Megosztanám veletek a mai szerelést, melynek címe:
Hogyan ne szereld a motorodat.
Történt pedig, hogy a szünet utolsó napján be akartam fejezni a tömítés cserélését a deklin, és az egészet visszarakni, feltölteni olajjal, hogy nyugodt szívvel mehessek aludni.
Történt pedig, hogy csavartam be az olajleengedő csavart, amikor az beletört. Ismétlem: Beletört, a képen is látható helyre.
Nem is lett volna annyira vészes, ha a másik oldaról hozzá lehetett volna férni, hogy kipiszkáljam. Hát, a második képen látszik, hogy ez se fog menni. Szerencsére a deklin is van leengedő, úgyhogy ezt be fogom tömni véglegesen, és meghagyom a restaurátornak, aki 50 év múlva fog hozzányúlni.
az bánt hogy a dugót mélyen és nem szivó szélességben reszelte el a szaki (b@sszaki) Úgyhogy mokolni kell, de szerintem jó lesz,40km/ órát lehet hogy menni fog!
a dugó még tökéleteees! mert nincs rajta nagy karcolás azaz húzások. ami levan törve az picit reszeld meg hogy ne legyen éles.
amúgy ilyenre van nekem a puchomon is. mert a dugó amikor felső holtponba kerul akkor a karbi szívóoldalán teljesen nyitott legyen. érted? ÉS ettől jobban pörög a motor is! A gyűrűt meg nézz meg hogy mekkora a hézag ha nagy akkor gyűrűzd meg, ha nincs nagy akkor még jó az :) Gondolom nem száguldozni akarsz vele :) Amúgy merre laksz? megnézném egyszer majd a kredidet:)
Megvan. Mondom hogy pörgeti rendesen. Csak az óra nem működik. Ha kiveszem a meghajtóból és kézzel megpörgetem akkor mutat az óra. Ha benthagyom a meghajtóba és az órából húzom ki akkor forog a bowden vége. Csak együtt nem működik.
sztem az a jobb lenne hogya kmmeghajtást kimosod jól aztán bezsírozod. az biztos ami biztos. mert a meghajtó fogas képes kiugrani az helyéről egy idő után. és ilyenko jobb megnézni.
ez 1 órás meló:)
Hogyan ne szereld a motorodat.
Történt pedig, hogy a szünet utolsó napján be akartam fejezni a tömítés cserélését a deklin, és az egészet visszarakni, feltölteni olajjal, hogy nyugodt szívvel mehessek aludni.
Történt pedig, hogy csavartam be az olajleengedő csavart, amikor az beletört. Ismétlem: Beletört, a képen is látható helyre.
Nem is lett volna annyira vészes, ha a másik oldaról hozzá lehetett volna férni, hogy kipiszkáljam. Hát, a második képen látszik, hogy ez se fog menni. Szerencsére a deklin is van leengedő, úgyhogy ezt be fogom tömni véglegesen, és meghagyom a restaurátornak, aki 50 év múlva fog hozzányúlni.
Látjátok, így ne szereljetek motort.