Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fog a farmergatyád?
Bocs, de ritka ronda! ! !
Bazd meg! Ezmár üszkösödik vagy mi a fax van vele?Tessék én meg eccer nem vettem csizmát motoron eldőltem és a puffancs szétégette a lábam..
Köszönöm szépen a gratulációkat!
Mindenkinek sok sikert,és dagonyázást!
...Kínai nem kínai az ENYÉM!...

És ez a lényeg. Vagy 260-ból quadozol - úgy ahogy az adott géppel tudsz. Vagy megvárod amíg még egy milliód jön hozzá, hogy 50 köbcentivel nagyobb és persze japán (!) géppel tedd mindezt...

Gratu, jó csapatást!

p.s. Védőfelszerelést nem elfelejteni !
Ha jól emléxem qqrq grizzlyje volt a 3. az országban és 6 éves.
Kicsit túl okos vagy te fox gyerek nem gondolod Nem kéne itt marakodni egymásal.Ennek semi értelme.kutya csak a tapasztalatát osza itt meg mindenkivel.Tedd te is aszt
Szevasztok.Gratulálok a saját quadodhoz .Használd egészségel.
Még a BikePics is csak 1998-ig megy vissza, és a gépet elnézve az is inkább sacc lesz...
Erre már direkt nem is ugrottam...
(Usa-ban egyébként assz. volt egy 600-as XT blokkos ATV kezdemény "97 táján, de azért azt elég valószínűtlennek tartom hogy ilyen rohangálna itt.)
10 éves grizzly? Erről azért megkérdezném qqrq-t...
Megtörtént a csere!
Kivittem dagonyázni egy kicsit !
Nekem bejött!
Kínai nem kínai az ENYÉM!
Nagyon elfáradtam, még tapasztalatlan vagyok! De holnap is kiviszem ...........
Ha figyeltél volna, pont ezt mondtam én is. Árát éri a jó kínai vas bőven, de sosem lesz olyan mint egy millával drágább darabja. De ez minden más műszaki cikkre ugyanúgy igaz. A 300 ezres autó sem jobb mint a bő egymilliós.

A Zsámbéki ember meg nyilván ezt mondja róla - nála nincs ilyen vas (500cc 4x4), gondolom piszkálja is a dolog.

És mielőtt baromságokat írsz : nálam sincs ebből a típustól, nem árulom. Ha majd felnősz, rájössz hogy van aki nem a pénzért/saját hasznáért dícsér valamit... Egyszerűen egy hasznos információt próbál megosztani.
A hosszabb vázzal nagyobb az esély, hogy felül az alja. Az első diffi fölösleges, mert csak akkor szokták bekapcsolni az első hajtást, amikor nagyon gáz a terep (pl mély sár). Ott meg fölösleges bele a diffi.

Ismerek egy beszállítót Zsámbékon, ő is azt mondja, hogy a kínai quad semmilyen tekintetben nem ér utól egy márkás quadot. Viszont az árát megéri, mármint a 300 ezres kategória. Akinek van 1.5 millája, annak esze ágában sincs kínait venni. Legalábbis akinek van egy kis esze.

Persze, én tudom, hogy csak a saját hírnevedet és quadjaidat véded. Nem tenne jót az üzletnek, ha előre szólnál minden vevőnek, hogy nem éri meg megvenni.

De ha nagyon akarod, amikor legközelebb Vörösvár környékén túráztok, csatlakozok én is, meg hívok pár havert, egyiknek Grizzlyje van (már vagy 10 éves, és azért nem adja el mert semmi baja, és ugyanolyan jól megy, mikor megvette! Ilyet egy kínaival hol?), meg pár motorost.
Kínában ugyanúgy gyártanak mint Japánban, nem ezzel vana probléma, hanem azzal, hogy szarnak a minőségellenőrzésre. Ezért van jó kínai cucc meg szar. A Praktikeres ATV 200 pl egy hulladék, de ettől függetlenül a kínai ESC nem az.
ja mondjuk az olyan megesik...ez olyan kb mint elhagyni a kipuffot
Lesett féknyereg velem is megesett a1500kmétert lefutott vadiuj Gas gas supermotonál...Basszák szájba az annyukat...
nincs ott baj a kinai cuccokkal, csak mikor hazahozod feltétlen szedd szét és rakd össze újbol, ..én hallottam olyat hogy (igaz motornál) leesett a hengerfej édekes lehetett. meg olyat is hallotam hogy leesett a féknyerek, kettétört a váz(szélsőséges).egyébként jók... de tényleg...
Hááát...Én se Spanyolt se Kinait nem vennék...Az egyik azé szar mer esetleg szieszta időben rakják össz(Igen volt negatív tapasztalatom) A másik meg az mer lehet ugyan olcsó dehogy nincs bennük anyag az tuti... Nézd meg egy Kínai autó töréstesztjét..A quadjukba sincs több anyag sztem én már háromszor vágtam tetőre, kormányt se kellet cserélni:)Lehet hogy 5000ft egy gömbcsukló de azt évente cseréled nekem 3 éve megvan és elsőkerékcsapágyon kívül semmit nem cseréltem... És a grizzlyben is van első diffizár a háccsókerék meg mindig együtt hajt! Jah és újkorában nem volt több mint másfél milla de ezt csak halkan hogy az Apeh nehogy megtudja Listaár akkor 1990000 volt
Ha meglesz a quad zoli akkor feltétlenül irj a forumba ja meg csináljál képeket is
Szerintem félreértettetek,én nem értek a quadokhoz,csak van egy 250ezres motorom(papír nélkül) amit elcserélek egy atv200-as 4hónapos quadra(még rajta a nylon)!
Nincs lehetőség másra cserélni meg pótolni,csak erre!
Kimondja,hogy rosszul járok?
Ezt is ki szeretném próbálni,MÉG MA!
Igen már hozzák a gépet,délután itt lesz!
Remélem sikerül a csere!
1 év gari, amit ki se használ az ember, mert nem lesz semmi baja. - ne fogadj rá... Ahogy mi használjuk lehet vastagon baja

A hosszú alváz egyáltalán nem jó: - na erről pont más volt a véleménye a pilótáknak.

Minek első kerékre diffizár? 4x4-ben nehezebben fordul...Egyáltalán van a kínai quadon elsőkerék-hajtásnak kikapcsolója, vagy egyfojtában megy? - ööö...na itt hagyjuk is a témát. Ajánlott olvasmányok és tesztnapok látogatása. (Az elektromosan kapcsoható 4wd és diffizár, szerintem mindenki másnak érthető a quados fórumokon.)

Amúgy meg nem értelek. Azt akarod nekem bemesélni, hogy ha valaki jó ATV-t akar, akkor vegyen kínait? - nem feltétlenül. De ha Másfél millát szán mondjuk 4x4-re, akkor egy merevhidas, háromkerékhajtású, agyonfojtott Honda 420-nál ezerszer jobban jár egy Lexxon 500-al pl.
Ha a száraz technikai adatait nézzük akkor kb dupla olyan jó, ha a tesztjét/próbaútját akkor méginkább...
Azért nekem spanyol se kéne... motorból japán (ha utcai akkor olasz, de csak mert jól néznek ki )
Na ugye megmondtam hogy nemért hozzá spy kolléga
A quadjuk kínai, ezt tanúsíthatom...