1 év gari, amit ki se használ az ember, mert nem lesz semmi baja.
A hosszú alváz egyáltalán nem jó: Példának itt van a kicsi és könnyű, 1.3 literes Suzuki Samurai, ami nincs 90 LE, de kis méretei és súlya miatt Land Rover Defendereket veri.
Minek első kerékre diffizár? 4x4-ben nehezebben fordul, Ezért azt csak nagyon gáz terepen kapcsolják be. Egyáltalán van a kínai quadon elsőkerék-hajtásnak kikapcsolója, vagy egyfojtában megy?
Amúgy meg nem értelek. Azt akarod nekem bemesélni, hogy ha valaki jó ATV-t akar, akkor vegyen kínait?
- olajcsere
- Szűrő csere/tisztítás
- Gyertya
- Kötőelemek vizsgálata (szilentek, gömbfejek stb) ha kell cseréje (filléres : külső-közép-belső gömbfej csak 5ropi),
- Lánc tisztítás, vagy ha nyúlott akkor csere
Ha mindez megvan, lesz örömöd benne hidd el. Egy japán quad pedig, 250cc felett lényegesen nagyobb élmény - nyilván mindenki arra vágyik alapvetően.
De ez a 260 arra egy nagyszerviz ára, ezen meg 60-nál többet nem tudsz bukni 1-2 év után sem, ha csak rommá nem töröd.
...Teljesen más lenne a végerdemény, hogyha az az 5-6 ember 1 éven át tesztelné a gépeket, mint hogy
1-2 napig. Annyit még a kínaiak is kibírnak... Ezek nagyrészt használt gépek voltak, épp azért hogy:
- ne egy cég reklámja legyen a tesztből.
- ne csak új állapotában lássuk a gépeket.
...ÉS hogy miért is jobb a kínai ATV, mint az lt-a 700, nem igazán értem, igazán elmagyarázhatnád!...
Nos a kínai :
- Nincs 1,5 MFt.
- 25 hó gari.
- Gyárilag kérhető 2személyre (nem pótülés, v. hasonló - hosszított alváz!)
- Elektr. 4x4
- Elektr első diffizár (!) - ki is kínál még ilyet? Mennyibe is kerül az ?
Olyan jó terepképességű, hogy a japán/USA gépekkel túrázó-versenyző kollégák is elismeréssel nyilatkoztak. A King kevésbé jött be, összhatásra, terepképességre.
...a kínai quad ugyan az mint egy márkás quad, csak a kínai quadnál nem fizeted meg a nevet, csak a "minőséget"? Aki nem ért a motorokhoz, az kérje ki hozzáértők tanácsát! Pl. a GasGas tényleg drága márka, ahol főleg a nevet kell megfizetni. A KTM szintén, habár az már más téma, mert lehet, hogy drága, de "Ready to race" gépet kapsz cserébe...
Pont erről van szó. A KTM nem olcsó (bár a minőséget látva ez sem igaz így) de ott KAPSZ VALAMIT a pénzért.
A GasGas pedig nem hasonló, vagy elemeiben egyező hanem KOMPLETT egy kínai vas, sőt abból sem a legjobb, és ráadásul drága is. (Tavaly még azt a levegős blokkot használták, amin a kínaiak már 2005 végén túlléptek, és 5gangos, vizesre váltották.) Plusz 300ezret nem ér az, hogy spanyolnak érezd az egyébként nem sz@r gépet.
Nincs bajom ha valami pénzt ér, és ennek megfelelően drága. Motort is így vettem, legtöbbször.
De az elég visszás, ha valamit kizárólag a nevéért kell megfizetni. Pl. a Derbi a Gp-n Aprilia-t matricáz-használ, hogy nagyobb legyen a név. A quad-jaiban meg kínai blokk dolgozik, hogy több maradjon a kenyérre spanyolban. Fura dolog ez.
A srácnak pont egy ilyen papírnélküli kell pályára!
Úgynéz ki a helyzet,hogy pénteken meglessz a csere egy az egybe!
Na most már más a meglátásotok?
Miért ti mit csinálnátok igy a sztori ismeretében?
ÉN EZT!
Szóval ha sikerül a biznisz lesz egy eladó quadom (persze kipróbálás után)
Mikor megvettem a vasat (fzr600) úgy gondoltam csak pályázni fogok vele mivel NINCSENEK PAPÍRJAI!
Olaszból behozott papirok nélküli! De sosem jutottam fel vele.......
Így hát nem sokat mentem vele (nem mertem)--félek a zsaruktól,meg nem is vagyok olyan......
Söfőr vagyok ezzel keresem a lét,és nem szeretek az ilyennel játszani (nem szokásom)
Ezért úgy döntöttem,hogy eladom vagy elcserélem valamire amit majd eladok és veszek egy rendezett papirokkal......stb motort! Szétbontani nem akartam (sajnálom) jó kis gép---csak a papirok.......
Most itt a cserelehetőség atv200-ra? Szeretem az extrém sportokat. volt már krosszmocim.......
Szóval QUAD miért is ne? Ezt is ki szeretném próbálni és legalább az enyémmel!
Nem kell bérelnem egy napra 15-25ezerért!
Az fzr600-at nehéz így kp-ért eladni szóval csere!
Remélem mostmár átlátjátok a helyzetem és szurkoltok nekem!
Szóval a kínai quad ugyan az mint egy márkás quad, csak a kínai quadnál nem fizeted meg a nevet, csak a "minőséget"? Aki nem ért a motorokhoz, az kérje ki hozzáértők tanácsát! Pl. a GasGas tényleg drága márka, ahol főleg a nevet kell megfizetni. A KTM szintén, habár az már más téma, mert lehet, hogy drága, de "Ready to race" gépet kapsz cserébe (és 5 csillagos design-t). Az teljesen más dolog, hogy egy átlag földi halandónak erre nincs szüksége. A derbivel szintén hiába jössz, elhiszem, hogy kínai szinten van, mert az is egy hulladék márka. A Yamahán is sok nevet kell megfizetni, pl. a yamaha dt-n, mert nem jobb, mint egy kínai motor. Talán csak az elektronikája, mert az japán. Vagy ott van példának 200ccm-is yamaha quad, amihez nem volt még szerencsém, de sztem az se jobb, mint egy csúcsminőségű kínai. De jó példa még a yamaha banshee is, ami most potom 4 milla , viszont ezért az árért teljesen egyedülálló élményt kapsz. A piacon nincs még egy ilyen gép (350 ccm 2T, 70 LE). És csak azért nem lehet 300 000-ből jó használt quadot kapni, mert Magyarországon nincs a quadozásnak múltja. Amerikában pl. ezért az árért lehet jó, márkás, használt quadot venni, mert ott van ennek a sportnak múltja, akkora, mint nálunk a motornak. A Polarison szintén sokat kell költeni a névre, a Suzukin nem tudom. Az én Ozarkom remekül megy, sokat bír, és én szerintem megéri 1 milláért. Az lt-z400 is megéri, az lt-r450 inkább csak versenyre éri meg. A Suzuki remek hobbimotorokat gyárt, amik olcsók, és egy átlagos embernek tökéletesen megfelel, jó példa erre a DR-Z400. Ez alól kivételek a crosszok (RM, RM-Z, LT-R), mert azokat nem hobbira tervezték.
Vigyázz rá, és akkor majd ha megunod, kb egy év múlva is megér majd 150-200 ezret. De persze ez az akkori állapotától függ. Ha meg most egyből eladnád, nem értem, minek vennéd meg.
Teljesen más lenne a végerdemény, hogyha az az 5-6 ember 1 éven át tesztelné a gépeket, mint hogy 1-2 napig. Annyit még a kínaiak is kibírnak. Elsőre minden gép jó, viszont folyamatos használat után kibuknak a hibáik. Amiből a Suzukinak nincs sok. A Polarisról meg annyit, hogy nagy reklámja van, mert hogy az US Army is azt használja, viszont hallottam, hogy a polák egy keményebb verseny után mennek a szervízbe. ÉS hogy miért is jobb a kínai ATV, mint az lt-a 700, nem igazán értem, igazán elmagyarázhatnád!
Én nem tiltom meg senkinek, hogy kínai quadot vegyen. Csak egy javaslat. Szerintem sokkal jobban megéri kevés pénzből inkább egy régebbi, de minőségi motort venni, mint egy új, kínai quadot. Igaz, teljesen más élményt nyújt, de aki szeret motorozni is, annak mindegy. Persze motorokból is ki kell fogni a jót.
Köszi a segítségeteket! De valamit nem értek? Ha nem vagyok milliomos akkor ne hódoljak ilyen extrém sportoknak? A quadozás és a mocizás luxusnak számít a mai világban! (szerintem)
De még mindig jobb egy ATV200-as kínai,mint semmi!?
Valaki évekig gyüjt egy ilyenre,hogy megvegye és ti leszóljátok!
1mill, 1.5mill, jól hangzik,csak elérhetetlen sok srác számára (köztük vagyok én is)
Nagyon sokunknak vannak álmai, hobbijai ami lehet sosem válik valóra!
DE MOST lehet egy ATV200-om,4hónapos amiért oda kell adjam a szerelmemet ( 1989-es Yamaha fzr 600 )
öreg volt de az ENYÉM volt!
Váltani tudni kell,de még biztos visszatérek a kétkereküek világába,ha fortuna megsegít.........
NA, kisirtam magam és most küldök nektek egy képet a vasamról!
A Pola utáni szmájlit nem is értem, esküszöm.
Pár trophy-t vagy katasztrófa-mentést megnézel, és kiderül miért is "bajlódnak" oly sokan az amerikai technikával. Egyszerűen más szemlélet alapján készül, és ettől még nem fejlettebb technikailag mint egy japán, de hogy alkalmasabb terepezésre az biztos.
A QF meg eleve nem tud "sz@rt nyomni" a tesztjeiben - nem újságírók, és nem a reklámoldalak megtöltésére végzik a tesztet.
5-6 ember, aki nem ma kezdte tök ismeretlenül felül az adott gépre. Aztán a másikra, harmadikra - és fura mód nincs nagy szórás a végeredményben, csalni meg végképp nem érdekük. Nem kereskedők, nem pénzért teszik, nem az ő gépük. Ez nem autós, vagy PC s reklámújság, amit tesztnek próbálnak álcázni...
Az hogy kínaiból meg sok gagyi van az tény. Nem mindegy, hogy a pénzed mire költöd el amikor választasz - valódi technikára, vagy arra hogy 4-5 ember meggazdagszik mire elér hozzád a vas.
A legjobb példa erre a Derbi meg a GasGas 250 quad: a Derbinek a blokkja kínai, a GasGas meg úgy ahogy van, kompletten! És furamód 2-300 ezerrel többe kerül, mintha csiang-lú felirattal veszed át.
Úgy látszik a GasGas matrica a legdrágább dekor a világon...
Én nem kötekedni akarok veled fox "holott megtehetném" .De ha akkar valaki venni quadot, vagy crossmotort,és nincs neki anyi pénze hogy vegyen 1-1.5 millás gépet akkor az ne is vegyen Mert most ez jött le a te irásodból.Aszt mindenki tudja hogy yamaha vagy egy suzuki vagy netán egy polaris sokal de sokal jóbb mint teszem föl az én 250cmm kazumám.De ha az ember szeretné eszt a sportot"hobbit"csinálni akkor szerintem szerényeb árakért is lehet jó quadot kapni.Haveromnak van egy suzuki 400cmm 4x4 quadja meg egy loncin 150cmm quadja és ő is aszt mondja hogy nagyon kellemeset csalodot a kinai quadban nagyon sokat kibir a srác alatt.Pedig elég súlyós egyénisig Ja és hozáteszem hogy az én quadomal elég sokat járok turázni de nagyon birja és még semitt nem költötem rá
2-300 ezerből nem lehet jó quadot venni! Én tudom, én is annyiért vettem volna (400 ezer). Inkább néztem krosszt, meg endurot. Majdnem vettem is egyet, csak akkor egyik rokonom megdobott egy kis lottónyereménnyel, és megvettem Ozzy-t. Meg egyik ismerősömnek van kínai quadja, kardáncsere havonta, nevetségesen gyenge (200 ccm), kemények a rugói, rángat a kormányműve, bizonytalan a kanyarban, alig indul, sose megy a lámpa, stb.
De az igaz: egy "minőségi" kínai quadnak a váza egész jó, kaszni nem számít, új blokk, új áttétel, egy normális hátsó tengely, rugók, kormánymű, azt irány a pálya! Összeségében kb 500-ba kerül, de kínai, és (viszonylag) jó!
A hosszú alváz egyáltalán nem jó: Példának itt van a kicsi és könnyű, 1.3 literes Suzuki Samurai, ami nincs 90 LE, de kis méretei és súlya miatt Land Rover Defendereket veri.
Minek első kerékre diffizár? 4x4-ben nehezebben fordul, Ezért azt csak nagyon gáz terepen kapcsolják be. Egyáltalán van a kínai quadon elsőkerék-hajtásnak kikapcsolója, vagy egyfojtában megy?
Amúgy meg nem értelek. Azt akarod nekem bemesélni, hogy ha valaki jó ATV-t akar, akkor vegyen kínait?
- olajcsere
- Szűrő csere/tisztítás
- Gyertya
- Kötőelemek vizsgálata (szilentek, gömbfejek stb) ha kell cseréje (filléres : külső-közép-belső gömbfej csak 5ropi),
- Lánc tisztítás, vagy ha nyúlott akkor csere
Ha mindez megvan, lesz örömöd benne hidd el. Egy japán quad pedig, 250cc felett lényegesen nagyobb élmény - nyilván mindenki arra vágyik alapvetően.
De ez a 260 arra egy nagyszerviz ára, ezen meg 60-nál többet nem tudsz bukni 1-2 év után sem, ha csak rommá nem töröd.
1-2 napig. Annyit még a kínaiak is kibírnak... Ezek nagyrészt használt gépek voltak, épp azért hogy:
- ne egy cég reklámja legyen a tesztből.
- ne csak új állapotában lássuk a gépeket.
...ÉS hogy miért is jobb a kínai ATV, mint az lt-a 700, nem igazán értem, igazán elmagyarázhatnád!...
Nos a kínai :
- Nincs 1,5 MFt.
- 25 hó gari.
- Gyárilag kérhető 2személyre (nem pótülés, v. hasonló - hosszított alváz!)
- Elektr. 4x4
- Elektr első diffizár (!) - ki is kínál még ilyet? Mennyibe is kerül az ?
Olyan jó terepképességű, hogy a japán/USA gépekkel túrázó-versenyző kollégák is elismeréssel nyilatkoztak. A King kevésbé jött be, összhatásra, terepképességre.
Pont erről van szó. A KTM nem olcsó (bár a minőséget látva ez sem igaz így) de ott KAPSZ VALAMIT a pénzért.
A GasGas pedig nem hasonló, vagy elemeiben egyező hanem KOMPLETT egy kínai vas, sőt abból sem a legjobb, és ráadásul drága is. (Tavaly még azt a levegős blokkot használták, amin a kínaiak már 2005 végén túlléptek, és 5gangos, vizesre váltották.) Plusz 300ezret nem ér az, hogy spanyolnak érezd az egyébként nem sz@r gépet.
Nincs bajom ha valami pénzt ér, és ennek megfelelően drága. Motort is így vettem, legtöbbször.
De az elég visszás, ha valamit kizárólag a nevéért kell megfizetni. Pl. a Derbi a Gp-n Aprilia-t matricáz-használ, hogy nagyobb legyen a név. A quad-jaiban meg kínai blokk dolgozik, hogy több maradjon a kenyérre spanyolban. Fura dolog ez.
Úgynéz ki a helyzet,hogy pénteken meglessz a csere egy az egybe!
Na most már más a meglátásotok?
Miért ti mit csinálnátok igy a sztori ismeretében?
ÉN EZT!
Szóval ha sikerül a biznisz lesz egy eladó quadom (persze kipróbálás után)
Olaszból behozott papirok nélküli! De sosem jutottam fel vele.......
Így hát nem sokat mentem vele (nem mertem)--félek a zsaruktól,meg nem is vagyok olyan......
Söfőr vagyok ezzel keresem a lét,és nem szeretek az ilyennel játszani (nem szokásom)
Ezért úgy döntöttem,hogy eladom vagy elcserélem valamire amit majd eladok és veszek egy rendezett papirokkal......stb motort! Szétbontani nem akartam (sajnálom) jó kis gép---csak a papirok.......
Most itt a cserelehetőség atv200-ra? Szeretem az extrém sportokat. volt már krosszmocim.......
Szóval QUAD miért is ne? Ezt is ki szeretném próbálni és legalább az enyémmel!
Nem kell bérelnem egy napra 15-25ezerért!
Az fzr600-at nehéz így kp-ért eladni szóval csere!
Remélem mostmár átlátjátok a helyzetem és szurkoltok nekem!
4hónapos,léghűtéses...
De még mindig jobb egy ATV200-as kínai,mint semmi!?
Valaki évekig gyüjt egy ilyenre,hogy megvegye és ti leszóljátok!
1mill, 1.5mill, jól hangzik,csak elérhetetlen sok srác számára (köztük vagyok én is)
Nagyon sokunknak vannak álmai, hobbijai ami lehet sosem válik valóra!
DE MOST lehet egy ATV200-om,4hónapos amiért oda kell adjam a szerelmemet ( 1989-es Yamaha fzr 600 )
öreg volt de az ENYÉM volt!
Váltani tudni kell,de még biztos visszatérek a kétkereküek világába,ha fortuna megsegít.........
NA, kisirtam magam és most küldök nektek egy képet a vasamról!
Pár trophy-t vagy katasztrófa-mentést megnézel, és kiderül miért is "bajlódnak" oly sokan az amerikai technikával. Egyszerűen más szemlélet alapján készül, és ettől még nem fejlettebb technikailag mint egy japán, de hogy alkalmasabb terepezésre az biztos.
A QF meg eleve nem tud "sz@rt nyomni" a tesztjeiben - nem újságírók, és nem a reklámoldalak megtöltésére végzik a tesztet.
5-6 ember, aki nem ma kezdte tök ismeretlenül felül az adott gépre. Aztán a másikra, harmadikra - és fura mód nincs nagy szórás a végeredményben, csalni meg végképp nem érdekük. Nem kereskedők, nem pénzért teszik, nem az ő gépük. Ez nem autós, vagy PC s reklámújság, amit tesztnek próbálnak álcázni...
Az hogy kínaiból meg sok gagyi van az tény. Nem mindegy, hogy a pénzed mire költöd el amikor választasz - valódi technikára, vagy arra hogy 4-5 ember meggazdagszik mire elér hozzád a vas.
A legjobb példa erre a Derbi meg a GasGas 250 quad: a Derbinek a blokkja kínai, a GasGas meg úgy ahogy van, kompletten! És furamód 2-300 ezerrel többe kerül, mintha csiang-lú felirattal veszed át.
Úgy látszik a GasGas matrica a legdrágább dekor a világon...
De az igaz: egy "minőségi" kínai quadnak a váza egész jó, kaszni nem számít, új blokk, új áttétel, egy normális hátsó tengely, rugók, kormánymű, azt irány a pálya! Összeségében kb 500-ba kerül, de kínai, és (viszonylag) jó!