Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv

Mailen már beszéltünk de most más kérdés.
A levegős jobb mint a vizes?Énis azt halottam hogy a puch vizesei nem voltak sikertörténetek.
Na jóvannaaa! nem fogom megjegyezni mind az 10000-res hozzászólást. fejben tartani. Bár elég gyorsan pörög a fórum... csak nna! :)
Perszehogynem.
Miért ez eladó?
Az a vicc hogy már minden hirdetés oldalon megnéztem mindet mégse találtam olyat ami tetszet volna.
Egy s53-ra szívesen beneveznék.
Vagy legalább egy ilyenre mint ami a képen van.
Eladó, magamnak vettem, de nem lesz időm foglalkozni vele ,úgyhogy lehet megválok tőle. Léghűtésesre akartam átalakítani.
Te nagyon szerencsétlen vagy...
Direkt nem veszed észre a dolgokat?

Ez a motor is már volt fent itt a fórumon, írtál is neki....
eladó vagy vetted?
Puch Cobra M50 6LC
Jössz?
Gyere.
Hívj fel!
70/6059420
átmennék megnézni a blokkot
Igen.
te ugye erzsébeti vagy
Én.
te árulsz sachs blokkot levegöset?
Feltételnek nem feltétel, csak 80rugóért már ne egy értéketelen korcsot vegyen.
Ennyiért lehet találni külsőre viszonylag csinos, és nem ennyire átépített motorokat, azok már TARTJÁK AZ ÉRTÉKÜKET az iylen korcsok meg nem.
öreg motor vásárlásakor eleve be kell kalkulálni minima egy motorgenerált, ha az ember használni is akarja.
Itt motoroztam a múlt héten a Kreidler-rel.
Az nem volt feltétel, hogy eredeti legyen.
ez egy szép motor, poedig ez sem teljesen tipustiszta, és romjaiból felújított, de ez rendesen meg van csinálva
Ez egy összelapátolt motor.
idegen kerekek, fék, hátsóteló ,láncvédő nuku, horpadt tank, gagyi átfényezés, gagyi matricák.
Szerintem ez egy eredetileg dobfékes motor átépítve, így úgy, ebből abból, amit összeszedett olcsón.
Gyanúsan hatmillió kilométert futott postásmotor


A 80vicc.
Vegyed megfelé, mert elviszik.
Na ez már nem is olyan rossz.
És van benne ford szám mérő is!