------
11 felé elindultam Pestre, beugrottam anyámhoz, a (volt) sulimba, munkahelyemre, egy terméket átvenni Vateráról, aztán haza, majd Campona. Végül elugrottam haverhoz Érdre, meg az érdi eladóhoz akitől vettem a gépet. Lepadlózott, hogy már azzal látott.
Közben mentem a Hungárián, M3-as bevezetőn, rakparton... Mellém jött egy autós, rámdudált, majd intett egyett: . Többen megnéztek a Combinóról, az utcán...
Utazóba viszi az 50-et, vége olyan 60-65 körül (legalábbis addig huzattam). 40-nél rácsavarom a gázt, szabályosan megindul!
1-es nincs, de olyan jó a blokk, 2-esből is simán indul.
A km állás (valószínüleg) valós, 19749.
A hangját egyenesen imádom! Gyönyörű egésséges hangja van.
Futóműve egy hulladék, az eleje teljesen instabil, talán a csapágyak sz@rok, hátsó dolgok sem a legtökéletesebbek. Dönteni nem is nagyon merem. Világítás nincs, gyújtáskapcsoló nem jó, összes elektromos vezeték feketére cserélve (nem hiszem hogy gyári... )
Köszi, de én csak a kitudja mióta Mo.-on lévő gyári Cobrámat szeretném esetleg lerendszámozni, és veteránként minősíteni. Nem én hoztam be, és nem összeépítés, csak azt kell bizonyítani hogy valaha forgalomba lett helyezve az Únió területén! A többieknek is köszönöm a válasz! Szép, derűs napot Mindenkinek!
HA tényleg ezek a méretek, látatlanban lefogadom, hogy a motor a karbival és a kipuval van megfojtva, mert a hengernek magában 4 loerő felett kellene tudnia ezekkel a méretekkel.
Szóval, hha ebből a bringából erőt akarcsi kiszedni, de a hengert reszeljed, mert nem attól nem megy.
Bár ha nincs 1-es akkor bowdennél kell hogy állítsad kell lenni e vminek. mert gondolom megnyúlhat egy idő után a bowden vagy a csavar lazult meg. mert a mini rigán is ez volt... annyit vacakoltam vele a kormányváltóval míc be nem lőttem. De most jó cak nem olyan puha mert ellégé erősen be kell váltani.
Üdv! Old timmeres megoldásról, tudok,összeépitési engedély meg egyébb követelmények! Komoly összegbe kerül!Ha bontásra hoztad be, adásvételi nélkül akkor az eredeti forgalmi törölve van és nincs utolagos megoldás, ismereteim szerint!(e-mail)
------
11 felé elindultam Pestre, beugrottam anyámhoz, a (volt) sulimba, munkahelyemre, egy terméket átvenni Vateráról, aztán haza, majd Campona. Végül elugrottam haverhoz Érdre, meg az érdi eladóhoz akitől vettem a gépet. Lepadlózott, hogy már azzal látott.
Közben mentem a Hungárián, M3-as bevezetőn, rakparton... Mellém jött egy autós, rámdudált, majd intett egyett: . Többen megnéztek a Combinóról, az utcán...
Utazóba viszi az 50-et, vége olyan 60-65 körül (legalábbis addig huzattam). 40-nél rácsavarom a gázt, szabályosan megindul!
1-es nincs, de olyan jó a blokk, 2-esből is simán indul.
A km állás (valószínüleg) valós, 19749.
A hangját egyenesen imádom! Gyönyörű egésséges hangja van.
Futóműve egy hulladék, az eleje teljesen instabil, talán a csapágyak sz@rok, hátsó dolgok sem a legtökéletesebbek. Dönteni nem is nagyon merem. Világítás nincs, gyújtáskapcsoló nem jó, összes elektromos vezeték feketére cserélve (nem hiszem hogy gyári... )
http://youtu.be/VnRP_dwpav8
Beszámoló, videó, fotók nemsoká' !
Tennél képet a jelenlegi gépparkodról?
Kókánymotor valakinek?
HA tényleg ezek a méretek, látatlanban lefogadom, hogy a motor a karbival és a kipuval van megfojtva, mert a hengernek magában 4 loerő felett kellene tudnia ezekkel a méretekkel.
Szóval, hha ebből a bringából erőt akarcsi kiszedni, de a hengert reszeljed, mert nem attól nem megy.
Szóval nem velem van a baj.
Egyébként meg nincs középsztender!
Reggel nézegettem a szerkezetet, de elég ócska ez a megoldás.