Szia Ago!
Sajnos csak csütörtökön tudok menni a zx 12 plexiért, de akkor biztos megyek. A plexi mellé félre tudnál rakni nekem egy sportlégszűrő tisztító/olajozó szettet, ha megkérlek?
Gyári leömlő maradhat, az nem gond, katalisator ki.. eddig ok!
A 4 térképeshez a csonkokat (M18*1,5) úgy kell felrakatnod, hogy egy lambdaszondát gond nélkül betudjak majd csavarni, ami kb akkora, mint egy gyertya! És ne lefelé áljon, mert alatta lesz a pad és akkor az lesz a gond. Mi általában úgy rakjuk fel, hogy a leömlőbe, a hűtő szintje alá és az alső kanyarrész elő úgy, hoyg a bal oldali kettő balra kifelé, a jobb oldali kettő pedig jobbra kifelé nézzen. Javaslom még úgy megcsinélni, hogy valahogy le lehessen drótozni, mivel a hű miatt kiszokott lazulni és akkor lehagyod!
Exup szelep.
Három lehetságes megoldás van.
1. benne hagyod az exup-ot és a motort, csak a bowdent szerled le és veszed ki
2. teljesen kiszeded az exup-ot, helyettesíted egy csővel és a motor pedig benne hagyod
3. mindent kiszedsz, de akkor kell ehy exup motor helyettesítő elektronika, hoyg ne legyen FI hibakódod. Ez jelen pillanatban van raktáron. It tvan hozzá a linkünk: http://www.agomotors.hu/websho...
Mivel tudom,hogy sok 2007-08-as R1-et csináltál már szeretném ha segitenél egy kis infóval.
Én meghagynám a gyári leömlőt ,,,katalysator ,ki,,, 2db slip-on....igy nézne ki a rendszerem.
Hova tegyem a 4 térképes beállitáshoz a csonkokat a rendszerbe?Plusz mit tegyek az exup szelepel?
Elöre is köszi a segitségedet!
Üdv
Nem tudom milyen Apriliáról van szó - mert bizonyos modelleknél érdemes elötte Mode2-be kapcsoltatni a gyári ECU-t Axion-nal -, de a PC+beszerelés+beállítás+teljesítménymérés most 109.000HUF.
Köszi!Ha úgy alakúl kereslek mindenképp.Még egy kérdés:Hallottam,hogy apriliákra lehet feltölteni kipufogó térképet.Te tudsz ilyet csinálni?Akkor is kell hozzá a pc?
OKÉ, köszönöm a választ. Még olyan kérdés ,hogy a használt pc-re is van garancia? És ha elromlik, az injektornál teljes kutymuty, vagy visszaál eredeti állapotra, ha kiveszem?
szeva Ago, nekem meg van két GAU túra videóm a letöltések közt. Ugyan tróger voltál és nem jöttél , csak kerekezni egy kicsit egy darabon, de abban az időben kezdtél a 900RR-el foglalkozni (aztán örültél, hogy minden fokozatban lenyomod az R1-eket ), 1-2 régi arcot láthatsz újra, ha megnézed
Üdv,
Bagoly
Két fajta motoros van:
1. aki retteg tőle
2. aki nem
Sokan terjesztik, hogy igy meg úgy tönkreteszi a motort, de én még nem láttam olyan blokkot, ami tányleg tönkrement volna!
Én főként olyanoknak ajánlom a sportlégszűrőt, akik szeretnek kcisit foglalkozni a motorjukkal és van kedvük időnként kiszedni, kimosni, beolajozni és visszarakni.
Szerintem km-től függően, de olyan max 2-3* kellene egy évben...
Most jelenleg 3 verzió van:
1. Normál ár: 129.000HUF (új Power Commander, beszerelés, fékpados beállítás, teljesítménymérés)
2. Akciós ár 109.000HUF (új Power Commander, beszerelés, fékpados beállítás, teljesítménymérés)
3. Használt ár, ameddig van még ebbe a modellbe használt PC: 85.000HUF (használt Power Commander, beszerelés, fékpados beállítás, teljesítménymérés)
Sajnos csak csütörtökön tudok menni a zx 12 plexiért, de akkor biztos megyek. A plexi mellé félre tudnál rakni nekem egy sportlégszűrő tisztító/olajozó szettet, ha megkérlek?