Ne haragudj, de rohadtul nincs átfényezve!
Lehet, hogy pár apróságot leszámítva nem eredeti (csavarok, tanksapka, lábtartó), de azon kívül teljesen az!
Meg szójjá a tesónak, hogy tegyen gumit a légszőrőcsatlakozócsonk és a karburátorcsatlakozócsonközé ahol a fluktuációs időtérkitérítő áramlás elkezd zavaróvá válni.
Na mind1 Én nem foglalkozom többet ilyen falusi disznajjoe meg hasonló nagyotmondó hülyegyerekekkel csak nem kell figyelembe venni őket aztán úgyis eltünnek.
Látszik hogy csak egy kispöcsű srác vagy aki nem tud mit csinálni az unalmas falusi életben. 80 egy gyári simsontól:D Szerintem Zoli is röhög a markába:D Egy vicc vagy.
pon ezaz. hogy sok a felújított, kevés a gyári. ha viszont gyári akkor dzsuvás, vagy kókány.. bár én is pont erre gondoltam a blokkra hogy legalább vmi hűtése legyem megfelelően....
gondoltam hogy nem fogja bírni. mert a szerkezetileg nem elég erős hozzá a blokk.... hát van pénze a gyereknek a szüleinek. én inkább full restauráltam volna fel.. mert kevés már a gyári eredeti moci....
a srác hollandul beszél? és bár gondolom hogya gyerek viszi lakatolni meg viszi festetni stb. és a gyerek meg csak összerak. és a csutkakormány nem tom hogy az gyárilag ilyen....
Lehet, hogy pár apróságot leszámítva nem eredeti (csavarok, tanksapka, lábtartó), de azon kívül teljesen az!
Mesélj a Kreidlerről megy, vagy eladtad?
http://www.google.hu/imgres?im...
ittvan moréjjá az oldal
(csavarok, tanksapka, lábtartó, satöbbi)
(hogy ezt a hangnemet mennyire unom...)
Van motor, amiben tizenezer van iylen hengerrel, és közsöni szépen jól van, 120 felett van a vége.
A baj, a hengerrel van, abban nincsen elég anyag.
A motor ami szépen műkszik, annak a hengere egy máésik, vastagabb öntvénynel készült.
sok a duzsuva meg kókány mocik stb.
Bár sztem ez is elég jó.
Megvan annak a maga nyavajája, vastagabb öntvény kellene hozzá.
Az áruk kb. 4-5000 euro/darab