tennél róla képeket. jóbőrben van vagy hulladék.
Gyári állapotú vagy már festegetett mennyi km van benne mikori kiadás stb esetleg valmi papírszerű vagy csak adásvételi?
Srácok! Ha lehet, akkor használjátok a "Válasz" gombot a hozzászólásoknál, mert így néha szinte követhetetlen egy téma! Főleg a "puchinátor" urat kérném erre, ha nem veszi sértésnek! Köszönöm előre is!
Tisztelt Barátom !
A hibák felismerése általánosítva van , ha irnak egy szak dolgozatot Pl nem csak egytipusra akkor ez igy fennállhat ettöl még adolog helyt álló csak gondold végig!
Ez nagyon vicces ugyanis a simson star külsűő olajzású tehát a simeringek totál legbellül a forgattyúsházban vannak és a külső olajzás miatt akármelyik simering a rossz mindíg olajat fog enni ez teljesen poén.
Tisztelt Barátom! Csak annyit a szimerig témárol: ha ahajtómű felöl rossz aszimering,akkor olajat eszik , ezt meglátod a gyertyán a kipufogó füstölésén , ha a lendkerékfelöli megyel, akkor nincs alapjárat, mert nem tudod már beállitani és kaffog estlegesen a járópörgőmotor mert tulsok kevegöt kap .Ilyen hibával a lendkerék felöl töbnyire a legtöbb motort ezért nem kell totál szétszedni.ÜdvKőhalmy László
Igen sajnos néked ezekszerint olyan karbi van fenn . Ebben az esetben irányadó a benzinszint amely remélem tudod hogy kell beállítani! Ezek mellett ellenörizd atartályon lévő benzincsap szürőjét és a tüszelep fuvokáját. Abenzinszintet az uszonlévő nyelven tudod állítani csak túl ne állítsd mert tulfolyik. Agyujtást meg a megfelelően 2mm -re a felső holtpont elé ha tul viszed utogyujtásod lesz ez árt legjobban a motornak a tulnagy előgyujtás meg szétveri a főtengelyt acsapszeggel eggyütt
Sok sikert kivánok Ikrek
Tisztelt Barátom!
Ez egy kicsit hosszabb , hogy ezt igy leirjam , de lefogom, ha arossz szememel és lesz hozzá türelmem ezt leirni .Természetesen javítható mert már beszereztem hozzá egy komplett váltot, de szerintem nem lesz arra szügség megmarad tartaléknak a kuplungal és akomplett + ggyujtással eggyütt! Amotor képét mégegyszer átküldöm
Most van fent ds hez jópár blokk cucc 5 ért.
De engem az egész motor érdekelne.
Gyári állapotú vagy már festegetett mennyi km van benne mikori kiadás stb esetleg valmi papírszerű vagy csak adásvételi?
Azthiszem ez a kezdés.
Ja meg egy 2101 karbi is
Ha esetleg úgy gondolja mondjon egy árat és megveszem az összes ds ms mv motorblokkalkatrészeit.
Most találtam vaterán ds hengert dugót főtengelyt + egykét apróságot csak sajnos nekem nincs ahoz hozzáférésem.
ja a másik hogy ugye az a puch az 4 gangos erőben vajon mennyi lehet ja és hogy mikori kiadás azért talán megvan 4 lóerő KÖRÜL?
Majd várom a puch információkat.
A hibák felismerése általánosítva van , ha irnak egy szak dolgozatot Pl nem csak egytipusra akkor ez igy fennállhat ettöl még adolog helyt álló csak gondold végig!
Ez nagyon vicces ugyanis a simson star külsűő olajzású tehát a simeringek totál legbellül a forgattyúsházban vannak és a külső olajzás miatt akármelyik simering a rossz mindíg olajat fog enni ez teljesen poén.
Sok sikert kivánok Ikrek
Ez egy kicsit hosszabb , hogy ezt igy leirjam , de lefogom, ha arossz szememel és lesz hozzá türelmem ezt leirni .Természetesen javítható mert már beszereztem hozzá egy komplett váltot, de szerintem nem lesz arra szügség megmarad tartaléknak a kuplungal és akomplett + ggyujtással eggyütt! Amotor képét mégegyszer átküldöm