Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

le fő jobbra barra előre háta kipuablakot meg a beömlőt körbeteszelem a hengeren és kis betonvaspálcikákat belehegesztek 0,2-milivel bejjelbb kipuablaknál (a hőtágulás miatt) hogy a gyűrűt megtartsa a felömlőket feljebbreszelem mint kipuablak sőt a hengerfejet 8 milivel lefűrészelem a főtengelyből teccés szerint kicsit flexel lekapok a káros légteret meg betonnal kiöntöm a gyűrűkből 2 felet teszek fel allúra fellűlre a biztonság kedvéérte légszűrőt ledobom kipkönyököt leszabom és üres rencert teszek rá fojtás nékün ráadásul arol2Tvel hajtom 15-re keverve és a dugattyú tettejét v alakban 3 mili mélyen (általábn a gyűrűkig) lereszelem a dugó aljából 5-milit leflexelek és fordítva betetszem hogy a rezó jobban tölcsön.

Jó válasz?A nicasilt meg lézerkardal reszelem mert csk az viszi meg a gyémántos lap nagyflexen.
Kerekek milyen állapotban vannak, görgőzni kell-e, illetve fénykép, üres felni tömege érdekelne. Tárcsás vagy dobfékes?
irj e-mailt,lehet hogy érdekel
irj e-mailt,lehet hogy érdekel
Ez nem Sachs idom.
Hallgatlak Brumókám.
Valakinek nem fetreng a sarkokban a bekarikázott idom?
Cserébe tudnék adni sachs alkatrészeket.
14 fogas
az első lánkerék hány fog?
de te tudsz erről hogy hogy kell? Bár én elvben tudom csak holnap írok róla ha érd:)
Ujra Hirdetem alkatrészeimet akinek kell vegye vigye:):D az alábbiak vannak:Két magnesium kerék,panel km órával (VDO),első hátsó sárvédő(Nickelezett), Bing1/14/148 Karburátor, blokkcsavarok, Első teleszkóp kompletten,Benzintank,első lánckerék, akinek kell valami irjon.
Szabad kérdeznem,h melyik nyílást milyen irányba szoktál bővíteni?
Ha van kpl patronkészleted azzal be lehet fogni,de az esztergához,maróhoz van.Sztem neked nem bizt h jó,mert ezek nagy méretűek és a motor,v ostor nem bírja ezeket a nagy fejeket.
Ez nekem pont jó lenne hengermarásra
http://www.youtube.com/watch?v...
:D 30mm es lövedékek ha jól tudom szegényített urán fejekkel... Szép.
Hello!
Cobrára kéne. Világítás meg menne aksiról. Úgy néz ki én is összerakok egy komplett blokkot aztán lesz váz is ha minden ok. És lesz egy komplett Cobra. De pályagépként szeretném szerintem a gyújtáson meg egy jó kipuffon kívül nem sok minden kell rá.
hurrá zolibáá mégis visszajött! üdv. És boldog karit!
hm.... akkor nekem csak átalakító adapter kell bele....
te mit keresel itt ? ezért reggeltél ide hogy fikázzál amúgy hallottam hogy nem bírod meg lovagolni a papírfosodat. na húzzál innen te napidobozosbagós!
Ilyenekkel szoktam hengerfaragni.
csak azért kérdem mert van 3,2 mm es vagy is 3 mmes befogó szár akkor jó lenne. De ga5-ö vagy 10-es akkor már nem jó.. mert van nekem kombi gravírozógépem és nagyon szeretek vele dolgozni:)
Tudom senkinek enm hiányzik elvan szálva a robogójával meg már elnézést leszarozza a régi motorokat gondolok itt simson puch zündappra.
Még a horror ár fölött!Amúgy ma gondolotam milyen jó lenne elbontani mert karbi hátsósárvédő faridom lámpa indexek váltó ülés gyújtás hátsólámpa talán kipuff légszűrőgumi két gumi tökélyrajta mk2-re markolatok nagyon jók lennének az ultrára műszerfal is valamire jólenne.
inkább Csernus!