Nicasilt mióta szokják megreszelni?MEg gondolj már bele ez egy eléggé kihegyezett motor ez nem oylan mint egy széria 3-lóerős fos amibe belereszelsz jobra balra és nem lesz baja ha ehez szarúl nyúlsz hozzá akkor vége a játéknak és egy újjonan 50000-Ft hengert szerintem sokan meggondolnánkak hogy hogy álljanak neki.
a hengernél a kipunyíláson milyen hosszú a karc?
mert ha 1-2 mm akkor még használható De sorjázni kéne azaz lereszelni a élet. ne legyen éles.
és lehet használni még egy darabig. DE ne full tiltáson menjem mindig a moci :) Bár a puch m50-esemben van kétoldalt 2-2 karc végig ahol van a csapszegnek nyoma. mert a csapszegbiztosító hiánya miatt sértette fel a hengert. De így is használom már mióta és semmi baja és vígan megyek mindenhova vele.
Kellett nekem éppen ma dícsérni a KTM-et. Most jöttem meg a mentésből, aztán meg kárfelmérés volt A Kristófnak Veszprémből hazafelé Eplénynél a sípálya bejáratnál (Rick tudja) megszorult a motor. Valami azt súgja (ld. képek), hogy összetört a dugattyú tűgörgős csapágya, azt beszívta és beékelte a dugattyú a kipufogó nyíláshoz. Máshol nem sérült a henger. Hülye kérdésem van: ettől még használható lenne a henger? Amúgy szép a henger, nem szívesen dobnám el, találni, meg gondolom nehezen találnék. De ha van valakinek 38-as króm hengere, akkor ne titkolja. A dugattyú kuka persze, meg tűgörgős csapágyat is kellene szereznem. A felújításkor sajna ezt vissza kellett tenni, mert nem tudtam szerezni. 14x18x9,7-et mértem. Nincs ötletetek, hogy hol tudnék ilyet szerezni? Még nem volt ilyen gondom, de gondolom most blokk szétkap, kitakarít, aztán újra összerak. Ki tudja, mi utazik még alul a csapágyból...Szerencsére az eredetileg benne lévő MAHLE dugó megvan, az jó állapotú, csak azért cseréltem Meteor-ra, mert gondoltam azzal jobb lesz, de nem ment ezzel sem jobban.
met mind két motorom kisebb módosítással mennek kereken végsebességre 70 és 75-80 km/h-et így az a valószínűbb! mondom ezek módosítással mennek ennyit! a M50-es 17-es katbival van felszerelve! a másikon meg nagyon láncáttétel van és kipumódosítás és 14-es karbi nagyobb főfúvival. Tehát a tiedben kell hogy 93 km-t menjen ahhoz hogy elöl 17es láncfog, mininum 19es karbi és egy tervezet rezó!
csak hogy tudjál róla hogy a fórumokban keresstem és a srácok motorjairól írtak eredményeket. és egyikük sem ment 90-et! csak kivéve a sachs blokkosok. A egyik ami 75-80km/h-t ment az meg 60-as hengerszett van benne! tehát az órád nagyon csalhat vagy bizonyítsál. de ha 75 km-et megy akko azt jobban elhiszem.
nem soroltam fel a hibákat, pedig képről is látszik még, élőben meg mégtöbb lenne.
Az átfényezést azért gondoltam, mert a matrica nem eredeti.
(ezen még nyálazós volt, ez meg sima utigyárinak látszik a képen.
mert ha 1-2 mm akkor még használható De sorjázni kéne azaz lereszelni a élet. ne legyen éles.
és lehet használni még egy darabig. DE ne full tiltáson menjem mindig a moci :) Bár a puch m50-esemben van kétoldalt 2-2 karc végig ahol van a csapszegnek nyoma. mert a csapszegbiztosító hiánya miatt sértette fel a hengert. De így is használom már mióta és semmi baja és vígan megyek mindenhova vele.
azért mondtam hogy cx turbo mert volt nekem kicsibe replikában :)
Amúgy én nem vagyok iylen vitrinmotor mániás.
Az átfényezést azért gondoltam, mert a matrica nem eredeti.
(ezen még nyálazós volt, ez meg sima utigyárinak látszik a képen.
Persze, ettől még szép, csak nem teljesen gyári.
Sorkettő+1 függő henger, három egybakarbi, lehetetlen duralumium lemezkerék :)
a hengere gyakorlatilag mbx-mtx 80as vashenger
Mert ahhoz van rajzom.
(jópénzé' hihi:)
A te motorod kb 3 lóerő, a vizes meg 6,25! Így nem véletlen a 100-as végsebesség neki!