Vasárnap a Hondával mentem inkább dolgozni, fő a megbízhatóság.
Felszereltem valahogy a dobozt, de elbasztam, az olajlámpa napok óta világított. Dobozt nem szerelem le, inkább öntöttem a tankba is keveréket. (ülést alatt az olajtartály) Valószinüleg egész nap nem is ment a felső henger, "enyhén" túlszívhatta magát. Okádta az olajat valahol, rájöttem, hogy a felső henger kipufogó nyilásánál. Egész blokk olaj volt, meg körülötte minden, cipőm, doboz hátulja is foltos lett. Tegnap jött a csajom apja, elkezdtük babrálni. Kapott egy másik gyertyát, azonnal indult, és ontotta a füstöt rendesen... Nem tetszett neki, hogy így le van konyulva az első két index, csináljuk már meg! Felőlem... Valami esztergás, faragós a szakmája, így kreált nekem az index köré egy bilincset. Kicsit kókány, de legalább már off-road közben sem esik le. :-)
Tegnap a Zündapp-al voltam dolgozni. Mostmár egész jól indul melegen is, de még mindig nem pöcc. Félgáz fölött sokszor visszafullad. Ha lendületre kap, akkor viszi a 65-t is. Néha kitalálja lámpánál álláskor, hogy egyszer csak megáll. Néha akkor be se indul, csak tolásra... Kipufogó furulyát visszaraktam, találtam normális csavart ami meg is fogja. Hazafelé megint megállt a Harbor Parknál, most tényleg a trafóról jött le egy kábel. Múltkor kifogyott a benzin, tolhattam haza.
Múlt héten elmentem a MÉH telepre, így tértem haza.
És keresnék ilyen műanyag kartont... Aki tudja hol lehetne kapni, ne tartsa magában!
érdekesség. bár a másik blokk nem tudtam hogy annyira pöpec állapotú és persze azthittem hogy amilyen dzsuvás olyan szar. de nem. úgyhogy nekiállok majd pucolni:) és a hajtókarban van írva hogy puch. és tűgörgős felsője. :) és a kuplung kosár is oké. és beválogattam a lamellákat. :) és 12 -es a csapja a dugónak! csak elég kell neki gyűrű és oké bár ez kicsit nagy mert ez 40-es...
Most nézem az utolsó kép csalás mert 15 centit bevan csúszva a dobba a könyök ami alapból -3-lóerő de ha rendesen kiviszed a dobot a végéig akkor egész jól áll!
Fellül vidd el a könyököt de mondjuk hajtanék rajta rendesen úgy hogy a lábtartótól beljebb legyen de viszont ahol csatlakozik ott meg hihozni normálra.A kiput meg enyhén felfelé emelve tenném rá bár nem olyan hülye hosszú kiput tennék rá mint a Simsoné hanem valami puch gyárit mert szeritnem nemnagyon lesz majd erő benne fent.
Felszereltem valahogy a dobozt, de elbasztam, az olajlámpa napok óta világított. Dobozt nem szerelem le, inkább öntöttem a tankba is keveréket. (ülést alatt az olajtartály) Valószinüleg egész nap nem is ment a felső henger, "enyhén" túlszívhatta magát. Okádta az olajat valahol, rájöttem, hogy a felső henger kipufogó nyilásánál. Egész blokk olaj volt, meg körülötte minden, cipőm, doboz hátulja is foltos lett. Tegnap jött a csajom apja, elkezdtük babrálni. Kapott egy másik gyertyát, azonnal indult, és ontotta a füstöt rendesen... Nem tetszett neki, hogy így le van konyulva az első két index, csináljuk már meg! Felőlem... Valami esztergás, faragós a szakmája, így kreált nekem az index köré egy bilincset. Kicsit kókány, de legalább már off-road közben sem esik le. :-)
Tegnap a Zündapp-al voltam dolgozni. Mostmár egész jól indul melegen is, de még mindig nem pöcc. Félgáz fölött sokszor visszafullad. Ha lendületre kap, akkor viszi a 65-t is. Néha kitalálja lámpánál álláskor, hogy egyszer csak megáll. Néha akkor be se indul, csak tolásra... Kipufogó furulyát visszaraktam, találtam normális csavart ami meg is fogja. Hazafelé megint megállt a Harbor Parknál, most tényleg a trafóról jött le egy kábel. Múltkor kifogyott a benzin, tolhattam haza.
Múlt héten elmentem a MÉH telepre, így tértem haza.
És keresnék ilyen műanyag kartont... Aki tudja hol lehetne kapni, ne tartsa magában!
de hogy a picsába hajlítsak :D de amúgy a ötlet nem rossz.
minden holnap friss fejjel jobban látom majd hogy hogy lesz :)