Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Ago!
Sajnos csak csütörtökön tudok menni a zx 12 plexiért, de akkor biztos megyek. A plexi mellé félre tudnál rakni nekem egy sportlégszűrő tisztító/olajozó szettet, ha megkérlek?
chrissxx,

Gyári leömlő maradhat, az nem gond, katalisator ki.. eddig ok!
A 4 térképeshez a csonkokat (M18*1,5) úgy kell felrakatnod, hogy egy lambdaszondát gond nélkül betudjak majd csavarni, ami kb akkora, mint egy gyertya! És ne lefelé áljon, mert alatta lesz a pad és akkor az lesz a gond. Mi általában úgy rakjuk fel, hogy a leömlőbe, a hűtő szintje alá és az alső kanyarrész elő úgy, hoyg a bal oldali kettő balra kifelé, a jobb oldali kettő pedig jobbra kifelé nézzen. Javaslom még úgy megcsinélni, hogy valahogy le lehessen drótozni, mivel a hű miatt kiszokott lazulni és akkor lehagyod!

Exup szelep.
Három lehetságes megoldás van.
1. benne hagyod az exup-ot és a motort, csak a bowdent szerled le és veszed ki
2. teljesen kiszeded az exup-ot, helyettesíted egy csővel és a motor pedig benne hagyod
3. mindent kiszedsz, de akkor kell ehy exup motor helyettesítő elektronika, hoyg ne legyen FI hibakódod. Ez jelen pillanatban van raktáron. It tvan hozzá a linkünk:
http://www.agomotors.hu/websho...
Szia Ago!

Mivel tudom,hogy sok 2007-08-as R1-et csináltál már szeretném ha segitenél egy kis infóval.
Én meghagynám a gyári leömlőt ,,,katalysator ,ki,,, 2db slip-on....igy nézne ki a rendszerem.
Hova tegyem a 4 térképes beállitáshoz a csonkokat a rendszerbe?Plusz mit tegyek az exup szelepel?
Elöre is köszi a segitségedet!
Üdv
Rendben,ez úgyis csak jövőre lesz majd esedékes kötelező szervíz után.
Balu80,

Csináltam jó pár Tuono-t... még komresszorost is..))))))
Volt egy használt PC hozzá, de nem rég elvitték...

És szólj időben, mert lehet nincs polcon és akkor rendelnem kell..
Meg év elején a gép foglaltsága miatt lehet várni kell jó pár hetet!
Okés!
Aprilia tuono 2006.Köszi a gyors választ,remélem úgy alakul,hogy tudok majd jelentkezni nálad egy ilyen "műtétre"
Vitya636,

Remélem holnap kihozza már a futár és akkor hívlak!
Balu80:

Nem tudom milyen Apriliáról van szó - mert bizonyos modelleknél érdemes elötte Mode2-be kapcsoltatni a gyári ECU-t Axion-nal -, de a PC+beszerelés+beállítás+teljesítménymérés most 109.000HUF.
Szia Ago!
2 hete voltam bent nálad Kawás felnicsíkért és akkor rendeltem a géphez (zx 12r) sportplexit. Megérkezett már a cucc?
Értem.Akkor marad a gyári ecu és majd a pc.Árat tudsz nekem mondani.Kb?
mi nem nyúlunk hozzá a gyári ECU-hoz.
Semmi értelme
Javítok:nyitott kipufogókhoz való injektortérképet lehet feltölteni..Talán így helyes a dolog.
Köszi!Ha úgy alakúl kereslek mindenképp.Még egy kérdés:Hallottam,hogy apriliákra lehet feltölteni kipufogó térképet.Te tudsz ilyet csinálni?Akkor is kell hozzá a pc?
Balu,

Persz, hoyg lehet.. Apriliába is raktam már be jó párba...
marad sokáig, elfér
Ago!
Ugyan nem mostanság lesz majd de a közeljövőben lehet rakatnék bele egy pc-t én is.Apriliához is be lehet tenni vagy inkább csak a japán gépekbe?
lav,

Gari nincs rá, de azt tudnod kell, hoyg eddig még egy se romlott el. Egyet sem kellett visszaküldenem még...

Ha bármi lenne vele - amit nem hiszek -, akkor csak le kell húzni és minden müxik tovább eredeti állapotában!
bagoly60,

Köszi.. letöltöm pár nap múlva, addig hagyd már fent...:)))
A régi szép idők..)))))
OKÉ, köszönöm a választ. Még olyan kérdés ,hogy a használt pc-re is van garancia? És ha elromlik, az injektornál teljes kutymuty, vagy visszaál eredeti állapotra, ha kiveszem?
szeva Ago, nekem meg van két GAU túra videóm a letöltések közt. Ugyan tróger voltál és nem jöttél , csak kerekezni egy kicsit egy darabon, de abban az időben kezdtél a 900RR-el foglalkozni (aztán örültél, hogy minden fokozatban lenyomod az R1-eket ), 1-2 régi arcot láthatsz újra, ha megnézed
Üdv,
Bagoly
lav,

Két fajta motoros van:
1. aki retteg tőle
2. aki nem

Sokan terjesztik, hogy igy meg úgy tönkreteszi a motort, de én még nem láttam olyan blokkot, ami tányleg tönkrement volna!
Én főként olyanoknak ajánlom a sportlégszűrőt, akik szeretnek kcisit foglalkozni a motorjukkal és van kedvük időnként kiszedni, kimosni, beolajozni és visszarakni.
Szerintem km-től függően, de olyan max 2-3* kellene egy évben...
Üdv. Ago .Beneveznék 1 ilyen használt PC3-asra (CBR 600 F4i), beállitással. Kérdésem, hogy sportlégszűrő is javasolt a sportdob mellé ?
Akciós használt PC-k, míg valaki meg nem veszi...

2 db. PC3USB - Suzuki GSX-R600, GSX-R750: 48.000HUF
1 db. PC3USB - Honda CBR1000RR (2004-2005): 48.000HUF
1 db. PC3USB - Kawasaki ZX6R/ZX6RR (2005-2006): 48.000HUF
1 db. PC3SERIAL - Honda Hornet 900 (2002-2008): 36.000HUF
1 db. PC3SERIAL - Honda CBR929RR (2000-2001): 36.000HUF
1 db. PC3SERIAL - Honda CBR600F4i (2001-2006): 36.000HUF
2 db. PC3SERIAL - Suzuki GSX-R600, GSX-R750: 36.000HUF
1 db. PC2SERIAL - Yamaha R1 (2002-2003): 28.000HUF

Akciós beállítás a PC-khez: 40.000HUF
Gekko,

Most jelenleg 3 verzió van:
1. Normál ár: 129.000HUF (új Power Commander, beszerelés, fékpados beállítás, teljesítménymérés)
2. Akciós ár 109.000HUF (új Power Commander, beszerelés, fékpados beállítás, teljesítménymérés)
3. Használt ár, ameddig van még ebbe a modellbe használt PC: 85.000HUF (használt Power Commander, beszerelés, fékpados beállítás, teljesítménymérés)