öcsém simójával is ezvolt a gond fulladt full blokkgeneréál után a szerelő a gyári fuvókát rakott bele és azért fulladt aztán magyarázott ott valamit h ez kikopik az kikopik akkor kissebb fuvóka kell na jó karbi le gyerünk fuvókát cserélni 2 vel kissebet rakott bele láss csodát semmi baja nincs bivaj erős nem fullad nem zörög enm csörög szóval az lessz ott a gond .. :)
17/15/102A a karburátor típusa. Átnézem ma tüzetesen. Teszteltem karburátor nélkül a blokkot úgy hogy belefolyattam szívónyíláson minimális benzint beindítottam kezemmel elzárva szabályoztam a levegő bejutását. Úgy simán szép alapjárata van.
na persze a jó munkához.. persze jó pár dappot hazavágtad. és mégis tököd lett azzal hogy szarok a mocik és mégse csinálod meg he? na akkor ez ugyan az lesz a quaddal is....
ráadásul az akarbi viszonylag speciális abból a szempontból, hogy az úszóházában igen igen kevés benzin van, jüval kevesebb mint a karbibkban áltlában.
Az a karbi igen igen érzékeny a beálíltásra, koszra, szivárgásra, falsolásra.
A leg értelmesebb amit tehetsz, hogy szétborítod, és tabularázát csinálsz, nulláról megcsinálod az alapbeállítást rajta.
Én nyáron cumiztam egy iylennel, ami kicsit hólyén viselkedett.
Hidegen pörgött mint az állat,melegen nem voltalapjárat, semmyilen álíltásra nem reagált rendesen.
Nem volt más baja, csak valami észkombinát felfúrta az alapjárati fúvókát ötven valahányasra, az ufószintet meg jól levette kicsire, a tűt jól felhúzta, de levegőt meg sokat adott neki.
Magyarul több egymás ellen ható elállítás volt benne.
Viszont, a szivató ha rendetlenkedik az mindent képes felülírni, mivel igen kis kitérésre is igen sok benzint ad a szivató rész.
Nem figyeltem. De ha meg van húzva a szivató akkor nem emelkedhet az alapjárat. Mivel ha ténylegesen a karral meghúzom akkor lejjebb megy valamivel. Ha elengedem vissza felpörög.
Az elsőnek a vízszintes része fasza, a másiknak hogy követi az idomot oldalt.
Szerinted melyik csomitartó szebb?
mert ha igen nagybenne a fuvóka rakjbele kisebbet és máris jólessz meglátod.
(így szoktam)
ráadásul az akarbi viszonylag speciális abból a szempontból, hogy az úszóházában igen igen kevés benzin van, jüval kevesebb mint a karbibkban áltlában.
Az a karbi igen igen érzékeny a beálíltásra, koszra, szivárgásra, falsolásra.
A leg értelmesebb amit tehetsz, hogy szétborítod, és tabularázát csinálsz, nulláról megcsinálod az alapbeállítást rajta.
Én nyáron cumiztam egy iylennel, ami kicsit hólyén viselkedett.
Hidegen pörgött mint az állat,melegen nem voltalapjárat, semmyilen álíltásra nem reagált rendesen.
Nem volt más baja, csak valami észkombinát felfúrta az alapjárati fúvókát ötven valahányasra, az ufószintet meg jól levette kicsire, a tűt jól felhúzta, de levegőt meg sokat adott neki.
Magyarul több egymás ellen ható elállítás volt benne.
Viszont, a szivató ha rendetlenkedik az mindent képes felülírni, mivel igen kis kitérésre is igen sok benzint ad a szivató rész.
Nézd meg van e holtjátéka annak a fos bowdennek.Azt ha nincs állíccccs rajta.
Adj nekem quad hátsó részt, és elkezdem az építést...
( a lőrincelajos meg csókoltassa:)