Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez mijen moci aprilia scarabeo ?
Szerintem a többi márkának is van saját nótája és ugyan ilyen jók,Örülök hogy a MIENK ILYEN JÓL sikerült! GOMBI"2.
Meg kell halgatni HAJRÁ!
Eggyűtt érzésem ,TE legalább megpróbálod túlélni más BAROMSÁGAIT!
Kreidler Florett nóta http://youtu.be/pqJd1PvTCsk
És hogy a Zündapposok is táncra perdülhessenek: http://www.youtube.com/watch?v...
Mától újra futárkodom, céges Aprilia Scarabeoval.

Nap történései:
- reggel kezdésnek mínusz 3000 - elkapott a kalauz a kamu bérlettel
- pozitív csalódás az Aprilia Scarabeoban
- rendőri igazoltatás, szondáztatás címre menet
- 18 fuvar
- hüvelyk ujj méretű pattanás szerű cucc a segg*m alatt
- marhára elfáradt lábak.

Kiváncsi vagyok a holnapi napra.
Kilónál azért egy 10%-os differenciára lehet számítani. A légellenálás "mértéke" a sebesség növelésével köbösen növekszik.
ki is ment a fejemből, hogy az ki lett javítva.
Javítható.
Hehe 2000 ért kapsz már MZ "rezót" ami 1:1 ben jó rá. Én is azt használom felül picit jobban húz tőle...
Messze van az még, nincs rá keret, hogy most cseréljem. Elsőnek olaj kell, tömítést csinálni, a km órával kezdeni valamit, index sem ártana. Meg venni rendes bukót, a jogsi legyen a kezemben, és majd utána ha marad pénzem a kipufra, akkor lesz rá gondom.
Lényegtelen. Majd elmondanám mire is kéne. Vagy ha csak ki akarod dobni akkor kifizetem a postát aztán dobd ki nekem. Kéne pár méret róla.
Nem mész ezzel semmire, csak a dob van rajta jól megcsinálva, az 2 éve lett újra, mert szétment a régi. Kompletten kellett volna cserélni az egészet, de utólag mindneki okosabb.
Már gépelni sem tudok normálisan.
Üdv! Nekem meg kéne valami hasonló kipufogó. Ha gondolod cserélhetünk. Van többfélém ami jó rá.
Nekem kevesebb, de csak a videó kevéért pörgettem ki. Amúgy tényleg lyukas, és tényleg cserélni kéne a kipufogót.
Nem nem a kipufogóra gondolok. Csak arra hogy egy helyben pörgeted szét. Ilyenkor nincs ellenállása a hajtókarnak és ilyenkor üti óválra a hajtókarban az alsó tűgörgő helyét amikor meg elkezd csörögni hajtod tovább csatt és vége henger főtengely kuka. Csak tapasztalatból mondom.
És tényleg. Csak erre nem gondoltam, hiába év van még az én bringámban is. Szörnyű hangja van, mert lyukas a kipufogó.
Egyszerű bicikli pedálék jó bele. Amúgy egy dolgot tegyél meg soha nem húzod mégegyszer a gázt azon a szerencsétlen motoron így mint az első videón (üresben sokáig tartva max fordulaton) mert szörnyű hangja van. És így hamar szétmegy a hajtókar benne. Nincs ellenállása a dugattyúnak.
Mindenki a saját motorjából indul ki. Amúgy nincs véletlen egy fölösleges ék a berugókarhoz? Az enyémet ki kéne szedni, csak el van ferdülve.
A Cobra szerintem szebb így fejidom nélkül. Ezen nincs olyan hasidom...
Ha versenyzel vele, akkor van értelme, utcán nem tudom hol használnád ki. Amúgy meg jól néz ki az idom. A Daytonám sokkal karakteresebb vele, mintha nem lenne.
Egy olyan kérdésem lenne. Azon gondolkoztam hogy egy motornál mennyit számít a légellenállás. Pl kihegyezett 50 es gépeknél. Szerintem sok "nyomatékot" elvisz a légellenállás. Pl Cobra ahol nincs semmi idom ott szerintem egy leidomozással sokat lehetne javítani a 100 fölötti végsebességen. Szerintem azért egy 5km/h t azért rádobhat...
Hú már bánom hogy eladtam az RS-t.Bontani kellett volna ezerrel.
Elsőlámpa is kell ha van.
Ahogy mondod dög gyári súja 110kiló.
Szép dög.