Az új műszaki-rendszer miatt nem tudom a pontos összegeket.
Elvileg a műszaki + "zöldkártya" 27E Ft körül van.
Köbcentinként 18 Ft az átírási költség.
+ az eredet vizsga, ami olyan 15 körül lehet.
Hát igen szerintem is 7-est kéne szerezned.
Nekem 6-os van most a Monzába de jó ezzel is.
Amúgy én már sok mindenkitől hallotam hogy az Isolator szar
nekem kifejezeten jól megy még tán jobban mint az NGk val.
Én teljesen megvagyok elégedve az Isoltoral sőt.....
Amúgy most nem tudom, hogy cseréljek e olajat a Cobraban, egy szezont úgy húztam le hogy hideg olajjal (ameddig nem locsolta meg picit a szerkezetet) Nem oldott szét a kuplung. Mentem vele pár mértert behúzott kuplunggal és rögtön old. Mi lehet a hibája? Én az olajra tippelek. 80w90 van most benne anno a 10w 40 el nem csinálta ezt de ott fura hangja volt a blokknak ezzel viszont csendes.
Én a tescoban vettem leárazás alatt 800 forintért a Cobraba gyárilag előírt hőértékű gyertyából 4 et. Ilyen rövídmenetes bosch gyertyák. Nekem eddig csak 1 szer állt meg az is az Alsóörsi találkozón mert túlmelegedett. Araszolás után 8-10 km en át végig nyélgázon. Nem adott szikrát. Én a bosch on kívül Hella és CCCP s gyertyákat használok csak. Azok a gyertyák rosszak voltak, zárlatosak.
NGK BP7HS csak ennyit mondok.
NAgy fordulatra való magas hűértékű.
Különben NGK ból is sokféle van.Én autósboltban vettem és amikor rájöttem milyen jó akkor vettem még!Írományból kinéztük mit ír puchhoz.(magas fordulatra a 7-es kell).
Hááát.
Én is jártam már így és a gyertyák a hulladékok manapság.
Például nekem isolátor volt a balkánomba és örültem ha tudtam vele menni 1 kerületet....
Én nekem a bosch és denso gyártyák váltak be....
Amit figyelj hogy ne kínai legyen....
A bosch nem kínai hanem orosz...
A denso talán még japán...
Nekem bosch-al mennek a gépek és hibátlanok ...
Az isolator meg ngk , brisk ilyenek nekem nem váltak be...
De szerintem olvasd még más véleményét is....Ha tudsz rakj fel ide képet róla...Rajtam kívül még sokan kiváncsiak lehetnek...
Sziasztok!
Szeretnék kérdezni tőletek!
Van egy SW50-es Sachs-om, mostanában a felújítás végére érek. Van vele egy problémám.
Sztori:
Vadonatúj NKG gyertyát vettem bele, a próbaút még sikerült, aztán a napokban meg akartam járatni, nem indult. Kiderült, hogy a gyertya nem a pólusok között, hanem belül, a tövénél adta le a szikrát. Gyertya kukába, másik bele (Magneti Marelli). Próba, szuper, semmi baja. Ma járatom a garázsban a gépet, néhány perc után motor leáll. Szétszedem, gyertya kipucol, visszarak, indul szépen, aztán leáll. Gyertyát vizsgálom, ugyan az, mint az elődjénél. Szikra a gyertya testében.
A kérdésem:
A gyújtásom vágja gallyra a gyertyákat, vagy éppen sz@r gyertyák kerültek a kezembe?
Ti milyet ajánlanátok?
Előre is köszi a segítséget: M.
A kérdés
Na egy pillanatra beugrottam megnézni mik a fejlemények...
Megyek Ktm -et vezetékezni....
Az emberi baromság határtalan.....(Amit ezen a motoron egy " motorszerelő" végzett hát sírni lehetne...)Ez is csak mondvacsinált lehetett...
Szép estét!
TE jártasabb vagy az ilyen papírmunkákban mint én meniybe kerülegy átiratás stb stb autóra pl veszek egy papíros trabantot 15-ért kétév műszakival akkor arra még mennyit költök hogy hiteles legyen a dolog?
Ezt fejezzük be inkább azt mond meg hogy mér akarod bontásraszánni a 80-asod?
Mértnem költesz bele még 40-et megcsinálnád és még úgyis haszonnal a dnád el külföldön?
Láttad a fotókat, hogy mit veszel.
Az, hogy véletlen egy ezressel többet írtam árnak, bocs. Mondtam, hogy visszaküldöm.
De azthiszem kaptál egy tankot is...
hidegben olyan mint a gépzsír, ahogy írod összetapasztja a kuplungot
ninccsenek eg ekkora motorban olan erők, hogy ilyen vastag olaj kellene bele.
A 6 os gyertya nagyon kicsi.
Elvileg a műszaki + "zöldkártya" 27E Ft körül van.
Köbcentinként 18 Ft az átírási költség.
+ az eredet vizsga, ami olyan 15 körül lehet.
Nekem 6-os van most a Monzába de jó ezzel is.
Amúgy én már sok mindenkitől hallotam hogy az Isolator szar
nekem kifejezeten jól megy még tán jobban mint az NGk val.
Én teljesen megvagyok elégedve az Isoltoral sőt.....
Probáld ki 7-esel!
NGK BP7HS csak ennyit mondok.
NAgy fordulatra való magas hűértékű.
Különben NGK ból is sokféle van.Én autósboltban vettem és amikor rájöttem milyen jó akkor vettem még!Írományból kinéztük mit ír puchhoz.(magas fordulatra a 7-es kell).
Miről rakjak fel képet?
Én is jártam már így és a gyertyák a hulladékok manapság.
Például nekem isolátor volt a balkánomba és örültem ha tudtam vele menni 1 kerületet....
Én nekem a bosch és denso gyártyák váltak be....
Amit figyelj hogy ne kínai legyen....
A bosch nem kínai hanem orosz...
A denso talán még japán...
Nekem bosch-al mennek a gépek és hibátlanok ...
Az isolator meg ngk , brisk ilyenek nekem nem váltak be...
De szerintem olvasd még más véleményét is....Ha tudsz rakj fel ide képet róla...Rajtam kívül még sokan kiváncsiak lehetnek...
Szeretnék kérdezni tőletek!
Van egy SW50-es Sachs-om, mostanában a felújítás végére érek. Van vele egy problémám.
Sztori:
Vadonatúj NKG gyertyát vettem bele, a próbaút még sikerült, aztán a napokban meg akartam járatni, nem indult. Kiderült, hogy a gyertya nem a pólusok között, hanem belül, a tövénél adta le a szikrát. Gyertya kukába, másik bele (Magneti Marelli). Próba, szuper, semmi baja. Ma járatom a garázsban a gépet, néhány perc után motor leáll. Szétszedem, gyertya kipucol, visszarak, indul szépen, aztán leáll. Gyertyát vizsgálom, ugyan az, mint az elődjénél. Szikra a gyertya testében.
A kérdésem:
A gyújtásom vágja gallyra a gyertyákat, vagy éppen sz@r gyertyák kerültek a kezembe?
Ti milyet ajánlanátok?
Előre is köszi a segítséget: M.
A kérdés
Megyek Ktm -et vezetékezni....
Az emberi baromság határtalan.....(Amit ezen a motoron egy " motorszerelő" végzett hát sírni lehetne...)Ez is csak mondvacsinált lehetett...
Szép estét!
Óccsóóó.2000FT.
Mértnem költesz bele még 40-et megcsinálnád és még úgyis haszonnal a dnád el külföldön?
Az, hogy véletlen egy ezressel többet írtam árnak, bocs. Mondtam, hogy visszaküldöm.
De azthiszem kaptál egy tankot is...