Lassan, de haladok.
Trafó a helyén.
Ma nagyjából helyreraktam az elektromos vezetékelést. A végén eléggé elakadtam, nem tudom mit-hogy-merre.
Csináltattam kulcsot a gyújtáskapcsolóhoz. Holnap megyek érte.
Felraktam ma a műanyag elemeket.
Mekkora oltás ezt nem hagynám!
Ma lebaszkodtam párat egy csira cigánygyereknek ütöttem mint a disznó sajnos leállítottak minket de főleg engem mert elástam volna neféd utána megvolt szeppenve.
Vájt póver!
pontossabban a lényeg hogy egy szar blokk van benne és két-három blokkból kell összehoznom nna. De postán küldtek kétblokkot. az egyiknél ami friss generálás blokk bolt de félbe maradt. ez a blokkot akarom üzembe helyezni de nem könnyű mert annak a főtengelycsapánya van megszorulva és azt csinálom meg. érted?
Az a blokkról beszélek amelyiken nincs rajta henger azért ragadt meg. amásikon meg ugyanaz mint a motorban van a szar. hajtókarcsapányhibás. remélem most valahogy kimagyaráztam nna.
nem mentem még vele mert odáig jutottam el hogy a főtengely csapágyat megcsináltam most meg átrakom a hengert meg a gyulát stb... talán estefele tudom kipróbálni. vagy holnap...
Értem. nekem meg az a baja hogy szimmeringes meg hajtókarcsapányas... szal mintha szét van hajtva. De van egy másik ktm blokk ami frissen van generálozva de a illető rossz helyen tárolta és néhány évig és beált a főtengelycsapágy. és most csináltam meg azaza főtengelycsamányat kioldottam rozsdaoldóval és benzinbe áztattam és újta megolajoztam és most pöpec.
Bizony. Csak mivel a KTM nem csinált motorblokkokat, ezért rendelt pl a Sachstól, vagy az én motorom esetében a Morinitól blokkot. A Morini több motorhoz is csinált ugyan ilyen blokkot, és láss csodát, azok se pörögnek ki... Gondolom hogy a gyújtást minden esetben a Ducatitól szerezték, és az le van szabályozva. Gyárilag pont annyira, hogy segédmotornak számítson és menjen 40-nel...
Amúgy nemsokára elmegyek Kisújszállásra, mert ott van valaki aki ért a gyújtásokhoz, és majd az mond valami okosat, és meg is csinálja. Remélem sikerrel járok vele
Olyat olvastam pár helyen hogy van a tirisztorban egy relé ami leszabályozza... Meg amúgy is: a gép nem pörög többet 7000-nél, pedig rövidlöketű! Meg a fordulatszámmérőn is 8 ezerig van beosztás (csak fordulatszámmérőm nincs ) úgyhogy nemtom...
Figyeltem itt a gépedet, a vaterán is megláttam, használd egészséggel :) Hogy érted hogy hajtókaros? Hajtókar nélkül nem is menne Amúgy plusz alkatrészem nincs sajnos. Ja, és 23 ezerért vettem, mert a világításnak baja volt (ki volt húzva egy kábel ) és csak 40-nel ment (mert 45 fogas lánckerék volt hátul. Most 35-ös, és így meg 50-et) és mert kicsit csúnyácska a tank
Lenne cserébe egy Dellorto 28-as.
Nem jó a 125-ösre, amit kaptam.
Trafó a helyén.
Ma nagyjából helyreraktam az elektromos vezetékelést. A végén eléggé elakadtam, nem tudom mit-hogy-merre.
Csináltattam kulcsot a gyújtáskapcsolóhoz. Holnap megyek érte.
Felraktam ma a műanyag elemeket.
http://youtu.be/0jgrCKhxE1s
JA
Ma lebaszkodtam párat egy csira cigánygyereknek ütöttem mint a disznó sajnos leállítottak minket de főleg engem mert elástam volna neféd utána megvolt szeppenve.
Vájt póver!
A PUCH tól is vett blokkot azért illik megjegyezni.
Amúgy jó a gép de többet ne mis ér!
Az a blokkról beszélek amelyiken nincs rajta henger azért ragadt meg. amásikon meg ugyanaz mint a motorban van a szar. hajtókarcsapányhibás. remélem most valahogy kimagyaráztam nna.
amúgy az megszakítós..
Amúgy nemsokára elmegyek Kisújszállásra, mert ott van valaki aki ért a gyújtásokhoz, és majd az mond valami okosat, és meg is csinálja. Remélem sikerrel járok vele