Gondolkozz már...
Veszel PowerTape-t, DuckTape, "versenyszalag"ot, széles ragasztólagot, felragasztod a tankra, és voálá! Tehetsz alá esetleg valami magasítót, hogy ne csak a kormánycsapágyat lássuk.
Egy bajom van az LK val. Olyan könnyű a kuplungja hogy meg kell szokni azért mert állandóan ki akarja emelni az orrát. De gázra is de ott csak egyesben meg ha jól lepörgetem kettesben kicsit megemelkedik de ott már csak teleszkópból.
Köszi a Választ Puchinátor!
Készülök a motor szétkapására, csak addig be kéne szerezzem az összes tömítést. Ahogy néztem az országban nem nagyon lehet kapni 15*30*5.5 és 15*35*9 főtengely szimeringet. Ha tudtok boltot ahol SACHS-hoz van alkatrész légyszi adjátok meg a címét
Üdv
Gondolkozz. Ha ugyan olyan vastag a drót. Elkezded ugyanúgy tekerni és ugyan olyan nagyságúra csinálod a tekercset amilyen volt. Ennyi. Nincs benne semmi.
Veszel PowerTape-t, DuckTape, "versenyszalag"ot, széles ragasztólagot, felragasztod a tankra, és voálá! Tehetsz alá esetleg valami magasítót, hogy ne csak a kormánycsapágyat lássuk.
Bemész egy csapágy és szimmering boltba és lesz:) Tömítést meg vágsz magad spirálfüzet fedőlapból.
Készülök a motor szétkapására, csak addig be kéne szerezzem az összes tömítést. Ahogy néztem az országban nem nagyon lehet kapni 15*30*5.5 és 15*35*9 főtengely szimeringet. Ha tudtok boltot ahol SACHS-hoz van alkatrész légyszi adjátok meg a címét
Üdv
de kis ügyességel meg oldani lehet nem? :S
Azt szinte rögtön elvitték.
A Maicot hajtottam egy darabig aztán felraktam 2 nap alatt elvitték.
Mi van a cross Maicoval?
És nem használtam fel a hengerét. Semmilyét.