Igen, azért ez nem japán elektronika... Már találkoztam hibás egységgel is (újonnan). Lehet vele szívni, volt már benne részem, de meg lehet csinálni...
Természetesen azzal kezdték. Aztán kínjukban már mással is próbálkoztak.
Megpróbáltuk az enyémről is leszedni a térképet, de kompatibilitási hiba volt.
le is tölthetsz a www.powercommander.com ról néhámy térképet kezdetnek. UGYANIS EZ INGYEN VAN. Pontosabban benne van a PC árában. Csináltam már egy jó párat, müxik, ráadásul igen jól. A fékpadi beállítással még egy picit lehet javítani rajta, de ez köszönhető a légköri sajátosságoknak is.
02 European German Model, Akrapovic 2-2 Exhaust with open silencers, derestricted airbox with Intake air rubber from 2000 model, RP 58 eprom and Pin16 disconnected
M902-519 01 European German Model, Aprilia Performance slip-on, Airbox from 2000 model, RP 58 eprom and Pin16 disconnected
M902-518 03 Full Power European Model with Twin Art open slip-ons, stock eprom and derestricted airbox
M902-517 Full Power European Model with Micron slip-on exhaust, derestricted airbox and stock or aftermarket air filter
M902-516 Full Power European Model with Leo Vinci slip-on exhaust, derestricted airbox and K&N air filter
M902-515 03 European Model with Arrow Racetech slip-on, Db Killer installed, Arrow eprom and stock or aftermarket air filter
M902-514 02-03 European Mille R Model with Startwin 2:2 exhaust, stock eprom and stock or aftermarket air filter
M902-513 Full Power European Model with Shark ECE approved double slip-ons, RP58 eprom, open air-box with intake rubber from 1999 model and pin 16 disconnected at ECU
M902-512 Full Power European Model with SBK factory Akrapovic twin pipe exhaust and SBK factory eprom
M902-511 Full Power European Model with SBK factory Akrapovic twin pipe exhaust and stock eprom
M902-510 Full Power 2002 European R Model with Akrapovic racing exhaust with Haga eprom, K&N air filter with air intake and air-box lid from the 2000 model
M902-509 Full Power European Model with Akrapovic open slip-on exhaust and Aprilia A65 performance eprom
M902-508 Full Power European Model with Scorpion slip-on exhaust, de-restricted airbox with stock eprom
M902-507 Full Power European Model with Arrow full exhaust (twin mufflers on one side), de-restricted airbox with stock eprom
M902-506 Full Power European Model with Akrapovic full exhaust, de-restricted airbox with stock eprom and stock air filter
M902-505 Full Power European Model with Aprilia open slip-on exhaust and Aprilia performance eprom
M902-504 Full Power European Model with Laser Hot Cam slip-on exhaust, de-restricted airbox with stock eprom
M902-503 Full Power European Model with Laser Hot Cam slip-on exhaust, de-restricted airbox with Aprilia Performance eprom
M902-502 Full Power European Model with Leo Vinci slip-on exhaust, de-restricted airbox with K&N air filter
M902-501 Full Power European Model, all stock with de-restricted airbox
M902-003 (2002-2003 model) Completely stock bike with stock chip
M902-002 (2000) Arrow full exhaust, de-restricted air box and stock air filter
M902-001 (2000) Akrapovic slip-on exhaust, de-restricted air box and stock air filter
Gyári a légszűrő házad? Gyári az epromod?
Igen, nagyon klassz volt az idei év is A társaságot persze sajnálom, de remélem a V2 is hasonló közvetlen emberekből áll. Vikoo nagyot fejlődött, az elején simán vertem, a végén simán kikaptam tőle
Most néztem, hogy a képeid között van egy 848 is, szóval te akár mindkét sorozatban indulhatnál
Emlékszem, hogy még év elején - amikor kifékeztelek a célegyenes végén - csak úgy tudtam tartani a lépést, hogy a -2 ben nem mentem rád, így volt területem a -1 ben a jobb kigyorsításra és akkor sem tudtalak megelőzni az egyenesben, de legalább nem szakadtam le és így féktávon be tudtam szúrni.
Ebből is látszik, hogy az lenne a logolcsóbb tuning ha lefogynék
Igen, azért vettem, hogy indulhassak Így együtt mehetünk Gergővel és Szabolccsal, jó móka lesz.
Ma vettem át a pályaidomot, szóval lassan készül a vas. Első évben nem is tervezek egyéb változtatást, legfeljebb lánckerékcserét.
Kicsit izgulok, eddig minden valamire való tapasztalatom a sornégyeshez kötődik.
Igen-igen
Hivatkozhatnék sok mindenre, de üres kifogás lenne . Idén is voltak jobbak, ez nem szégyen, van hova fejlődnöm.
Ezzel együtt a motoromon sokat dobott a PC, nem a technika volt az akadálya a gyorsabb haladásnak
üdv mindenkinek nagoyn szépen köszönöm a válaszokat!
most vettem vaterán bele 5500 ért vadi ujat:D kifgtam a srácnak még van egy pár darabja... de nem ehez a motorhoz már mint az enyém van vagy 5 darab lejárt a licit de szerintem felrakja megint
A Power Commandert - ha jól van baállítva - , akkor 250 fordualtonként, 9 gázálláson (ami köze 400-500 adat) lehet beállítani.
Ettől a motor dinamikusabb, lineárísabb, erősebb, nyomatékosabb és ezekehez képes még kezelhetöbb lesz. És nagyon sok esetben még fogyasztás csökkenés is.
Az, hoyg mennyit növekszik, az mindig az adott motortól függ, mivel nincs két egyforma motor. Sajnos sokan erre kiváncsiak, hoyg mennyivel lesz erősebb. Ez a kérdés sajnos csak a 100% gázállás egy időpillanatára vonatkozik, amit max lóerőnek hívunk.
Én sokkal fontosabbnak tartom azt, hoyg közép gázálláson (40%-60%) közép fordulatszámi tartományában - ahol a legtöbbet motorozunk és a versenyzők itt vannak a kanyarban és innen gyorsítanak ki -, szóval ebben a tartományban mit hoz. Ezen a tartományon sokkal többet hoz, mint a max teljesítményen. Ez helyesen valaki irta is itt utánad a fórumban (bocs, d enem emléxem ki... de ő már ért hozzáá.. vagy tapasztalt..)))
A mibe kerül most akciósan Power Commanderrel, beszereléssel, fékpadi beállítással, komplett teljesítmény-méréssel 109.000HUF (129.000HUF helyett)
Most a téli időszakban 40.000HUF beszereléssel, beállítással és egy komplett teljesítmény hangolással.
HOgy tavasszal mennyi lesz, azt nem tudom, de a normál ára 48.000HUF
Megpróbáltuk az enyémről is leszedni a térképet, de kompatibilitási hiba volt.
Kellemes Ünnepeket!
Cimbora K2 GSX-R-jére vagy nyolc különbözőt próbáltak már, egyik sem kóser.
02 European German Model, Akrapovic 2-2 Exhaust with open silencers, derestricted airbox with Intake air rubber from 2000 model, RP 58 eprom and Pin16 disconnected
M902-519 01 European German Model, Aprilia Performance slip-on, Airbox from 2000 model, RP 58 eprom and Pin16 disconnected
M902-518 03 Full Power European Model with Twin Art open slip-ons, stock eprom and derestricted airbox
M902-517 Full Power European Model with Micron slip-on exhaust, derestricted airbox and stock or aftermarket air filter
M902-516 Full Power European Model with Leo Vinci slip-on exhaust, derestricted airbox and K&N air filter
M902-515 03 European Model with Arrow Racetech slip-on, Db Killer installed, Arrow eprom and stock or aftermarket air filter
M902-514 02-03 European Mille R Model with Startwin 2:2 exhaust, stock eprom and stock or aftermarket air filter
M902-513 Full Power European Model with Shark ECE approved double slip-ons, RP58 eprom, open air-box with intake rubber from 1999 model and pin 16 disconnected at ECU
M902-512 Full Power European Model with SBK factory Akrapovic twin pipe exhaust and SBK factory eprom
M902-511 Full Power European Model with SBK factory Akrapovic twin pipe exhaust and stock eprom
M902-510 Full Power 2002 European R Model with Akrapovic racing exhaust with Haga eprom, K&N air filter with air intake and air-box lid from the 2000 model
M902-509 Full Power European Model with Akrapovic open slip-on exhaust and Aprilia A65 performance eprom
M902-508 Full Power European Model with Scorpion slip-on exhaust, de-restricted airbox with stock eprom
M902-507 Full Power European Model with Arrow full exhaust (twin mufflers on one side), de-restricted airbox with stock eprom
M902-506 Full Power European Model with Akrapovic full exhaust, de-restricted airbox with stock eprom and stock air filter
M902-505 Full Power European Model with Aprilia open slip-on exhaust and Aprilia performance eprom
M902-504 Full Power European Model with Laser Hot Cam slip-on exhaust, de-restricted airbox with stock eprom
M902-503 Full Power European Model with Laser Hot Cam slip-on exhaust, de-restricted airbox with Aprilia Performance eprom
M902-502 Full Power European Model with Leo Vinci slip-on exhaust, de-restricted airbox with K&N air filter
M902-501 Full Power European Model, all stock with de-restricted airbox
M902-003 (2002-2003 model) Completely stock bike with stock chip
M902-002 (2000) Arrow full exhaust, de-restricted air box and stock air filter
M902-001 (2000) Akrapovic slip-on exhaust, de-restricted air box and stock air filter
Gyári a légszűrő házad? Gyári az epromod?
Most néztem, hogy a képeid között van egy 848 is, szóval te akár mindkét sorozatban indulhatnál
Ebből is látszik, hogy az lenne a logolcsóbb tuning ha lefogynék
Ma vettem át a pályaidomot, szóval lassan készül a vas. Első évben nem is tervezek egyéb változtatást, legfeljebb lánckerékcserét.
Kicsit izgulok, eddig minden valamire való tapasztalatom a sornégyeshez kötődik.
V2 kupában indulni fox a traktorral?
Hivatkozhatnék sok mindenre, de üres kifogás lenne . Idén is voltak jobbak, ez nem szégyen, van hova fejlődnöm.
Ezzel együtt a motoromon sokat dobott a PC, nem a technika volt az akadálya a gyorsabb haladásnak
azé én is szeretlek..))))
Az a kérdés, hoyg mikor.... most pár nappal elötte.... tavasszal valszeg 2 hét
most vettem vaterán bele 5500 ért vadi ujat:D kifgtam a srácnak még van egy pár darabja... de nem ehez a motorhoz már mint az enyém van vagy 5 darab lejárt a licit de szerintem felrakja megint
Javítottál egy helytálló közbeszólással.... ellentétben a tegnapival
A Power Commandert - ha jól van baállítva - , akkor 250 fordualtonként, 9 gázálláson (ami köze 400-500 adat) lehet beállítani.
Ettől a motor dinamikusabb, lineárísabb, erősebb, nyomatékosabb és ezekehez képes még kezelhetöbb lesz. És nagyon sok esetben még fogyasztás csökkenés is.
Az, hoyg mennyit növekszik, az mindig az adott motortól függ, mivel nincs két egyforma motor. Sajnos sokan erre kiváncsiak, hoyg mennyivel lesz erősebb. Ez a kérdés sajnos csak a 100% gázállás egy időpillanatára vonatkozik, amit max lóerőnek hívunk.
Én sokkal fontosabbnak tartom azt, hoyg közép gázálláson (40%-60%) közép fordulatszámi tartományában - ahol a legtöbbet motorozunk és a versenyzők itt vannak a kanyarban és innen gyorsítanak ki -, szóval ebben a tartományban mit hoz. Ezen a tartományon sokkal többet hoz, mint a max teljesítményen. Ez helyesen valaki irta is itt utánad a fórumban (bocs, d enem emléxem ki... de ő már ért hozzáá.. vagy tapasztalt..)))
A mibe kerül most akciósan Power Commanderrel, beszereléssel, fékpadi beállítással, komplett teljesítmény-méréssel 109.000HUF (129.000HUF helyett)
Most a téli időszakban 40.000HUF beszereléssel, beállítással és egy komplett teljesítmény hangolással.
HOgy tavasszal mennyi lesz, azt nem tudom, de a normál ára 48.000HUF