Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..ha visszalapozol itt (kb egy-másfél hónapnyit) akkor találsz.
Ott a hozzám kerülési állapot látható, azóta megpucolgattam, kapott egy gyári kipufogót és egy hátsó lámpabúrát is.Pöcc-röff.

Valameik este csinálok friss képeket is
hallod amikor leszel fent majd gyere msnre!
Van itthon lábváltós 3 gangos blokkom csak össze kell rakni. És igen eladó.
a malagutiról kérnék képet:)
...valamint : K55 Moszkva is, arról most nincs fotóm, de üzemképes, kipróbálható (!) hiánytalan, fellelési állapotú : 85,000 ft

és a Malaguti Fifty is (napi rohangálós motor) : 25,000 ft
Eladóvá vált a Herculesem

Hercules RX-9 AC/80 ccm (1984)

Full eredeti állapot, még a németeknél is ritka az ilyen.
105,000 ft alkudozósoknak 110 e. csere nem érdekel
Tel.:0670/2705280 (Budapest)

Bővebben itt : http://car-tarsak.blogspot.com...
Ez a motor ezzel a blokkal letudna nyűgözni ha az enyém lenne.
na jó! egyforma inkább.
és mennyiért vetted?
de nem az!
haneme ezen mindene megvan! csak a párbúrák hiányoznak!
az enyíím ennél sokkal szebb!
Én jóval olcsóbbért vittem el :D:D
puchi! itt van olcsóbb cucc veddmeg:D http://cgi.ebay.at/Puch-MC50-I...
egyenlőre 3 gangos kormányváltósat... de ahhoz kell beszerezni a komplett váltókart is , bár ugyan azt teljesít mint a 3gangos lábváltós.
amúgy ha kérdezhetek hogy mi a gond a blokkoddal?
mesélj ....
Én valami állatblokkot tennék bele.
Amúgy honnan van neked ilyen ponnyd?
ETZ 250 trabantdugóvaaaaaaaaa!
És esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy mi mást tudnék esetleg belerakni?
A rengetedet úgyércsd, hogy csak DS-50-be 283554-darab keült.Az igazságnak az is része hogy ebből a blokkból készült 60ccm-e változat is DS-ből csak 27469-darab készült de mint már említettem sok féle karbival csatornákkal hengerfejjel készültek még a blokköntvényben is vannak eltérések a henger ahol csatlakozik.Csapszegméretben is volt sok eltérő 10 12-es méretben.
1967-et írunk a puch DS-50-esekbe elkezdték alkalmazni a 4-sebességes blokkot ami egy érdekes váltót kapott új kuplungal gyújtással... sorolhatnám.
Ds 50-L-esek voltak 4-sebességesek illetve a régebbi kuplungfedéllel szerelt blokkokat megkapták a ds-nak a korai verziói illetve a ds-50 V ami gyönyörű pezsgő illetve narancsos árnyalatot kapott.A gyártás81-ben fejeződött be tulajdonképpen a piacon kapható volt már a hercules rs illetve ultra változatai amik verték a mezőnyt a kreidlernek is voltak jó dolgai nem is beszélve a zündappokról a 80-as évektől még nem tudni biztosan, hogy rendelet vagy másra fel áttértek a 80ccm-es leichkratftradokra sebességük 80-ra korlátozva illetve előtérbe kerültek a kétszemű köklopszok de ez már egy másik történet.
Épp csak egyet sem találok az enyémhez.
Bár 3 blokkom is volt de ez hosszú történet...
HA jól látom ez 3-sebességes blokk.




Sajnálhatod a turbósblokkos leírásomat pedig olyan frappáns volt és izgalmas és mivel bűntudatom van hogy nem tudod mit írtam le ezért röviden: iszonyatos mennyiségben használtak ilyen blokkokat a puch-nál illetve KTM-nél.Rengeteg változat az automatától a kézi illetve lábváltóig.rengerteg féle hengerrel hengerfejjel és mindenek felett még kis 3-kerekű autót is ezzel szereltek.2-4-sebességesig létezett különböző kuplungok sokaságával és gyújtások sokféleségével.
Kár ,hogy rosszat nyomtál..
Hoppá hoppá milyen okosakat írtam régen!