Már mondtam neked, pár száz hsz-el korábban, hogy kezd el bujni a dugattyúkatalógusokat.
Meteor, viseco, polini, asso-werke, satöbbi.
Méretek alapján keress, tuti, hogy találsz.
Ha megvan a kívánt darab, megkeresed, hoyg meiylek pl robogós cég áll kapcsolatban az adott dugattyúgyárral, megrendeled náluk,és lész.
Jah azt nem írtam, hogy a papírjai rendben vannak. Megvan az eredeti könyve, a vámpapírja, van néhány adásvételi szerződésem is.
Ha van rá igény, bescannelem és felrakom a könyvecskéjét.
bmwr100 A tartálynál engedi az olajat. Köszi az infot.
Slampixxx: Tudom h simson lámpa. A hátsót szeretném is lecserélni valami szögletesre (nem feltétlenül zündappéra). Nem célom típustisztaság, csak hogy tükrözze a kor "trendjét".
Slampixxx ez nekem kevés
Kicsit kifejtenéd, hogy pontosan hogyan sikerült ilyen arcátlanul olcsón ilyen géphez jutni?
Hol, kitől vetted, tudta-e az eladó, hogy mit kótyavetyélt el, stb.
Akkor kezdem:
mindig is tetszettek a kismotorok, ez a narancs Zündapp pedig eléggé megfogott, mikor megláttam.
Az ára is, 20.000 Ft.
Szeretem ritka dolgokat, innentől fogva érthetődő volt a ragaszkodás. Főleg azért is, mert egy elég jó technikáról van szó.
Ja igen végül s51 bovdent vettem hosszabb volt 3-4cm vel tehát le is kellet belőle vágni meg ugye a simon a karbin belül van de elég igényesen sikerült megoldanom mondjuk rá ment egy napom.
Én nekem sikerült eredeti Puch dugot találni benne az embléma is de nem az L gyűrűs tehát ha csak simát találsz azzal is ugyan olyan fasza.(szerintem)Nekem Szigethalmon mondták azt hogy 2 hónap alatt hoznak olaszból L-est hát mondom kösz.
Tehát ha van 2 hónapod akkor ott kapsz
Gratulálok a géphez. A féknél hol folyik az olaj? A féktartálynál, vagy a nyeregnél? Egyébként Hódmezővásárhelyen lakik veterános barátom (Fiat Bertone X I/9, Moto Guzzi, BMW K75-el láthatod közlekedni), aki amúgy motorokat szerel. Nagygyörgy Imre a neve. Ha kell segítség, akkor szólj.
Én sem gondoltam, hogy komoly (ezek szerint még nem hibbantam meg ), csak unalmas már. Persze ha szerintetek van még benne, akkor hajrá!
Azért megpróbálkozom mással. Segítség kéne. A KTM-et teljesen szétdöntöttem, és kiderült, hogy nem úszom meg a dugó cserét. Kérdeztem már, de újra megkérdezem, hogy hol tudok idehaza dugót venni hozzá? 38-as dugó kellene L gyűrűs. Van aki átesett már dugattyú cserén?
Az e-bay-en találtam MAHLE dugót, de jobb és olcsóbb lenne itthon szerezni, ha lehet. Lehet?
Hi!
Hódmezővásárhelyi vagyok. Itt is vettem a mocit egy bizományis fószertól 25000FT-ért működésképtelenül, szeptember végén. A karbinak ki volt lyukadva az úszója meg nem volt benne tűszelep. Ezek meg lettek csinálva, most megy, csak nem használom, mert nincs rajta biztosítás, világítás, xarok a gumik, meg az első fék se jó (engedi a fékolajat). A télen szeretném rendbe hozni, kipofozni.
Mint a témában közvetlenül nem érintett (Sajnos se Puch-om, se Zündapp-om) kicsit unalmasnak és ovisnak érzem már ezt az adok-kapok játékot. Mostanában már nem is szerettem ide jönni, mert mindig ugyanaz a téma, ami engem nagyon nem érdekel.
Komolyan, nem lehetne hanyagolni a témát? Úgy látom én vagyok itt a legöregebb, ezért kihírdetem a végeredményt.
Az egyik motor jobb mint a másik, örüljön és szeresse mindenki a sajátját!
Ajánlok más témát inkább. Szívesen elolvasnám, hogy ki hogyan és miért döntött a motorja(i) mellett. Esetleg, hogy hogyan sikerült hozzájutnia, stb.
Na mostmár tényleg csinálok egy videót a Cobraról. Onboardot. Ezt a Zündapp Vs Puch dolgot szerintem egy találkozóval ki lehetne deríteni. De ha megnézitek a Slampixx által belinkelt tesztet. Azon rajta van, hogy már a léghűtéses Cobra is tudott 6.25 lovat ugyan úgy mint a Vizes KS50.
Az hogy ott ez hobbiszinten működik az a pénznek köszönhető.
Aki akar simán veszmagának egy veterán ikerdugóst vagy bármit nem úgy mint itt hogy az ember alig tudja előteremteni a rávaklót!
Mot halgassátok a ossutho rádiót nagyon brutal!
Jöhetne majd az e-mailemre, és ha beleegyezel, később felraknám a honlapra is.
Meteor, viseco, polini, asso-werke, satöbbi.
Méretek alapján keress, tuti, hogy találsz.
Ha megvan a kívánt darab, megkeresed, hoyg meiylek pl robogós cég áll kapcsolatban az adott dugattyúgyárral, megrendeled náluk,és lész.
Ha van rá igény, bescannelem és felrakom a könyvecskéjét.
Slampixxx: Tudom h simson lámpa. A hátsót szeretném is lecserélni valami szögletesre (nem feltétlenül zündappéra). Nem célom típustisztaság, csak hogy tükrözze a kor "trendjét".
Kicsit kifejtenéd, hogy pontosan hogyan sikerült ilyen arcátlanul olcsón ilyen géphez jutni?
Hol, kitől vetted, tudta-e az eladó, hogy mit kótyavetyélt el, stb.
Első-hátsó lámpád Simson, remélem tudod.
Hát arra nem sajnos de ez a sima 3800 volt.
mindig is tetszettek a kismotorok, ez a narancs Zündapp pedig eléggé megfogott, mikor megláttam.
Az ára is, 20.000 Ft.
Szeretem ritka dolgokat, innentől fogva érthetődő volt a ragaszkodás. Főleg azért is, mert egy elég jó technikáról van szó.
Nem emlékszel, hogy kb. mennyi lett volna az L gyűrűs olasz dugó?
Tehát ha van 2 hónapod akkor ott kapsz
Gratulálok a géphez. A féknél hol folyik az olaj? A féktartálynál, vagy a nyeregnél? Egyébként Hódmezővásárhelyen lakik veterános barátom (Fiat Bertone X I/9, Moto Guzzi, BMW K75-el láthatod közlekedni), aki amúgy motorokat szerel. Nagygyörgy Imre a neve. Ha kell segítség, akkor szólj.
Azért megpróbálkozom mással. Segítség kéne. A KTM-et teljesen szétdöntöttem, és kiderült, hogy nem úszom meg a dugó cserét. Kérdeztem már, de újra megkérdezem, hogy hol tudok idehaza dugót venni hozzá? 38-as dugó kellene L gyűrűs. Van aki átesett már dugattyú cserén?
Az e-bay-en találtam MAHLE dugót, de jobb és olcsóbb lenne itthon szerezni, ha lehet. Lehet?
Hódmezővásárhelyi vagyok. Itt is vettem a mocit egy bizományis fószertól 25000FT-ért működésképtelenül, szeptember végén. A karbinak ki volt lyukadva az úszója meg nem volt benne tűszelep. Ezek meg lettek csinálva, most megy, csak nem használom, mert nincs rajta biztosítás, világítás, xarok a gumik, meg az első fék se jó (engedi a fékolajat). A télen szeretném rendbe hozni, kipofozni.
Nekem évődés, az is hibbant, aki komolyanveszi:)
Mint a témában közvetlenül nem érintett (Sajnos se Puch-om, se Zündapp-om) kicsit unalmasnak és ovisnak érzem már ezt az adok-kapok játékot. Mostanában már nem is szerettem ide jönni, mert mindig ugyanaz a téma, ami engem nagyon nem érdekel.
Komolyan, nem lehetne hanyagolni a témát? Úgy látom én vagyok itt a legöregebb, ezért kihírdetem a végeredményt.
Az egyik motor jobb mint a másik, örüljön és szeresse mindenki a sajátját!
Ajánlok más témát inkább. Szívesen elolvasnám, hogy ki hogyan és miért döntött a motorja(i) mellett. Esetleg, hogy hogyan sikerült hozzájutnia, stb.
Aki akar simán veszmagának egy veterán ikerdugóst vagy bármit nem úgy mint itt hogy az ember alig tudja előteremteni a rávaklót!
Mot halgassátok a ossutho rádiót nagyon brutal!