Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az Ócska az egyik kedvencé lépett elő!

------
11 felé elindultam Pestre, beugrottam anyámhoz, a (volt) sulimba, munkahelyemre, egy terméket átvenni Vateráról, aztán haza, majd Campona. Végül elugrottam haverhoz Érdre, meg az érdi eladóhoz akitől vettem a gépet. Lepadlózott, hogy már azzal látott.
Közben mentem a Hungárián, M3-as bevezetőn, rakparton... Mellém jött egy autós, rámdudált, majd intett egyett: . Többen megnéztek a Combinóról, az utcán...
Utazóba viszi az 50-et, vége olyan 60-65 körül (legalábbis addig huzattam). 40-nél rácsavarom a gázt, szabályosan megindul!
1-es nincs, de olyan jó a blokk, 2-esből is simán indul.
A km állás (valószínüleg) valós, 19749.
A hangját egyenesen imádom! Gyönyörű egésséges hangja van.
Futóműve egy hulladék, az eleje teljesen instabil, talán a csapágyak sz@rok, hátsó dolgok sem a legtökéletesebbek. Dönteni nem is nagyon merem. Világítás nincs, gyújtáskapcsoló nem jó, összes elektromos vezeték feketére cserélve (nem hiszem hogy gyári... )
Ebbe az Ócskába?
ez megcsöcsörészte
miért?
Café Racer-nek épült.
Beleraktam ma 105 km-t!

Beszámoló, videó, fotók nemsoká' !
Szia Brumo!

Tennél képet a jelenlegi gépparkodról?
bakker akkor onnan van ez a papír? és melyik mociról....
Nemtudom.
ez a henger ami a mocin van és az a vaterán van?
Utánna kérdezek, mert ez engem is érdekel.
Köszi, de én csak a kitudja mióta Mo.-on lévő gyári Cobrámat szeretném esetleg lerendszámozni, és veteránként minősíteni. Nem én hoztam be, és nem összeépítés, csak azt kell bizonyítani hogy valaha forgalomba lett helyezve az Únió területén! A többieknek is köszönöm a válasz! Szép, derűs napot Mindenkinek!
.... ne a hengert...
Most szólok, hogy ez a henger nem 2 loerős.

HA tényleg ezek a méretek, látatlanban lefogadom, hogy a motor a karbival és a kipuval van megfojtva, mert a hengernek magában 4 loerő felett kellene tudnia ezekkel a méretekkel.
Szóval, hha ebből a bringából erőt akarcsi kiszedni, de a hengert reszeljed, mert nem attól nem megy.
Batavuson is tudtam használni!
Szóval nem velem van a baj.
Egyébként meg nincs középsztender!
Bár ha nincs 1-es akkor bowdennél kell hogy állítsad kell lenni e vminek. mert gondolom megnyúlhat egy idő után a bowden vagy a csavar lazult meg. mert a mini rigán is ez volt... annyit vacakoltam vele a kormányváltóval míc be nem lőttem. De most jó cak nem olyan puha mert ellégé erősen be kell váltani.
JÓ az csak türelmetlen vagy,1-es tök keményen lefele, a többi simán jön álló motor,magas sztender felemelve kézzel hajtani a kereket! Ennyi!
Kormányváltóhoz ért valaki? Nincs 1-es...
Reggel nézegettem a szerkezetet, de elég ócska ez a megoldás.
Üdv! Old timmeres megoldásról, tudok,összeépitési engedély meg egyébb követelmények! Komoly összegbe kerül!Ha bontásra hoztad be, adásvételi nélkül akkor az eredeti forgalmi törölve van és nincs utolagos megoldás, ismereteim szerint!(e-mail)
Több, mint 1 hónapja fent van.