memoriazavaros vagy!ezt már letárgyaltuk itt a forumon!a nyugdijas biciglist épphogy csak megelözted,ebböl következik,hogy tekert vagy 50-60-al... gps,gps,gps...ha többször irom,megjegyzed?
egyébként a gyár sem hülye,vajon mért raktak pld. a dizel 60 lovas vw-embe 220-as orát?na,elárulom a titkot! mert gyártották 5 hengeres 2,2 literes benzinmotorral is,ami még mindig nem megy 220-at,és mégis u.az az orája! megfejtés:olcsobb gyártási költségek...
baze. inkább a mocijaiddal foglalkozz.
azért tudom hogy ennyit ment mert a piros sachs rs-emen 120-as óra volt rajta. és a lánc fogak is mások voltak. csak nna.
csak ne engem probálj meggyözni,hogy mennyit tud egy butitott sachs blokk!csak álmodban mentél vele 90-et,csak az az a baj hogy azota még nem ébredtél fel....
csak hogy tudd hogy volt nekem sachs RS-em ami szintén azonos volt a blokkja a mostani mocimmal. és az meg ment 80-90-et lazán és az is 4 gangos volt
csak áttétel kérdése volt meg a karbi.
bár nem mondtam komolyan hogy tunindolni akarom ezt. csak kiváncsiságból teszem. de lehet hogy nem lesz mert kár lenne mókolni mert annyira jó és szép. de lehet hogymajd teszek bele 6.25 lovas hengert tavasszal.
de most a scrambler cometet építek. és azzak vagyok elfoglalva.
azért tudom hogy ennyit ment mert a piros sachs rs-emen 120-as óra volt rajta. és a lánc fogak is mások voltak. csak nna.
csak áttétel kérdése volt meg a karbi.
bár nem mondtam komolyan hogy tunindolni akarom ezt. csak kiváncsiságból teszem. de lehet hogy nem lesz mert kár lenne mókolni mert annyira jó és szép. de lehet hogymajd teszek bele 6.25 lovas hengert tavasszal.
de most a scrambler cometet építek. és azzak vagyok elfoglalva.
és gyári és semmi kókány. :P
Csak akkor meg kipufogót is kell.