Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudok róla! és így szoktam csinálni hogy növelem a kompressziót a motorban. persze lehet szarrátuningolni akinek van dagadó tárcája. bár nekem nem a célom hogy 130-cal repdessek. hanem dinamikusabb erőt, meg sebességet. Pédául a KTM PL40-esnél gyárilag nagyon folytott volt és nehéz kihozni belőle a lovakat mert max volt csak 50 km/h ennél jobbat nem tudtam menni. Hát, nemhogy 12-es delrotyóval sem. és így a hengert kicit kellett reszelgetni, meg hengerfejet is. meg a hátsólánckerék 42-es fog volt és most meg 32-es fog van bent. és így igaz kicsit lassaban gyorsul. De a végsebbire megy. és így cirka megvan a 70-80 km/h. De most valahogy megkellene oldanom hogy ki tudjob jobban pörögni. mert így eléggé nehezen pörög ki.
PL. még a cometből is kihoztam belőle a kislovakat is.
Pontositva 210-et ment 12sebességes masinával 50cm 1963-ig, aztán beléptek a Japik, és taroltak!
Simsonban sokan úgy csinálnak "jó" tuningot, hogy a sebességmérő műszer a primerlánckerék fordulatát mutatja. Azaz, ha teszel fel előre egy kisebb lánckereket (lasabb sebesség-jobb gyorsulás), akkor végfokozatban nagyobb fordulatot képes túlforgásból elérni a motor. Azaz annak ellenére, hogy lassabban megy, az óra határozottan többet mutat. 15-ös primer lánckerékkel mutat elvileg "pontosat" az óra. 12-essel a gyári 80-as órát simán akaszthatja a motor, miközben úgy még tán 60-at sem megy :)

Hozzáteszem modern motorok órája is frankó, mert van amelyik robogó már 75 valósnál 100 körül jár :)
Hoppá!
Mint ahogy a kolega leírta, nem mennek annyit!

Brumo! Mit érsz más lánckerékkel ha nincs hozzá megfelelő erő a motorban?
" simó full gyári állapotban ki lehet hozni a 85-öt"

Ismét az a szerencse, hogy nincs mértékegység.
Igen, ha a full gyári Simson mey 85-öt,akkor a full gyári rs50-es apriliák is 115-öt, meg a ditechek is 100-at. Csak nem km/h-ban, hanem az óra szerint, még akkor is ha az órán szerepel a km/h felirat :)
Tényleg pontos óra szerint egy tökéletes állapotú S51-es jóesetben megy 70-et.

Kreidler Van Veen is megy 200-at, igaz, de hát hogy mitől az úgyis csak akkor értik meg, amikor ott állnak mellette.
A lökethosszt csak a főtengely cseréjével tudod elérni. Az, hogy hol áll avezérlés, nem befolyásolja a löketet.
igen mint ahogy a Picasára is felraktad a képeket
Saját képek lennének...
Ezt az oldalt elmenteni hasznos lehet, Jó olvasást!
http://www.kreidler-verein.de/...
A lánckerekes varia csak úgy mükszik ha adsz LE-t és tuningolsz de normális határok közt! A többi az versenysport!
1 Pertuba vagyunk
2. A2-es tetszik, aképek szerintem levannak védve más felhasználás miatt sajátot variálni helyetük,de ehez nem értek!
de ez is! (Google forditó)
http://www.kreidler-verein.de/...
Tessék véleményt nyílvánítani a honlapos kérdésemmel kapcsolatban is!
Véleményem szerint ez a link hasznos nem csak a Kreidlereknél!
Bár lehet hogy tévedek!
http://www.kreidler-verein.de/...
én csak példát mondtam nem csak kredire vonatkozik hanem a többi 50-eshez nnna.
A rekorder Kreidler-nek sok köze nincs az eredetihez...
Lásd a Zündapp KS 50 Weltrekordmaschine.
és ha mphval?
jaja. arról.
na de te hallottál már a kis és nagy lánckerékről? na azzal simán. pl
ha elöl 15-16 fog. és hátulra meg 32-36-os foggal lehet variálni. hogy gyorsabb legyen vagy végsebesség.
semmi nem lehetetlen.
pl a simó full gyári állapotban ki lehet hozni a 85-öt. nem lehetetlen. elöl kislánckeró 17-es fog volt.
és annyira össze kellett kuporodnom hogy kihozzam a 85-öt.
lásd ott van a guiness rekordok könyve abban mennyit ment egy 50-es kreidler? én nem mondok semmit én néz utána.
nem övidül meg.
mert mindegyiket megcsináltam.
mert úgy mond "folytott" motoroknál a felső holtponton mindig van 3-4 mm hely a hengernél.
és ilyenkor lehet módosítani.
Nekem az első tetszik.
Inkább mondjatok véleményt!
Természetesen nagyon kezdetleges, gombok nem igazán működnek!
Várom az ötletek, középre az íjjász csaj helyére mit tegyek... naptár, óra, dátum, akármi

És válasszatok:
Galéria 1
Ez nincs beágyazva az oldalra, tehát külön nyílik meg.

Galéria 2
Ennél meg valamiért nem jönnek be a képek.
De a lényege, hogy sokkal designosabb, és be van ágyazva a weblapra, nem különül el.

Szerintetek?
Azt látom, de veled ellentétben a többiek toleránsak annyira, hogy nem kérdezik meg ennek ellenére, hogy hozzád ki szólt :) Pedig egyátalán nem biztos, hogy kíváncsiak az írásodra :) :)
Írom én magamtól , nem kell kérdezni...