Hűűű hol szerezted :) ÉS milyen karbi? meg milyen blokk?
A hengerről CSAk azért kérdeztem mert mert nekem a zöld puchomon 80-as polini krómhengeres van 4 felömlővel. ÉS így nem tom mennyi paci lehetett. Bár ez a henger a KTM TL-é volt és mivel most van rajta a rezó és +valamennyi lehetett, mert a KTM TL 80-nál nincs rezó csak sima kipu.
? Na mindegy.Láttam keresel grimeca féknyerget és tárcsát,nem 100,de lehet,hogy tudok segíteni valamelyik nap beletúrok az alkatrészek közé,ha találok rakok fel képeket is.
A Florett Lovasberényben volt, úgy 5-6 évvel ezelőtt. Nem indult, (henger+dugó kuka), de külsőleg nem sok javításra szorult. A gyári fényezést kellett néhol óvatosan kijavítani, a kipufogót koromtalanítani, krómozni. Adták hozzá a svájci fahzeugbriefet, ami az eladásnál nagyon számított. A Kreidlerdienst-től megvettem a gyári hengert dugóval, a tullni börzéről a fehér peremes gumikat, attól kezdve csak ment. Első rugásra bármikor, bármennyi állás után. Ja az ára: 70-ér vettem. Az eladó már hónapok óta kinlódott: üzemképtelen, öreg izé, amihez nincs alkatrész... Alku nélkül tettem be a kocsiba, azt monta 40-ér is elvihettem volna, de nem bántam meg!
Bocs,hogy beleszólok,de a forgalmidban szereplő adatok azt jelentik,hogy ez a moci '95-ben került itthon forgalomba és az első Magyarországi tulaj neve szerepel benne. Nem azt,hogy magyar volt az első tulajdonosa.Az előző ország tulajdonosai nem szerepelnek az itteni forgalmiban.
Majd ha lesz akkor lesz mindenkinek jó lenne közlekedősnek 5sebességesfajtból felújított blokkos normál gép csak hát ugye olyan már nincs.