Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert te is megfőzted. Gondolom előtte is valamikor megfőzhették a csapágybajból indulva.
nézzd meg a videót és fülelj!
Hogy jön ez ide?
Ez a motor meg lett főzve valamikor!
Keresgéltem a garázsban és előbukkant egy Villiers 100-175 köbcenti közötti henger dugattyúval. Valahonnan a 30 as évekből. Nem egy gyakori cuccos...
Ez olcsó?
Mai élménybeszámoló:

reggel karbi fel, beindul, hurrá.
Nagy boldogságban fel a motorra, irány a Campona. Benzin negyed távon kifogy, kb. fél óra gyaloglás.
Tankolás, Campona, irány Érdre haverhoz. Hajmeresztő kb. 40-es tempóval, 6000-es fordulattal, morgó csapággyal, süvítő turbóhűtéssel.
Hazafelé lejtőn kihúzattam 7500-ig, majd 1 perc múlva, kész, megáll, felmondja magát.
Oké, megint tolás következik.
Mennem kellett a postára (lejt a járda előtte). Nagy lendülettel, nyikorgó gumikkal megállok a posta elött, és PIFF, bedőltem a virágágyásba. Én már csak röhögtem.
Eltoltam a mosóba, hazafelé úgyis útba esett.
Hazaérek, gyertyacsere, röff-röff.
Irány Diósd. Minden "rendben".
Hazafelé: rárugok, motor felpörög, mit csináljak, gáz nem megy vissza, gyertyapipa szétrázta egész testem, nincs más, irány a nyereg, 1-es, 2-es, 3-as, jeee, haladok nyélgázzal a kereszteződés felé.
Nem jött senki, mehetek tovább. Megyek hazafelé szépen nyélgázzal, egyszercsak kiugrott a bowden a gázkarból. Jéé, még ígyis megy tovább nyélgázzal. Sebaj, egyenes az út hazáig.
Aztán elkezdett lassulni, akkor meghúztam a már szabadon lógó bowdent, és ment tovább. Úgyhogy két kézzel fogott bowdennel, plusz 3 ujjal fogott kormánnyal jöttem haza.

Ennyi volt Slampixxx móka tára mára.

Azt hiszem le kéne tennem a Kreidler-ekről, az MF-el is sokszor csak szopt@m. 25 km-ről otthontól se kép, se hang, haza kellett kocsikázni.....
a piros a teste van forrasztva? akkot az a testelni kell az biztos.
a zöld fehér az csak multiméterrel ki tudod vzsgélni hogy mi melyik merre megy.
mert lehet hogy a zöldből zöldbe akkor a fehérből fehérbe.
az amolyan átvezető.
Van. Szerintem.
Megbocsájtok.
Valószínüleg a főtengely csapágy is búg.
Igazából nem étem,
Váltóáramom van 6V de mikor egyenirányítani szeretném bármi módon 1-2V lesz belőle....
Miért? Valaki?
Csomitartónál van csavar?
Ha megbocsájt Brumo mester az a gyári hasidomja elképesztően szép motor ez gyári színben! http://www.moped-museum.de/her...
Ez asszem Simson. Nézd meg a Simson.hu n.
Már bocs ennek valami baja van. Fúvóka benzinszintet és a súberállást nézd meg.
Segítség!
NEm bírom bekötni az alább Fesszabályzót.
Piros szál gondolom megy akksira.
De Hova megy a többi?

Zöld , Zöld-piros , 2 Db Fehér-fekete.
1 szálon jön a váltóáramom és nem tudom melyikre kössem.
Hogy kössem be?
Kép.
Sziasztok
Akinek van ilyen fordulatszámmérője az megtenné,hogy az oldalán található számokat leírja?
Köszi
teccik:)
fúúú de elcserélném....
amúgy ne tudjátok meg hogy hogy megy a fanticom? megcsináltam a tankot meg a benzincsapot. hát bazmeg 1-2-be kihúztam 80ra. le is vettam a gázt többet nem is mertem.... aztán asszem remegett a lábaim amikor leszálltam... de 6 sebesség rendesen végig kapcsolt. és a jószomédomat is megkértem rá hogy hallgassameg hogy a blokknak van e vmi csörgése. és mondja hogy égadtavilágon semmi! minta generáltak volna...
Pedig eladó!
vazze KTM PL hasidomja vaN.