Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah megyek pucolni hondát mert ma lehet hogy viszik...
Bár elején írtam hogya motor szerelésből csak hobbikén lehet megélni. és azt hittem hogya anyukád egy ideig tartja fenn a házadat amíg te tanulsz? amúgy mi a hivatalos szakmád amikor végeztél sulit?
Fizetni kell a házat, meg avval egyéb dolgokat, itt vannak a hobbik, az álmok...
Motorpiac ilyen téren eléggé hallott, hogy 2 iskolából is el tudjanak helyezni ennyi új képzett embert márkakereskedésekben. Ha maszekolni akarnék, papír nélkül is megtehetném. De nem álmom a motorszerelésből megélni.
Vagy pénzt keresek, vagy sulizok (pénztelenül), a kettő sajnos nem működik. A házat meg fenn kell tartani.

1975-ös éppenséggel veterán.
MAMi kupán lehetséges lenne valami pontozós rendszer is, nem? Ahol akár még értelme is lenne.
hogyhogy otthagytad a sulit? kár volna otthagyni.. Bár én is sokszor otthagynám a autóvillamosságit de nem teszem mert akkor csomó pénzt buknék rajta akkor.
Ha otthagytad, rosszul tetted, de a te dolgod.

Nálunk h a többiek nem látják másképpen pontozáson kívül el lehet indulni,tavaly is indult párszor versenyen kívül Kisfrecska egy enduróval.
A racsni uygan az, csak nem kapsz érte kupát meg pontot.

Az a baj, hogy a motorjaid kicsit köztes cuccok, veteránnak nem elég veterán, 125 sportnak meg túl régi.

De eddig még mindenkinek találtak kategóriát, aki rajthoz akar állni, annak találnk helyet, ha nem itt, akkor amott.

Szóval szerintem gyere.
Az a helyzet, hogy ugyebár már nem igazán járok suliba. De majd kiiratkozásnál még beszélek vele.

Nálatok mi, hogy van?
Mert minden kategria maga találja ki a szabályait.
(természetesen a mindenkire érvényes szabályokon kívül)
Kérdezd meg a suliban Lecsót (Frecska) hogy hol lehet indulni.

Amúgy, ha akarnál velünk jöhetnél, illetve megkérdezem, iylenkor ez van, megszavazzuk.
Van sima 125-ös is, nem?
Igazából nem találom a konkrét kategóriákat sem a szocformulán...
először inkább indítsd be valahogy!
Velünk akarsz jönni, vagy miben?

Veterán 125 ben csak két MAlanca van nagyritkán, és hát hogy őszite legyen, azok ellen a sachs blokknak nem sok esélye van szerintem.
Holnap szabadnap (aztán 6 nap egyhuzamban), úgyhogy lehet ügyködök valamit a KTM-el.
Kezdésnek mondjuk lerugom róla a Babetta gyújtást.

Meló közben egész nap azon törtem a fejem, hogy idén mindenképp el szeretnék indulni a MAMI kupán, csak egyenlőre nem tudom mivel. KTM eléggé esélyes, úgyhogy lehet összetákolom versenyre, legyen egy jó blokk, jó fék, a többi lényegtelen.
Ha túl reménytelen lesz a blokk, akkor viszont lehet bevetem a Laverdát.
Sikerült eladnom a Gokartblokkot. De megfeledkeztem a 26 os régi Dellorto karburátoráról. Ami Teljesen ráillik a Cobra szívócsonkjára. Azthiszem lesz egy kis móka vele
Csak nem pucolta le a blokkot. Gondolom azért visszarakás előtt lepucolja...
A műhelyem...
Nem nagy, nincs fűtés, sötét is van, de az enyém.
Az jó csak mert az RS-eket (rs 50) az vies volt és azok perselyesek.Az rs 40 volt levegős és az eléggé szolíd változat volt.
szia
holnap teszek fel képet róla
frankó a nicasil rajt
pillangó alaku a hengerfeje
Hát barátom így tényleg ne "szereld a motorodat"!
Mi ez a fertő amiben bütykölsz?
Nem húztam meg és igen van alatta réz alátét. De jól tartja magát:)
Ma megvolt az év első "komolyabb" gurulása.:)
Hódmezővásárhely-Mártély
neked is! igérted,hogy eljössz,aztán meg semmi...
Nekem is a csavar megadta magát, és alátét is volt alatta.
Az iylen leeresztő csavarok alatt EREDETILEG valamiféle szétlapuló alátét szok lenni.
NAm attól tömít, hogy meghúzod mint állat.
eltrörni meg attól szokott, hogy ki van fúrva a mágnes miatt ami a zaccot összeszedi
Én ugyanígy szívtam meg a Kis mágneses csavarral ami összegyűjti a vasreszeléket. Vigyázni kell vele. Pedig nem is erőltettem meg vagy valami. Érdekes hogy nem az alu szakad meg hanem a csavar.:D