Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megosztanám veletek a mai szerelést, melynek címe:
Hogyan ne szereld a motorodat.

Történt pedig, hogy a szünet utolsó napján be akartam fejezni a tömítés cserélését a deklin, és az egészet visszarakni, feltölteni olajjal, hogy nyugodt szívvel mehessek aludni.
Történt pedig, hogy csavartam be az olajleengedő csavart, amikor az beletört. Ismétlem: Beletört, a képen is látható helyre.
Nem is lett volna annyira vészes, ha a másik oldaról hozzá lehetett volna férni, hogy kipiszkáljam. Hát, a második képen látszik, hogy ez se fog menni. Szerencsére a deklin is van leengedő, úgyhogy ezt be fogom tömni véglegesen, és meghagyom a restaurátornak, aki 50 év múlva fog hozzányúlni.

Látjátok, így ne szereljetek motort.
hm... passz akkor... és akkor inkább tegyél rá bicóórát:)
Igen mind a kettő jó. Régebben működött ez már ezzel a spirál óra kombinációval. De a meghajtó régi maxi volt és 80 fölött szétment.
neked meg kuss!
Hello

Képet tennél róla?
ÜDV
Van egy sachs rs 50 nicasilos hengerem hengerfejjel
jó bevonattal dugó nélkül 5000ft +posta1690
30 512 9874
minek?
A gombi majd röhög rajtad amikor a e géped eszik 4-et az övé meg 1,6-ot amita gyár írt.A számok literben értendők.
kis off:a madár szaporodási szabályozásról... :D
jaja amúgy a karbi vateráról szereztem és mókolni kellett mert kicsit hiányos volt :)
elég az. DE ha akarod növelni akkor lehet karbit nagyobbat rá, vagy rezós dobot rá vagy a legegyszerűbb a láncáttételt módosítani.
végre tettél rá egy jó karbit. Baresz a masina!
az bánt hogy a dugót mélyen és nem szivó szélességben reszelte el a szaki (b@sszaki) Úgyhogy mokolni kell, de szerintem jó lesz,40km/ órát lehet hogy menni fog!
amúgy nézted a vidim?:)
jővő hét 11-re!valószinű meggyürűzöm és gyá!
lehet komizni
Látom a tisztítást nem vitted túlzásba:-D
Van nekem ilyenem is de már lefoglalózták a dugatyú érdekes azzala gyűrűvel.
Talán még mentehtő.

Amúgy mikor menjen a csomag?
a dugó még tökéleteees! mert nincs rajta nagy karcolás azaz húzások. ami levan törve az picit reszeld meg hogy ne legyen éles.
amúgy ilyenre van nekem a puchomon is. mert a dugó amikor felső holtponba kerul akkor a karbi szívóoldalán teljesen nyitott legyen. érted? ÉS ettől jobban pörög a motor is! A gyűrűt meg nézz meg hogy mekkora a hézag ha nagy akkor gyűrűzd meg, ha nincs nagy akkor még jó az :) Gondolom nem száguldozni akarsz vele :) Amúgy merre laksz? megnézném egyszer majd a kredidet:)
Szét húztam a SACH Mofát EZT találtam! Vélemény?( a KUKA nem megoldás)
esetleg képek?
a kmóráa foglalata és a spirál vastasága jó? azaz passzol?
Jó irányba forog?
Megvan. Mondom hogy pörgeti rendesen. Csak az óra nem működik. Ha kiveszem a meghajtóból és kézzel megpörgetem akkor mutat az óra. Ha benthagyom a meghajtóba és az órából húzom ki akkor forog a bowden vége. Csak együtt nem működik.
sztem az a jobb lenne hogya kmmeghajtást kimosod jól aztán bezsírozod. az biztos ami biztos. mert a meghajtó fogas képes kiugrani az helyéről egy idő után. és ilyenko jobb megnézni.
ez 1 órás meló:)
Próbáltam. Kicsit talán nehezen mozog a km óra. Megpróbálom megolajozni picikét