Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt az ideje, hogy mind a kettőt kiírd.
Viking1,

akkor meg mindeki azt kérdezné, hogy mennyivel kell átszámolni....
Agó, a KTM 990-es kategóriánál a nyolcvanvalahány lóerős Superduke az kissé vicces...
A hátsókerekes lett volna a pontos, csak sokak önérzetét piszkálta volna szerintem.
Nem, főtengely adatok.... (amik átlagos veszteséggelk vannak számolva)

Nekem egyszerübb lett volna a hátsó kerekest feltenni, de sokaknak az nem lett volna jó, igy inkább átszámoltam....

Jó csemegézést..
Nem.
Ezek a lóerő adatok hátsókeréken értendők? :

http://www.sportmotor.hu/motor...
Viking1,

Csak hogy legyen min rágódni

Suzuki GSXR1000 lóerő ranglista:
http://www.agomotors.hu/websho...
Az lesz
Nem kell ezt nekem erőltetni.
Mortis,

Azé van két csatlakozó, mert ha széthuzód a sebesség-jeladó csatlakozót, akkor közé kell dugni, azaz sorba vele.

A piros "bizbasz" meg azért van, mert az egy összenyomos csatlakozó, amivel könnyen lehet csatlakoztatni vezetékeket egymáshoz...

De figyi, ha ilyen kérdéseket teszel fel, akkor nem lehetsz valami rutnios szerelő... szeritnem bízd másra..
szia engem érdekelne a 12 -hez a commander és zx10 04-05 évj.nem tudsz szerezni a telefonszámodat elküldhetnéd
Köszi! Így már érthetőbb meg próbálom. És mi az a kis piros műanyag pöcs pluszban?
Egyébként igen két vezeték van, piros és zöld/fekete. De két csati van a végén...
Me dolgozgatok! azé...
Ombre! Te miert nem alszol vagy eszed a bejglit?
Mortis,

A kábelkötegen van egy csatlakozó. Az a sebesség-jeladóhoz kell kötni. Ezt a csatit a tank alatt találod meg, ha jól emléxem bal oldalon a váz melett.
A kábelkötegen marad igy még két kábel. A pirosat kapcsolat +12V-ra kell kötni. A tank alatt találsz egy ilyet a hátsó féklámpakapcsoló egyik vezetéke. Ezt úgy tudod megtalálni, hogy a hátsó féklámpa-kapcsoló vezetékét leköveted.
Marad egy vezeték, egy fekete/zöld, ha jól emléxem... Ezt egy fordualtszám jelre kell kötni. Ezt találsz a műszerfalnál a fordszám jel vezeték, vagy az ECU-nál, esetleg a főtengely jeladóról.

A pogramozása eléggé egyszerű. Bemelegíted a motort majd újra indítod. A motor beindítása után kérni fogja az 1. sebességet. Berakod 1.-be és kb 3500 fordulaton tartod a fordulatot. Egy idő után kérni fogja a 2. sebességet. akkor kettes és ujra 3500 körül.
Ezt meg kell csinálni mind a 6 sebességi fokozatban.

Üdv
AGO
Szeva Ago!

Először is Kellemes Ünnepeket kívánok! Boldog Új Évet
Kaptam Karácsonyra egy fokozatjelzőt amit Tőled rendeltek!
GIpro x-type (08" R6R)
Leírnád magyarul a bekötését mert így kúrva gáz....
Megpróbálnám hátha sikerül bekötnöm!
igen teljesen gyári a ház. még.......
Inkább forgalmaztam. Évekig. Számot pontosat nem tudok, de a 100 itt is meg volt sztem. Pechem volt, ráadásul pont egy kereskedőmnek küldtem Győrbe egy VTRhez 2006 vagy 7-ben.
Akk előző nap felhivlak
kosatt,

Félig meddig. :) Ez úgy müxik, hoyg szólsz, egyeztetünk és bejövök..))))
hello! 12.28-30. között nyitva leszel ?
Ha például a benzínpumpa csak 0,1 bárral nagyobb vagy kevesebb üzemanyagot nyom, mint az a motor, amivel a power commander oldalán lévő map készült, akkor már minden megváltozik. Nem bezsélve az elektronikák szórásáról és egyébb nyalánkságokról.
Amúgy ha jól emléxem, akkor a service manuál szerint 0,5 bár szórás normális az üzemanyagpumpánál.

Viking1,
A PC ellenőrzi, hoyg más tipusú térképet ne lehessen rátölteni. Persze megoldható... :))))
Hát nem tudom te mennyi Power Commander-t szereltél már be, de én jó párszáz felett vagyok és nem volt még benne rossz.