Nincs sok mesélni való: nem kellet már hirdettem. Úgy gondoltam, hogy 180 reális ár, többen felhívtak, nagyjából a feléért megvették volna, de volt aki konkrétan lehülyézett, hogy mit képzelek...
Munkaügyből kifolyólag kéthavonta járok ki Németo.-ba szóltam egy-két veterános ismerősnek, hogy ez van eladó. 8 nap múlva felhívott egy kölni fickó, három kérdése volt: úgy néz ki mint a fotón, a vázszámon szerepel-e "CH" (ritka svájci exportmodell), mennyibe kerül. Na jó még megkérdezte, hogy tudok-e szállást ajánlani neki, mert oda-vissza 3 ezer km-t nem tenne meg alvás nélkül... Ha már úgyis itt volt a '72-es Daxot is megvette amit már 8 hónapja szintén hiába hirdettem.
Tényleg sokat utaztam Nagyatádig a Kreidlerért?
Azért jobban örülnék, ha rólam mondanák, hogy nepper, viszont az én garázsomban porosodna a Tornax!
Viszont a Kreidler Mustang-ot meg nem lehetett ott hagyni, egy rossz Simson áráért. Bár (többször) megfogadtam, hogy nem kell több, de ehhez most az az ideológía, hogy a fiam menthetetlenül elkezd motorozni a nyáron, a Ks 80 az új hengerrel meg túl jó lett: az én 80 kilómmal, egyenes derékkal megfutja a 100-at. Ehhez képest a Kreidler a gyári 3 lovacskával szelíd alternatíva. Már megrendeltem hozzá az alkatrész és árlistát (érdekes a keridlerdienst.de üzletpolitikája: csak a papíron elküldött listákból tudsz rendelni), nagyon szépre csinálom, minden gyárira lesz visszaállítva!
Fél órával késtem le! Egész nap úton voltam, mire visszaértem Nagyatádról, már utánfutón volt. Mohácsra vitték, ők se kicsit autóztak érte! Azért így se autóztam hiába...
Azért az enyémmel is van még melo.Kapott egy kipu tompítót,lánc +kerék is cserés,gumik.A hfejből is leszedegetttek ,a préssávja 0.7 nél van ,én inkább majd visszateszem 1mm re,főtengely sem köszönte meg ,h fejbeverték.Nagyjából rendben van...Német piacra gyártott 7le és 80ccm.
Én is beszéltem a Mustang eladójával, sztem 30-40 e.-t megér.A gyári cső egész ép rajta,nem gáz a motor.
Csak nem XV ker.-i vagy?