Brumo,
kösz az infót.
Engem azonban csak eredeti állapotú motorok érdekelnek.
Ezek a csereberék, kókányolások nem hoznak lázba.
Ez a 40-es motor meg egyáltalán azért érdekel, mert ezt a mostani KTM helyből átugorja
Azért köszi.
Azért vicces hogy még az s50-es simsonom is erősebb mint ez nem is beszélve az s51-ről ami majdnem egy lóval több.Dehát annak a kategóriának ez volt a dolga.
tud vki erről és mi a véleménye? és esetleg illetővel is beszélt és milyen állapotban lehetett? http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-23332191/
Üdv! Kreidler mustang , 1981-es , valószínűleg 4 sebességes,múltkor csak az udvaron mentem vele, 3-ig kapcsoltam fel, a tulajdonosa sem ment ki vele az utcára, most a hideg miatt nem indítottuk be! Az első fékkar hiányzik!
DE az bőven. :) mert ez simán kirakja 80-at de volt benne 32-es áttétel hátulra ami kitette 100 ra lehet hogy többet is. De most 34-es van bent asszem. De 34-es foggal simán kimentem vele 80-at de ha jól belövöd a karbit vagy raksz rá gyárit akkor sztem 90-et is menne.
Amúgy egykerékre kapás hoz nem kell rángatni a mocit.
simán felkapja. és a gumi pörgéshez se kell felálni. hanem lazán ülve is kipörög, ha megbírod tartani.
Bár ha úgy gondolod beszámítom a sachs-edet.
Ha godndolod cseréljük el vagy mitudomisén.
kösz az infót.
Engem azonban csak eredeti állapotú motorok érdekelnek.
Ezek a csereberék, kókányolások nem hoznak lázba.
Ez a 40-es motor meg egyáltalán azért érdekel, mert ezt a mostani KTM helyből átugorja
Azért köszi.
sztem lehet hogy többet tudna de nem hiszem hogy lazán kihozható.... :S
Nem érted, hogy most vette?
Amúgy egykerékre kapás hoz nem kell rángatni a mocit.
simán felkapja. és a gumi pörgéshez se kell felálni. hanem lazán ülve is kipörög, ha megbírod tartani.
Bár ha úgy gondolod beszámítom a sachs-edet.