Szia Ago!
Kérdéseim a következők lennének: GSR 600 K7 -be mennyi lenne a PowerCommander,szereléssel-beállítással( tokkal-vonóval )?
És nem a gyári kipu van rajta,csak mint infó,ha ez számít egyáltalán, és kb milyen változásokra számíthatok a motor viselkedésében a "műtét" elvégzése után?
Bocsi,a kissé sok kérdésért.....
Előre is köszi!
Fokozatkijelzőből a HealTech GIpro with ATRE-t tenném én bele ebbe a mociba, mert abban benne van a programozható környezetvédelmi tiltás is! Kicsit nagy a kijelzője, ha nem gond. http://www.agomotors.hu/websho...
Ha kisebebt akarsz és nem akarod a környezetvédelmi tiltás kiiktatni, akkor a GIpro DS-t raknám bele. http://www.agomotors.hu/websho... (ez nem a te motorodba valo, de még az nincs feltöltve a webshopban)
Gyorsváltó:
1. van egy darab flatshifter akciós 110 helyett 75-ért!
2. ha Dynojet-et akarsz, akkor Ignition Quick Shifter + SP electronics kapcsoló a legolcsóbb megoldás, ami 125KHUF
3. van még spelectronics, de az is 135KHUF
Köszi, akkor majd személyesen..Figyi, akkor most gyújtástérképet írnak vagy injektortérképet, mert kérdés a gsx-r600 toipkban, és én úgy emlékszel nekem gyújtást mondtál a múltkor..
Sziasztok!
Lenne egy kérdesem. Valaki megtudja-e mondani azt, hogy egy ugynevezett TFI Commander, amelyet a prop-tech forgalmaz, csereszabatos alkatrész-e?történetesen egy kawa 636ról szerelnénk át egy R1-re.Persze tudom, hogy ez nem pont az a fórum, de gondoltam, hogy mivel a müködése hasonló a Powercommanderhez (persze az külön tipus lebontású), ezáltal valaki tud rá mondani nekem vmi féle infót.Azt tudom, hogy a prop-tech-es weboldalon külön bontásban taglaja a 600-800 ccm-ig a motorokat, és 800ccm-től felfelé, de ha padon beállítanánk tehát módosítanánk a szoftverét akkor átváltható lenne-e egy nagyobb ccm-es ámbár ugyan csak 4ütem/4hengres motorra.
Segítséget előre is köszönöm!
Látom már megoldodott a problémád!
Akkor tudsz átmenni programozói módba, ha a 3 gopmbot nyomva tartod és a PC úgy kap feszültséget. utána a 3 gombbal tudod kiválasztani, hogy melyik tartományt akarod állítani és ott +-5%-ot tudsz állítani. (aminek nem sok értelme van szerintem...)
Ha nem vagy programozói módban, akkor a ledek a gázállást mutatják és 0%-os gázállásnál az alsó lednek kell világítania!
Kérdéseim a következők lennének: GSR 600 K7 -be mennyi lenne a PowerCommander,szereléssel-beállítással( tokkal-vonóval )?
És nem a gyári kipu van rajta,csak mint infó,ha ez számít egyáltalán, és kb milyen változásokra számíthatok a motor viselkedésében a "műtét" elvégzése után?
Bocsi,a kissé sok kérdésért.....
Előre is köszi!
most indul onnan a csomag, irtam rakják még bele gyorsan!
Fokozatkijelzőből a HealTech GIpro with ATRE-t tenném én bele ebbe a mociba, mert abban benne van a programozható környezetvédelmi tiltás is! Kicsit nagy a kijelzője, ha nem gond.
http://www.agomotors.hu/websho...
Ha kisebebt akarsz és nem akarod a környezetvédelmi tiltás kiiktatni, akkor a GIpro DS-t raknám bele.
http://www.agomotors.hu/websho... (ez nem a te motorodba valo, de még az nincs feltöltve a webshopban)
Gyorsváltó:
1. van egy darab flatshifter akciós 110 helyett 75-ért!
2. ha Dynojet-et akarsz, akkor Ignition Quick Shifter + SP electronics kapcsoló a legolcsóbb megoldás, ami 125KHUF
3. van még spelectronics, de az is 135KHUF
És ez: (?)
http://www.powercommander.com/...
A cobrausa már megszivatott, mert szrt küldött.................
ma még nem, de bezsélnünk kéne, mert nem találok hozzá PC-t...
Ajánlj nekem valami fokozatkijelzőt, és gyorsváltót motoromhoz kérlek... !
GSXR 1000 K4 Yoshimura apróságokkal megspékelve... rendszer, vez.tengely... (ha ez számít)
Köszönöm!
Megérkezett az utalás? (Intruder)
injektor térképet módosítják +- 5, 10, 15 %-kal alsó közép és felső tartományban, ami eléggé durva "igazítás"
nem nagfoyn értem mi a kérdésed:
Power Commander: injektortérkép
Ignition Module: gyújtástérkép
attól függ, melyiket akarod.. mert van jó pár féle!
megnéztem, még van belőle 6 darab! akciós ára 5.000HUF
itt van a kezemben!
sajna nem ólcsó.. még barátiban is 6.000HUF
Lenne egy kérdesem. Valaki megtudja-e mondani azt, hogy egy ugynevezett TFI Commander, amelyet a prop-tech forgalmaz, csereszabatos alkatrész-e?történetesen egy kawa 636ról szerelnénk át egy R1-re.Persze tudom, hogy ez nem pont az a fórum, de gondoltam, hogy mivel a müködése hasonló a Powercommanderhez (persze az külön tipus lebontású), ezáltal valaki tud rá mondani nekem vmi féle infót.Azt tudom, hogy a prop-tech-es weboldalon külön bontásban taglaja a 600-800 ccm-ig a motorokat, és 800ccm-től felfelé, de ha padon beállítanánk tehát módosítanánk a szoftverét akkor átváltható lenne-e egy nagyobb ccm-es ámbár ugyan csak 4ütem/4hengres motorra.
Segítséget előre is köszönöm!
Látom már megoldodott a problémád!
Akkor tudsz átmenni programozói módba, ha a 3 gopmbot nyomva tartod és a PC úgy kap feszültséget. utána a 3 gombbal tudod kiválasztani, hogy melyik tartományt akarod állítani és ott +-5%-ot tudsz állítani. (aminek nem sok értelme van szerintem...)
Ha nem vagy programozói módban, akkor a ledek a gázállást mutatják és 0%-os gázállásnál az alsó lednek kell világítania!
sajnos már nem forgalmazzuk, mert sok gond volt velük!
szerintem eddig is volt... :)