Eladó Suzuki LT-F 250 Ozark.
2006/09. hó, 1 év garival, túrázásra használt, első tulajdonostól, garázsban tartott, szervizkönyves, rendszeresen karbantartott gépezet.
Jelenleg zöld rendszámos, mely intézhető rá a továbbiakban is. Extrák: vonószem, kézvédő, tükrök, szivargyújtó. Plusz 80e Ft-ért adok hozzá egy komplett 100eFt értékű zsírúj Kenda első-hátsó gumiszettet, egy pár első fékbetétet, egy quadtáskát és egy gyertyát.
Ha nem tud a quadjáról semmit, akkor valószinűleg nem ismeri annyira, különben mondta volna.
Mindenesetre a gyerek életkörülményeit fontos motorvásárláskor megnézni, olyan a motor, amilyen a a gazdája.
Köszi szépen a sok hozzászolást.! hát az az igazság h pénzem sajna nincs Ltr-re de viszont ltz-böl ezt néztem ugy ki,jokat ir rá a gazdája,ha vki tud erröl a quadrol jot-rosszat az legyen szives irja le nekem jah és ha tudnátok eladot azt is
Szerény véleményem szerint a külömbség nem sok szinte semmi.A honda blokk legendásan jó,a suzi blokk legendásan igénytelen de szintén jó az is.DRZ blokkot tesztelték 25000 km és kopást nem tapasztaltak állítólag én is olvastam egy tesztben.A honda finomabb futómű kormány stb az LTZ egy durva rohadék amit meg kell ülni és el kell rajta fáradni ebben a honda jobb.4 szezon után széthúztam az LTZ blokkot (váltó 3. fogaskerék letérdelt tipushiba) a hüvelyben kopás nulla a gyűrű illesztés 2 tizedet nyílt tulajdonképpen a motor 85-90 % hatásfokkal üzemel 4 év után,ami szerintem nem rossz.Szerintem ha már ilyen magasságban gondolkozol akkor LTR 450 inkább vagy a hondából is a 450 ezek nyílván drágábbak de jobbak is.Jó vételt.
2006/09. hó, 1 év garival, túrázásra használt, első tulajdonostól, garázsban tartott, szervizkönyves, rendszeresen karbantartott gépezet.
Jelenleg zöld rendszámos, mely intézhető rá a továbbiakban is. Extrák: vonószem, kézvédő, tükrök, szivargyújtó. Plusz 80e Ft-ért adok hozzá egy komplett 100eFt értékű zsírúj Kenda első-hátsó gumiszettet, egy pár első fékbetétet, egy quadtáskát és egy gyertyát.
Irányár: 799eFt