Tudok róla! és így szoktam csinálni hogy növelem a kompressziót a motorban. persze lehet szarrátuningolni akinek van dagadó tárcája. bár nekem nem a célom hogy 130-cal repdessek. hanem dinamikusabb erőt, meg sebességet. Pédául a KTM PL40-esnél gyárilag nagyon folytott volt és nehéz kihozni belőle a lovakat mert max volt csak 50 km/h ennél jobbat nem tudtam menni. Hát, nemhogy 12-es delrotyóval sem. és így a hengert kicit kellett reszelgetni, meg hengerfejet is. meg a hátsólánckerék 42-es fog volt és most meg 32-es fog van bent. és így igaz kicsit lassaban gyorsul. De a végsebbire megy. és így cirka megvan a 70-80 km/h. De most valahogy megkellene oldanom hogy ki tudjob jobban pörögni. mert így eléggé nehezen pörög ki.
PL. még a cometből is kihoztam belőle a kislovakat is.
Simsonban sokan úgy csinálnak "jó" tuningot, hogy a sebességmérő műszer a primerlánckerék fordulatát mutatja. Azaz, ha teszel fel előre egy kisebb lánckereket (lasabb sebesség-jobb gyorsulás), akkor végfokozatban nagyobb fordulatot képes túlforgásból elérni a motor. Azaz annak ellenére, hogy lassabban megy, az óra határozottan többet mutat. 15-ös primer lánckerékkel mutat elvileg "pontosat" az óra. 12-essel a gyári 80-as órát simán akaszthatja a motor, miközben úgy még tán 60-at sem megy :)
Hozzáteszem modern motorok órája is frankó, mert van amelyik robogó már 75 valósnál 100 körül jár :)
" simó full gyári állapotban ki lehet hozni a 85-öt"
Ismét az a szerencse, hogy nincs mértékegység.
Igen, ha a full gyári Simson mey 85-öt,akkor a full gyári rs50-es apriliák is 115-öt, meg a ditechek is 100-at. Csak nem km/h-ban, hanem az óra szerint, még akkor is ha az órán szerepel a km/h felirat :)
Tényleg pontos óra szerint egy tökéletes állapotú S51-es jóesetben megy 70-et.
Kreidler Van Veen is megy 200-at, igaz, de hát hogy mitől az úgyis csak akkor értik meg, amikor ott állnak mellette.
na de te hallottál már a kis és nagy lánckerékről? na azzal simán. pl
ha elöl 15-16 fog. és hátulra meg 32-36-os foggal lehet variálni. hogy gyorsabb legyen vagy végsebesség.
semmi nem lehetetlen.
pl a simó full gyári állapotban ki lehet hozni a 85-öt. nem lehetetlen. elöl kislánckeró 17-es fog volt.
és annyira össze kellett kuporodnom hogy kihozzam a 85-öt.
lásd ott van a guiness rekordok könyve abban mennyit ment egy 50-es kreidler? én nem mondok semmit én néz utána.
nem övidül meg.
mert mindegyiket megcsináltam.
mert úgy mond "folytott" motoroknál a felső holtponton mindig van 3-4 mm hely a hengernél.
és ilyenkor lehet módosítani.
Inkább mondjatok véleményt!
Természetesen nagyon kezdetleges, gombok nem igazán működnek!
Várom az ötletek, középre az íjjász csaj helyére mit tegyek... naptár, óra, dátum, akármi
És válasszatok: Galéria 1
Ez nincs beágyazva az oldalra, tehát külön nyílik meg.
Galéria 2
Ennél meg valamiért nem jönnek be a képek.
De a lényege, hogy sokkal designosabb, és be van ágyazva a weblapra, nem különül el.
Azt látom, de veled ellentétben a többiek toleránsak annyira, hogy nem kérdezik meg ennek ellenére, hogy hozzád ki szólt :) Pedig egyátalán nem biztos, hogy kíváncsiak az írásodra :) :)
PL. még a cometből is kihoztam belőle a kislovakat is.