Ma sikerült haladni a motorral, kifúrtam 2 csavart, ami be volt rohadva, és a másik oldalt is leszedtem volna a blokkból, ha a berugókar ékje nem lenne elferdülve. Valakinek nincs véletlenül egy? Akkor könnyebb szívvel vágnám le a helyéről.
Köszönöm a felvilágosítást, minden nap tanult valamit az ember. Sajnos időközben haverom eladta a gépet, úgyhogy arról nem lsez videó, csak az enyémről.
Szal lenne csere TM50esse-l ezzel dolog csak szerintetek mennyire éri meg?
A simo 4 gangos 60-as és tirisztoros és van hozzá + blokk is ésaz is 4gangos, és + SR kütyükkel azaz index garnitura, meg gyári kormány stb....
jaj...jaj...
a gitane testi soha nem volt pályagép. a beszúrt kép egy p4es, valamikor a korai 70esben gyártott minarelli blokk, a beszúrt videoban pedig egy késői 70esben gyártott p6os moinarelli blokk van.
szerették ezt a népek átépíteni idézőjeles versenygépnek, mert hasonló volt a minarelli pályaváz geometriája. hasonlóság a gitane testi és a minarelli pályagépek közt ennyi. még a blokk is utcai cucc, de az biztos, hogy okosan építhető belőle bármi. az olaszok mind a mai napig nagy becsben tartják ezeket a blokkokat és tuningolják és teszik tönkre ezerrel...
mellesleg az 50es versenygépek aranykorukat élték ezekben a "korai" időkben, és a "versenyfék", mint olyan nem létezett, a súly volt az egyik legfontosabb tényező, ezért is nem játszhatott be egy fonta duplex...
mai áron egy példa: egy 80ccm-es tuning henger köbö 400 juró...
ennyit dondo kolléga két mondatáról...
Persze, féket ezért csináltak a pályázós motorokra....
akik a szoc szférában tolták azok közül volt aki síját kezűleg csinált tárcsaféket, nyerget, mókahengert.
A simo 4 gangos 60-as és tirisztoros és van hozzá + blokk is ésaz is 4gangos, és + SR kütyükkel azaz index garnitura, meg gyári kormány stb....
a gitane testi soha nem volt pályagép. a beszúrt kép egy p4es, valamikor a korai 70esben gyártott minarelli blokk, a beszúrt videoban pedig egy késői 70esben gyártott p6os moinarelli blokk van.
szerették ezt a népek átépíteni idézőjeles versenygépnek, mert hasonló volt a minarelli pályaváz geometriája. hasonlóság a gitane testi és a minarelli pályagépek közt ennyi. még a blokk is utcai cucc, de az biztos, hogy okosan építhető belőle bármi. az olaszok mind a mai napig nagy becsben tartják ezeket a blokkokat és tuningolják és teszik tönkre ezerrel...
mellesleg az 50es versenygépek aranykorukat élték ezekben a "korai" időkben, és a "versenyfék", mint olyan nem létezett, a súly volt az egyik legfontosabb tényező, ezért is nem játszhatott be egy fonta duplex...
mai áron egy példa: egy 80ccm-es tuning henger köbö 400 juró...
ennyit dondo kolléga két mondatáról...
Amúgy nincs két használható markolatod meg egykét cuccod számomra?
Úgytűnik elkezdtek alakulni a motorok.
Hol a 2 eltérő dolog?
Egyébként Vaterán is árultak sokáig egy patent varrógépet, egy fűnyíró még most is van!
Zündapp KS 750 oldalkocsival eredeti állapotban
http://cgi.ebay.de/Zundapp-Mas...