L7e besorolású jármű az, ha jól tudom, azaz a motorkerépkárokhoz hasonló a vizsgáztatás. A motoroknál sem szoktak a topbox-szal kötekedni, kivéve persze ha a szentlélek tartja és látványosan instabil. Kétlem, hogy gond lenne belőle.
A rendszámod alapján meg tudod nézni a JSZP-ben a korábbi műszaki vizsgák fotóit és láthatod, vizsgázott-e már ezzel a dobozzal vagy bármilyen más csomagtartóval.
a quadot nem ismerem, de nekem a kocsiról le kellett szendnem még az univerzális csomagtartót is mert azt is be kellene íratni a forgalmiba
legalábbis a vizsgabiztos szerint
pedig az a csomagtartó 2 pálca a tetősínen.... semmi extra nincs benne pl síbox vagy hasonló
Látom kihalt ez a topik,de leírom a tapasztalatom hátha valamikor másnak segítségére lesz.
Leengedtem a benzint,friss 100-assal megtankoltam és ugyan kicsit hosszabb tekertetés után ( 4-5-6 másodperc ) beindult és stabil az alapjárat,picit csendesedett a hangja is,szebben jár,jól megy.
Tegnap vettem bele új gyertyát,beállítottam a gyertya hézagot,kapott új gyújtó kábelt és hidegen szivatóval 2-3 másodperc alatt indul,melegen meg éppenhogy megnyomom a gombot,teker 1-2–t és már jár is.
Tegnap reggel vettem egy 250-es Kymco MXU quadot.Próbakor szépen indult önindítórol és berántórol is,délután munka után egy gombnyomásra indult,mentem vele egy szűk 2km-es kört,hazaértem és alapjáraton leállt és nem akart indulni.
1-2 perc indítózás után pöffent de nem indult be,mondom nem kínozom az akkut berántom.
6-7 rántás után beindult de hirtelen gázadásra fulladt,lassan túráztatva elindultam vele és nagyobb fordulaton már nem volt vele gond,viszont kis fordulaton éreztem hogy picit bedadog.
Most egy jóval nagyobb kört mentem vele,hazaérve alapjáraton kb fél perc után ismét leállt és nem akart indulni. Elég sokat rángattam mire ismét elindult ekkor járattam 15-20 percig alapjáraton ha állt volna lefelé húztam egy pici gázt,utána megint elvittem egy körre. Alapjáraton kis idő múlva megint leállt,de ezután már önindítóval be tudtam indítani 2-3-4 másodperc alatt mindig. ( vételkor éppen hogy meg kellett nyomni a gombot és indult is )
Szerintetek karbi pucolás kell neki vagy valahol máshol keressem a hibát?
Gondoltam arra is hogy a hóba valahol felcsaptam a sarat,vizet és beázott.
Az eladó azt mondja hogy vizes a benzin,de akkor a 2 motorom és a kocsi miért nem produkálja ezt a hibát?
Mondjuk külföldröl behozott gépezet,volt benne benzin 1-1,5 liter,első leállás után öntöttem bele friss benzint….
Sziasztok!
Adott egy suzuki ozark 250.
Ha eltekerem a kulcsot és üresben van a quad akkor kivillan zölden az N betű, majd indítás és megy, de most azt produkálja hogy eltekerem a kulcsot és nem reagál semmire.
Berántom a quadot majd felvillan a zöld és működik minden.
Tippek esetleg?
Sziasztok.
Quad ot szeretnék vásárolni.Ezekről a típusokról mi a vélemény?
CFMoto Cforce 520L?
Vagy Can-Am Outlander 570?
Vagy Arctic Cat 550 Alterra XT?
Kissebben nem gondolkodnék.
Várok jót is rosszat is. Köszönet
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni!
Van egy TGB 550es 2009es quadom. Tegnap leszakadt a szívó szelep, szétverte a dugót és a henngerfejet. Tudna valaki hozzá alkatrészt, vagy valakit aki megcsinálná?
Egyébként így motorhibásan el is adom ha valakit érdekel.
Köszönöm válaszotokat előre is.
Sziasztok.. Bombardier DS 650ről szeretnék véleményt. Csalodás a hátramenet hiánya, mit érdemes róla tudni, mi a hibái... ugyanis quad vásárlás előtt álok. köszönöm!
Szétszedtem a karbit és a másik fülre átakasztottam a rugót.
Vagyis bele kellett reszelni a fülbe egy kis "V" alakot hogy a rugófület legyen mibe beleakasztani.
Jobb és könnyebb lett.
Külföldről lehet rendelni rugót hozzá ami könnyebb de az 15.000 Ft körül van ide szállítva.
Hosszabb túrán kiderül mennyire lesz jó, ha necces akkor rendelek egyet és jelentkezem hogy milyen lett.
A rendszámod alapján meg tudod nézni a JSZP-ben a korábbi műszaki vizsgák fotóit és láthatod, vizsgázott-e már ezzel a dobozzal vagy bármilyen más csomagtartóval.