Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Migyá behányok ide a fórumra.

HIDD MÁR EL HOGY A TM-NEM KELL SENKINEK.


Csak ennyi és szeritnem mindenki 25-ször olvassa egy oldalon Bár a tm bár a tm...Majd ha valakinek kell akkor megveszi 25-ért tőled.
Vagy KTM PL40-essel:) HA ÉRD.
érdekelne.. :) csak csere alapon menne a dolog:) bár a TM50-essel menne e a csere?
Jónapot Urak!

1/20/60-as Karbi volt az M50-Jet-en.... Most ugyan az van a 80-as blokkon.
80-as 6 gangos blokkokra milyen karbit tettek?
Valakinek esetleg?

ELADÓ!
4 Gang, 50-es...
35.000 az Irányára...
csilleghengeres csopper überállat :D http://www.stumbleupon.com/stu...
lehet kérni karira :D http://www.kreidler-museum.de/...
jaja, jártam, csak nem versenyeztem.
Budapesti vagy?

a Köki-re jártál?

egyébk én is 90 környékén mentem simsonnal
A képeim közt nem én vagyok, hanem Dimma (Suzu)
Én tavalytályt versenyeztem:)

90 körül nem, de ismerem Pestit, Újvári Csabát, meg még pár arcot a régiek közül
Milyen idő tájt versenyztél simsonnal?
pláne:)

Ja, hatos.
A fényképeidnél az első,6 gangos Simson csötengelye?
comer
Amennyire látszik, ez egy Comet (komet?) Bm atlas fixes 100 as blokk.
Retró cucc.
És ha esetleg megválnál tőle, mi lenne az az összeg?
jaja.
Sztem korrektül megcsináltad,a rendelkezésre álló eszközökből,gratula.
bár én építettem egy quadot a srácnak bár annyira lelkes volt hogy egyszer legyen neki quadja. és eléggé félévig kínlódott. és én meg pikk pakk 2 hét alatt megcsináltam neki bár mondta hogy nem fontos hhogy igényes legyen hanem jól menjen meg strapabíró. itt a kép ezta quadot csináltam :) bár sokan fikáztak hogy ez gyenge lesz így megúgy. De mondom várjámár meglátod. és télleg igazam volt mert nem mindegy hogy mekkora a áttétel. és elbírja kétember súlyát. sőt 3-at is:) meg egykerékre kap is:) Bár ez a vázat teljesen át kellett szabnom. mert ami volt benne az egy 110es 4T blok volt üzemképtelenül. és elcseréltük egy S50-esre 60-ashengerel blokkra. és itt a bibi hogya 110-es fekvő hengeres. és a s50-es meg álló... meg megerősítettem is . Bár a srác is mondja hogy eladná 30ér. ha blokknélkül akkor 25ér:)
Nem csak tervezni kell,h nem kivitelezni is...


Persze fel lehet akasztgatni mindent rá,de nem árt ,ha összhangban vannak a dolgok,meg be is kell hangolni.Anno egy haveromnak annyi lyuk volt az Mz hengerében,h már nem is nagyon tudta hová stiftelni a gyűrűt,az én jól beáll széria motorom meg jól otthagyta.Erre Ő csak nézegette a hengerét,és azt mondogatta,h pedig az ördög benne van,mire én ,csak nem jön elő belőle.....
amúgy mi a alapváz?
aham... az jó sok idő kell mire összeépíted azt.
bár az ződ Tm-emet is fogom majd kicsit szebbécsionálni. pl hátsókerék kipótolása, meg esetlegesblokk generál annyi gy csapágyamt meg szimmeringet cserélek benne. a vázzal oké meg a tank is .
meg úhy kerógummát akarok bele. meg vmi hosszebb hátsótelót.
ÉS építenék olyan OLDSCHOOL SM szerűt:)
aza retrós supermotót :) sztem nagyon fasza lesz.
vmi a véleményed erről? BÁr a én ktm 80-asom simán megvan 15 ló:)
henger magasabb fordulatra tervezve,egy normális rezó,nagyobb karbi,megbízható gyujtás és kész is:)
valahonnan meg tudom nézni h hány sebességes a blokk? úgy emlékszem 5 de majd holnap végigkapcsolom.
magasabb esztétikai,műszaki szinvonalra szánnám

azért nem csak egy görbitett reszelő kell,h 8-10le s legyen az 50es motor
pl mik azok?