tolómérővel leméred , és ennyi...
a görgők kopnak el először ...kb 1500-2000 Ft egy garnitúra...
a rugókkal ráérsz azután bajlódni ...
A rózsaszín a variátor szerepét mutatja, a kék meg a kuplung mögött lévő hátsó szíjtárcsa működését.
A kuplung nyitását a kisrugókkal tudod szabályozni, a variátorét a görgőkkel, a szíjtárcsa mozgását pedig a kontrasztrugóval.
A gond az, hogy ezek / erőssége és mérete / egymástól is függnek, és minden egyes motornak 1 ideális beállítása van Számít a kopottságtól kezdve az egész hóbelebanc....
Ha csak a gyári értékekre akarod visszaállítani, akkor megnézed a mauálban, hogy mik az értékek ... berendeled őket és fúrás után beledobálod őket. Legalábbis így szól a fáma
http://youtu.be/2EjW-iSP-Q8
Tegnap valami okostól kaptam egy olyan választ, hogy röpsúlyos kuplungnál nem számít, ha 2x annyi a ferrodol mint kéne.... ha belefér a kuplungharangba, akkor jó az úgy
Pattintsd szét és meglátod mi újság.
Addig meg nézd meg ezt, hátha kicsit tisztábbak lesznek a dolgok :
http://youtu.be/vfNJ9jL1T_I
Tudom az elméletét, de a gyakorlatát mindig szerelőre hagytam... a franc sem akar megőszülni.
Na ...ebben az erőátviteli rendszerben minden függ mindentől
Változtathatsz a kuplungrugók erősségén puhábbra, ha nagyon pörög... aztán a variátorban a görgőket cserélheted nehezebbre.
Aztán utána mindent hozzá kell állítani a megváltozott szituhoz
8-10ruppóért megcsinálja egy szerelő