Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dejó mindegyiknől kéne:-D
Század.
Nicasilt mióta szokják megreszelni?MEg gondolj már bele ez egy eléggé kihegyezett motor ez nem oylan mint egy széria 3-lóerős fos amibe belereszelsz jobra balra és nem lesz baja ha ehez szarúl nyúlsz hozzá akkor vége a játéknak és egy újjonan 50000-Ft hengert szerintem sokan meggondolnánkak hogy hogy álljanak neki.
bár azért legyen tartalék henger...
a hengernél a kipunyíláson milyen hosszú a karc?
mert ha 1-2 mm akkor még használható De sorjázni kéne azaz lereszelni a élet. ne legyen éles.
és lehet használni még egy darabig. DE ne full tiltáson menjem mindig a moci :) Bár a puch m50-esemben van kétoldalt 2-2 karc végig ahol van a csapszegnek nyoma. mert a csapszegbiztosító hiánya miatt sértette fel a hengert. De így is használom már mióta és semmi baja és vígan megyek mindenhova vele.
Beszélj raaaay-al ő tudja hova kell vinni az ilyet!
Kellett nekem éppen ma dícsérni a KTM-et. Most jöttem meg a mentésből, aztán meg kárfelmérés volt A Kristófnak Veszprémből hazafelé Eplénynél a sípálya bejáratnál (Rick tudja) megszorult a motor. Valami azt súgja (ld. képek), hogy összetört a dugattyú tűgörgős csapágya, azt beszívta és beékelte a dugattyú a kipufogó nyíláshoz. Máshol nem sérült a henger. Hülye kérdésem van: ettől még használható lenne a henger? Amúgy szép a henger, nem szívesen dobnám el, találni, meg gondolom nehezen találnék. De ha van valakinek 38-as króm hengere, akkor ne titkolja. A dugattyú kuka persze, meg tűgörgős csapágyat is kellene szereznem. A felújításkor sajna ezt vissza kellett tenni, mert nem tudtam szerezni. 14x18x9,7-et mértem. Nincs ötletetek, hogy hol tudnék ilyet szerezni? Még nem volt ilyen gondom, de gondolom most blokk szétkap, kitakarít, aztán újra összerak. Ki tudja, mi utazik még alul a csapágyból...Szerencsére az eredetileg benne lévő MAHLE dugó megvan, az jó állapotú, csak azért cseréltem Meteor-ra, mert gondoltam azzal jobb lesz, de nem ment ezzel sem jobban.
nem idegeskedek csak elmondtam :) és ez az utolsó ami írok erről. :)
Te még mindig ezen idegeskedsz?:D
met mind két motorom kisebb módosítással mennek kereken végsebességre 70 és 75-80 km/h-et így az a valószínűbb! mondom ezek módosítással mennek ennyit! a M50-es 17-es katbival van felszerelve! a másikon meg nagyon láncáttétel van és kipumódosítás és 14-es karbi nagyobb főfúvival. Tehát a tiedben kell hogy 93 km-t menjen ahhoz hogy elöl 17es láncfog, mininum 19es karbi és egy tervezet rezó!
csak hogy tudjál róla hogy a fórumokban keresstem és a srácok motorjairól írtak eredményeket. és egyikük sem ment 90-et! csak kivéve a sachs blokkosok. A egyik ami 75-80km/h-t ment az meg 60-as hengerszett van benne! tehát az órád nagyon csalhat vagy bizonyítsál. de ha 75 km-et megy akko azt jobban elhiszem.
nem akartalak háborgatni fék kész van már a 3 sebességes őregen?
Pontosan. Engem is hidegen hagy már. Eszi majd őt a penész csak.
bár a hondákból meg yamahákból nem sok mindent ismerek..
azért mondtam hogy cx turbo mert volt nekem kicsibe replikában :)
az iylenre már nem mondok semmit, pláne akinek nem is érdemes.
lehet iyleneket kapni megint, de ez eredetinek látszik.
Amúgy én nem vagyok iylen vitrinmotor mániás.
Nem azért említettemmeg, hopgy fényezzem magam, hanem, hogy így is lehet...
nem soroltam fel a hibákat, pedig képről is látszik még, élőben meg mégtöbb lenne.
Az átfényezést azért gondoltam, mert a matrica nem eredeti.
(ezen még nyálazós volt, ez meg sima utigyárinak látszik a képen.

Persze, ettől még szép, csak nem teljesen gyári.
Tyűű mvx az egy perverz egy motor:)

Sorkettő+1 függő henger, három egybakarbi, lehetetlen duralumium lemezkerék :)

a hengere gyakorlatilag mbx-mtx 80as vashenger
ez nem pvl gyújtás?

Mert ahhoz van rajzom.
(jópénzé' hihi:)
Olyan nincs is.
kérnék segitséget vezetékelési rajz kellene a sachsy 2 DK-hoz 505/ DK tip a motor
4.65 tized lóerő pontossan
Nana, azért ne keverd már a kettőt! Hékás!
A te motorod kb 3 lóerő, a vizes meg 6,25! Így nem véletlen a 100-as végsebesség neki!