Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne bátsd! Nem az Ő hibája, a cucc jól néz ki igy nem viszem vissza ! Egy Coca-Cola-t elfogyasztottam... nálad,
AlexCBR:

Tudom.. le is "csesztem", hoyg ott volt a polcon már akkor, mikor beszéltetek!

Ha nem tetszik vagy akármi, hozd vissza!
Ago,

Ma voltam a "bázison" beszéltem a Hőlgyel, és elhoztam a hőn áhitott PP-s emelő szemet.
Tutis, a legolcsóbb, ha megtanulsz gyorsan váltani...
de tényleg!
Akkor megyek, és hozom-viszem
AlexCBR:

valami félreértés lehetett, mert van polcon!
M8-as kell a tiedhez és piros meg kék van raktáron!
jaaaah.. PPtuningost gondolom
Atr mondta az asszony hogy rendel helyette mástól piros/vörös szinüt anno
AlexCBR:
milyen szem?! prrobikes-os?! mondtam, hoyg ki lettek baxva...
Ago,

Mi van az emelő szememmel? Kérdezd már meg a Hőlgyet lécci
hát akkor marad a 3-as variésön
tutis:

szivi.... a 4.-ből egy darab van már csak és lehet ma este elviszik....
Köszi Ágó, gyűjtöm is a zsét a 3-asra vagy a 4-es variációra
K7-K8 van
a többit meg kell néznem....
konkrétan már találtam is: http://www.tesztmotor.hu/images/stories/DennyM/Teszt/100
0es_fekpad/1000es_fekpad_08.jpg
pont te mérted.
valami hasonló lenne jó k1-3, k3-5, k5-7-ben is
tutis:

Igen, a power commander tudja vezérelni, de mégse...

A gond az, hogy ha csk PC van benne IM (Ignition Module) nélkül, akkor az injektor jelét veszi el, így tehermentesítve a mocit... de...
1. MIvel a PC csak az alsó injektort vezérli (kivéve PCV kibővített injektor modullal) ezért amikor tempónál használnád akkor elveszi az elsó injektorok vezérlését, de a felső (gyorsító) injektor sor megy tovább, igy nem elegendő a tehermentesítés, aminek az eredménye a bizonytalan váltás....
2. a suzuki figyeli az injektorokat és ha elmegy úgy belőle a benya, hoyg nem az ECU akarta, akkor elkezd szervíz módba menni, de ezidő alatt vissza jön a fuel és ujra vissza áll.. ez kicsit megbolondítja a gsxr-t... te nem veszed ezt észre, de ettől is kicsit faxul müxik

Több megoldás létezik.
1. veszel csak egy kapcsolót (netto 40KHUF-tól tudok adni 70KHUF-ig) és vagy müxik majd vagy nem
2. veszel egy váltókapcsolót meg hozzá egy Ignition Module-t és úgy használod (ezt mondjuk nem ajánlom, mert motorspecifikus dolog): 120.000HUF-tól
3. veszel egy váltókapcsolót meg hozzá egy Ignition Quick Shifter Module-t. Ez univerzális, kábelvágás nélkül szerelhető, másik motorba átrakható (én ezt venném és nekem is ez van) 120.000HUF-tól
4. Van még egy darab akciós FlatShifter (UK) gyorsváltó-szett. ). 98.000HUF, oda vissza váltós (eredeti ár 178.000HUF)

Remélem minden kérdésedre válaszoltam.... :)
gixxergabi:

Konkrétan mit is szeretnél?!
Stock motorokból max 2007-ig van esetleg... nem stock motorok lennének régebbiek is, de ki emléxik már mi van rajta... de össze tudok esetleg szedni oylanokat, amik nem emberekhez kötődnek, hanem superbike vagy más teszten voltak nálam full stock-ba
külseje kész a vasnak, most jönnek a belsőségek
Gyorsváltó..... mondtam neked hogy automatát vegyél :)))... má megint vásárollnál te...:))))
Szia Ágó!

Mi a legolcsóbb megoldásod k8 600-ra gyorsváltó téren? Ho jól tudom a power commander is tudja vezérelni a gyorsváltót? vagy hogy is van ez?
még nem érkezett meg....
Hát persze...
de talán elküldi az email címemre
összegyűjtötte de nem fogja ide felrakni.
ágó (vagy valaki más)
nincs olyan teljesítménydiagram amin a gsxr 1000 sorozat görbéi lennének összehasonlítva, hogy az újabb és újabb modellek között milyen különbségek vannak?
persze csak akkor lenne értelme, ha 1 fékpad mérési adatai lennének összevetve....
de hátha ágó ősszegyűjtötte.....