A világért sem akarok kötözködni, de ezt 1 hétvége alatt szűrted le?
Egyébként mi nem tetszik a paripában?
Komolyan érdekelne, hogy mi vitt rá a gyors megválásra, mert én is nézegetem a 4kerekűket és a Te példádból kiindúlva nem biztos, hogy érdemes beruházni...
Az lt-z 400 sportquad. Az lt-r 450 crossquad. Olyan quad, ami pályára lett fejlesztve. Erősebb, szívósabb, hosszabb a tengelye, és (általában) nincs benne tolatás.
És sportquaddal csak amatőr versenyeken indulnak (vagyis majdnem minden verseny mo.-on :))
De ha egy profi versenyen megjelennél egy sportquaddal, kiröhögnének :)
Amúgy megmutattam pár haveromnak, meg apámnak ezt a quadot, amit küldtél. Mindenki azt mondta, hogy ez már hasonlít egy quadra.
Amúgy meg sok szerencsét a kínai quadokhoz, igazán bátor vagy, hogy fel mersz ülni egy olyan veszélyes gépre. Láttam ma egy motort, Hyosung volt a márkája (vagy lehet hogy csak matrica), ajánlom figyelmedbe. Meg a kínaiak kocsit is gyártanak, az is biztos olcsó.
Az hozzá tartozik, hogy én bármit bevállalok. A dt-vel száltam ilyen 8 m hosszút meg 3-4 m magasat. Tönkre is ment :):) A quadom most szerelőnél van, mert rosszul egyensúlyoztam Tokodon a tóban :) Olyan mély volt, hogy egy suzuki samurai ablakkerete fölé ért a víz (tényleg, ott állt ő is a tóban, a tetején ültek :D)
De mondom, hogy a hondához ne hasonlísd! Az nem egy durva gép. Mondjuk, az igazság az, hogy jó, pályán is használható quad min. 400ccm. - mi remek versenyeket megyünk 250-300 -ban is, egyszer gyere le Lakira, nézd meg! Ettől persze egy Predi500 karnyújtó gyakorlatai valóban ütősek...
Esetleg be tudnád linkelni nekem a legbrutálabb, legszívósabb quadot, ami csak 7-800 ezerből ki jön? - ez az amit láttál. 700 EFt. De mint mondtam, itt is attól függ hogy megéri-e , hogy éppen hol veszed.
Ha okosan vásárolsz, marad 2kilód felszerelésre, tuningra. 500-ból meg tud állni a vas.
400cc? Kínaiak jelenleg nem gyártanak a sport szegmensben nagyobb gépet - csak ATV-kkel tudnak lépést tartani a prémium márkák közt.
De mondom, hogy a hondához ne hasonlísd! Az nem egy durva gép. Mondjuk, az igazság az, hogy jó, pályán is használható quad min. 400ccm.
Esetleg be tudnád linkelni nekem a legbrutálabb, legszívósabb quadot, ami csak 7-800 ezerből ki jön? Mert ha tényleg olyan jók, mint ahogy mondod, még meg is gondolnám magam, ha van egy jó kis szívós pályagép. (de aztán az is lehet hogy eladom, azt veszek ltz400-at )
Ha annyira jók, mint mondod, eladom a quadom, és veszek kínait (akkor már crosst, mert mennék pályára ) - pénzem épp akadna nekem is egy TRX 250-re például, mégsem azt rendeltem.
Három napja mentem a kínaiak új gépével (300cc, 21 LE, 147 kg, MINDEN irányban állítható rugózás elöl-hátul) és a meglepetés: még menni is jó volt vele.
És csak hab a tortán - a szárnyas géphez képest 600 ezer ft (!) marad a zsebben, pedig a Hondának még a futóműve is sokkal egyszerűbb ennyi pénzért.
A 300 ezres azért jó, mert egy kb 6-700 ezrest (pl E-Ton) váltasz ki vele.
A másfél millás ugyanez a szitu - egy millióval LEGALÁBB drágább az a gép, emelyen ugyanezeket megtalálod. Vagy megfordítom: ugyanennyiért, a japán lesz a "gagyi" ez mellett.
(Független hátsó helyett merevtengelyt kapsz, diffizár helyett 4x3 hajtás, teljesítmény pedig ugyanaz. És a japán kizárólag egy személyes - van ekinek ez is számít.)
Nem akarlak sértegetni. Egyszerűen nem értem, hogy miért annyira jók ezek a kínai quadok. Mert abban egyet értünk, hogy a 300 ezres kategória megéri, de hogy a drágább, 1 millás kategória miért éri meg, azt már nem értem.
De mint mondtam: ha erre jársz, quaddal, szívesen kipróbálnám, mert már annyira elszántnak tűnsz, hogy már engem is érdekel. Ha annyira jók, mint mondod, eladom a quadom, és veszek kínait (akkor már crosst, mert mennék pályára )
A zsámbéki quad teljesen más konstrukció, mint amiről szó van. Kb akkora a különbség, mint a cimborád öreg Grizzlyje, megy egy friss, szervós 700-as között.
szerintem nagyon szűk látókörű vagy - kösz. Jó látni hogy bár feleannyit éltél mint én, ekkora nagy élettapasztalattal áldott meg a sors.
Én egyszerű lélek vagyok, ezt láthatod a választott motoromon is. Hiába fiatal a vas - pofon egyszerű.
És a kínai quad-nál is valahogy így voltam (előbb quadoztam, minthogy árultam volna őket) : akkora quadot veszek, és annyiért, ami engem pont kiszolgál. És ha nem mentem volna előtte/közben azzal a tucat-féle japán és egyéb géppel még érteném is amit írsz.
De így nem.
A Zsámbéki gyereknek van 500 ccm-is ATV-je. Viszont az már jóval többe kerül, mint 300 ezer. Annyi pénzért már bőven nem éri meg.
Tudom, hogy vannak emberek, akik nem a sajátjukat istenítik, ahogy én is tisztában vagyok a saját járműveim előnyeivel és hátrányaival. Az ember nem vesz kínai cuccokat, mert gagyi. Igaz, a legolcsóbb termékek, de gagyik. Én nem akarlak sértegetni (habár nagyon úgy hangzik), de szerintem nagyon szűk látókörű vagy. Csak a kínai a quad, mert az olcsó. Pedig motorozol is. És nem is egyszerű géppel, ahogy néztem.
Aki nem tud átszokni a motorról, annak hiába is erőltetik.