Igen, csináltunk... még 1098-ast is.
Megmértük alapból, aztán lett rátéve egy Termignoni rendszer+EPROM, aztán mivel ez még nem volt az igazi, azért rákerült még egy PC is.
A PC többet hozott a termignoni EPROM+kipuffra, mint amit az alap gépre hozott az EPROM+KIPUFF
Ducati 999 -el kapcsolatban érdeklődőm. Vettem egy 2003-as modellt, de ellentétes infokat hallok. Van aki azt mondja nem jó hozzá a PC, van aki szerint ok.
Hangoltál már Ducatit, mi lett az eredmény?
Nincs benne környezetvédelmi tiltás.
Amelyikben van végtiltás, azt a speedohealer-rel ki lehet venni.
Gyárit én nem tudom irni. Állítólag németbe már küldtek ki elektronikát, amit "állítólag" átirtak. Ha tényleg lehetne, akkor gondolom közkézen forogna a doksi róla, hogyan kell.
Szia Ago ,
lenne egy pár kérdésem igy reggelire ,
tiszábban szertnék látni egy-két dolgot,mert beszélnek sokan sokfélét .
a Zx12r-ben van környezetvédelmi vagy akármilyen tiltás?(a végtiltást kivéve)?
és lehet programozni a gyári elektronikáját,vagy PC nélkül nem lehet hangolni?
ha lehet,te meg tudod oldani ,a gyári átirását?
válaszod előre is köszönöm .
A Yamaha FZ1 ECu-ját nem lehet módosítani, szóval ha beakarod hangolni az injektort, akkor kell bele valami kiegészítő elektronika. A gyári ECU-ján sok minden állítható - ezt a műszerfalról lehet megtenni -, de speciel az injektor nem. Max az CO-értéket lehet hengerenként beállítani.
A te motorodba nincs környezetvédelmi tiltás, meg ilyen 1,2,3-ba kevesebb LE leadás. Végsebesség tiltás meg aztán végképp nincs benne.
mellékhatások:
pénzbe kerül
lineáris teljesítmény és nyomaték
rugalmasabb gázreakció
teljesítmény és nyomaték növekedés
sok esetben fogyasztás csökkenés
Üdv
Ago
Jó napot ! tud valaki hozzá szólni, hogy van e olyan lehetőség az fz1 en hogy injektor beállítás chip vagy PC nélkül. Mert nekem azt magyarázzák hogy anélkül nem megy de ezt nem akarom nagyon elhinni hogy nem megy olyan mint egy frissítés vagy valami olyasmi. Mert be szrettném hangoltatni a kipuffhoz meg a szűrőhöz de minnyá ki akarnak iktatni ilyen mindenféle
környezet védelmi tiltást
szabályzó dolgokat Pl állítólag van benn olyasmi ami nem ereszti rá az összes teljesítményt az 1 2 3 as fokozatban
végsebesség tiltást meg minden ilyen dolgot
De én nekem ezek ki iktatása nem kell csak be szeretném hangoltatni. Ha van valakinek valami 5let azt köszi
Plusz a mellékhatások is érdekelnek mint pl fogyastás vált stb ha mégis rakatnék bele valamit
Igen, van raktáron, mint ahogy a webshopban is láthattad..)))))
Sajnos ebből a termékből nincs használt jelen pillanatban!
Igen, a beszerelés után be kell állítani, hogy melyik térképpel dolgozzon, ami a te motorodban a 6. fokozat a legoptimálisabb. Ennek a beállítása nem bonyolult, de a hozzá kapott leírás tartalmazza.
A beszerelés nem annyira bonyolult, be kell kötni a fokozatkapcsoló kőzé ( ez csak csati széthúzás és közédugás), illetve egy vezeték elvágásával be kell iktatni még a készüléket, hoyg a gyári fokozatkijelző tökéletesen működjön tovább.
Érdeklődöm hogy van e raktáron Healtech-xtre power box-od suzuki gsr600-ashoz. Gondolom az én motoromhoz ez a jó választás ha azt akarom hogy működjön a fokozatkijelzőm. Akár használtan is érdekelne.
Beszerelésnél kell valamit állítani rajta? Vagy egyszerűen be kell kötni a gyári elektronikába?
Köszi a választ!
K5-ös hayabusához szeretnék egy kicsit hozzányúlni. Láttam, hogy a Wiseconak van nagy kompressziós dugattyúja. Ha egy ilyen készletet beleteszek, mivel érdemes még kiegészíteni és milyen változást várható. Érdemes küzdeni vele?
Nem tudom mennyiért tudod meghozatni a Yoshimura rendszert, de a Bodis sem minőségileg, sem pedig teljesítményileg nem rosszabb, mint az Akrapovics vagy a Yoshimura.
Itthon komplett rendszert tudok adni 200.000HUF-tól.
Köszi szépen a sok segítséget úgy érzem hogy a power commandet mellet fogok dönteni. Látom hogy otthon vagy a témában véleményed szerint a Bódis vagy a Yoshimura rendszer lene jobb? mert ismerősőm jár ki Amerikába és olcsón tud behozni komplet rendszert
A power commader viszont érdekell csak majd akkor szeretném megveni mikor már minden megvan de azt nem várom el töled hogy férre ragd nekem
Meg még anyi tik menyiért válalnátok egy fékpados beállítást ?
Ha van Rapide Bike-om akkor nálad kapok hozzá motorspecifikus kábelt? Be is tudod hangolni? Mert azt hallottam csak a Full Gas fékpadja kommunikál a cuccal. Vagy mi.
Kipuff: én tuti bódis-t raknék fel rá, mivel ár/érték/teljesítmény arányban jelen pillanatban ez a legkedvezőbb megoldás. Mi forgalmazzuk és tudunk adni komplett rendszer akár 200.000HUF-ért...
Elektronikák.
Elég sok fajta van a piacon.
Power Commander: legeltejedtebb, te is tudod állítani PC-vel, mi padon tudjuk beállítani, motorspecifikus, kiegészítő modulokat lehet hozzá rakni, automatikus állító mdult is, tudás/kategóriájában a legolcsobb.
Rapid Bike: 3 modullal rendelhető, injektor vezérléstől a gyújtás és gyorsváltó vezérlésig. Nem motorspecifikus, tovább vihető másik motorra kábelcsere után, ez a legdrágább
Bazzaz: Enenk is három modulja van, az injektor vezérlőtől a gyorsváltón át a kipörgésgátlóig.Ez is motorspecifikus és közepesen drága. Automatikusan állító modult is tud kezelni
Motty: injektorvezérlős és autómatikusan állítós. Nem túl elterjedt, árrol nem tudok nyilatkozni, mert ezt az 1et nem forgalmazzuk szinte.
TFI, Cobra200, JuiceBOx, stb: Ezek a legolcsóbbak, te a leggyengébb tudásuak is. sok esetben még e sem lehet állítani velük a motort.
Tudom, hoyg nem volt teljes a segítségem, de igy általánosságban eléggé nehéz válaszolni! De ha tudok még segíteni valamiben, akkor szólj...
Jaaah.. nehogy elfelejtsem. A te motorodba van éppen egy használt Power Commanderünk is 45.000HUF-ért, ha érdekel.
Abban szeretnék tanácsot kérni töletek hogy milyen tipusú elektronikát rakjak bele egy Gsx-r 600 k8-ba mert most szeretnék ráteni egy bódis rendszert mondjuk ez még lehet hogy yoshimura vagy arrow lesz plusz egy k&n sportlégszűrőt meg egy elktronikát. De anyi féle fajta van hogy egyszerűen nem tudok választani (meg anyi hogy én nem használom pályán)
Ajánlom figyelmedbe a GIPRO-K04-hez tartozó szöveget:
http://www.gi-pro.net/en/index...