Már itt van nálam.
Dunaharasztin egy közúti ellenörzés folyamán találták meg.
Fotót raknék, de nem olvassa be valamiért a kártyámat.
---
Hazafelé Harasztiról látom, hogy az árokban világít két lámpa. Na mondom, valaki jól belerongyolt.
Megálltam segíteni, már volt ott más is.
A soffőr olyan részeg volt, hogy mikor kihúztuk, nem fékezett le, és nekigurult a másik segítő kocsijának.
A másik, kulcs nem is volt a kocsiba. A madzagok összeérintésével akarta beindítani. De gondolom a részegség miatt nem sikerült.
Mivan viccesfiú?
HA összejön valaha a 125-ös meg a fórumtalálkozó akkor tuningolok egy 125-öst aztán a zündappokat meg lelőzöm.
Lehet vicceskedni de a tények úgyis önmagukért beszélnek majd az idő igazol.
MErt jelen pillanatban üzemképtelen mert lessz egy hengerfúratásom+dugattyú.Meg valamiért elengedi a hátsógumi a levegőt!
Szerintem kivanszakadva a szelep.
Ja meg nincs kamera a telefonhoz meg nincs adatkábel vagy micsoda.
Külföldi fórumokkal mi is megjátruk.
Peltettünk egy képet, és pár adatot az 1991-92-es simsonkupa bajnok motorról egy német oldalra, és jött a fikázás, hog y ne hazudozzunk, mi magyarok nem tudhatunk ilyet, egy idő után le is szedték.
Pedig tök valós értékek voltak, 18 loerő 14500 on, mért végsebesség 136(hungaroring célegyenes, az azért eléggé hiteles:)
Megmozgattam mindent...
Már itt van nálam.
Dunaharasztin egy közúti ellenörzés folyamán találták meg.
Fotót raknék, de nem olvassa be valamiért a kártyámat.
---
Hazafelé Harasztiról látom, hogy az árokban világít két lámpa. Na mondom, valaki jól belerongyolt.
Megálltam segíteni, már volt ott más is.
A soffőr olyan részeg volt, hogy mikor kihúztuk, nem fékezett le, és nekigurult a másik segítő kocsijának.
A másik, kulcs nem is volt a kocsiba. A madzagok összeérintésével akarta beindítani. De gondolom a részegség miatt nem sikerült.