Igazából kutya az illetékes és a Zoli (Ármos) tudod akinek full full trx-e van.Lesz háziverseny,ügyességi móka,evés ivás jókedv kacagás Gyere te is Kele..... kutya,zoli,quadorzó jani,és még egy pár ember akiket ismerek nos ők nagyon jó fejek érdemes a társaságukban lenni.....szerintem.Ne vacakolj GYERE Dunaújváros itt van nem távolság.
Nem kopás az 1 század persze...csak nem mindegy hogy 5 századra van illesztve a dugó vagy kettőre rövidszoknyás dugattyúnál sokat számít a 3 század.Én 3 századra illesztettem és mondhatom hogy nagyon jó lett.
Till
Üdv mindenkinek a crf450 es blokja sokkal hegyesebb mint a trx-é ott én 100 üzemóránál cseréltem dugót,azt amit hozzá adtak 1század kopás volt benne ami tulajdonképpen semmi.
A dugóban a hengerben mérhető volt de az olyan kevés volt hogy az nem számitott.
De ha előtte ki van csrélve a gyűrű benne ezt Andrely Kichfalusy mondta aki 180 üzemóránál cserélt dugót a crf-ben. Ő a gyürüket 80 üó ként csrélte benne.
De TRX blokja sokkal többet ki bir ,ha ki van benne cserélve a vezérmú tengely és könnyebb dugó van beletéve abban az esetben ua mint a crf blokja.
Én a trx-ben 20 üó ként cserélem az olajat a könyv szerint triplája lenne.
ltr-nél igen, dugó gyűrű csere.
trx esetében már nem.
Ott kompresszió függő.
Hüvelyt nem kell cserélni, mert nikasil bevonatú a henger fala, ami nem kopik. Elméletileg...
Na jó Kele te akartad,ha harc hát legyen harc Suzitól nem ijedtél be,de mit szólsz a képen látható fekete ördöghöz?Az ő neve pályagyilkos úgyhogy vigyázz
Till