konkrétan már találtam is: http://www.tesztmotor.hu/images/stories/DennyM/Teszt/100
0es_fekpad/1000es_fekpad_08.jpg
pont te mérted.
valami hasonló lenne jó k1-3, k3-5, k5-7-ben is
Igen, a power commander tudja vezérelni, de mégse...
A gond az, hogy ha csk PC van benne IM (Ignition Module) nélkül, akkor az injektor jelét veszi el, így tehermentesítve a mocit... de...
1. MIvel a PC csak az alsó injektort vezérli (kivéve PCV kibővített injektor modullal) ezért amikor tempónál használnád akkor elveszi az elsó injektorok vezérlését, de a felső (gyorsító) injektor sor megy tovább, igy nem elegendő a tehermentesítés, aminek az eredménye a bizonytalan váltás....
2. a suzuki figyeli az injektorokat és ha elmegy úgy belőle a benya, hoyg nem az ECU akarta, akkor elkezd szervíz módba menni, de ezidő alatt vissza jön a fuel és ujra vissza áll.. ez kicsit megbolondítja a gsxr-t... te nem veszed ezt észre, de ettől is kicsit faxul müxik
Több megoldás létezik.
1. veszel csak egy kapcsolót (netto 40KHUF-tól tudok adni 70KHUF-ig) és vagy müxik majd vagy nem
2. veszel egy váltókapcsolót meg hozzá egy Ignition Module-t és úgy használod (ezt mondjuk nem ajánlom, mert motorspecifikus dolog): 120.000HUF-tól
3. veszel egy váltókapcsolót meg hozzá egy Ignition Quick Shifter Module-t. Ez univerzális, kábelvágás nélkül szerelhető, másik motorba átrakható (én ezt venném és nekem is ez van) 120.000HUF-tól
4. Van még egy darab akciós FlatShifter (UK) gyorsváltó-szett. ). 98.000HUF, oda vissza váltós (eredeti ár 178.000HUF)
Konkrétan mit is szeretnél?!
Stock motorokból max 2007-ig van esetleg... nem stock motorok lennének régebbiek is, de ki emléxik már mi van rajta... de össze tudok esetleg szedni oylanokat, amik nem emberekhez kötődnek, hanem superbike vagy más teszten voltak nálam full stock-ba
ágó (vagy valaki más)
nincs olyan teljesítménydiagram amin a gsxr 1000 sorozat görbéi lennének összehasonlítva, hogy az újabb és újabb modellek között milyen különbségek vannak?
persze csak akkor lenne értelme, ha 1 fékpad mérési adatai lennének összevetve....
de hátha ágó ősszegyűjtötte.....
Tudom.. le is "csesztem", hoyg ott volt a polcon már akkor, mikor beszéltetek!
Ha nem tetszik vagy akármi, hozd vissza!
Ma voltam a "bázison" beszéltem a Hőlgyel, és elhoztam a hőn áhitott PP-s emelő szemet.
de tényleg!
valami félreértés lehetett, mert van polcon!
M8-as kell a tiedhez és piros meg kék van raktáron!
milyen szem?! prrobikes-os?! mondtam, hoyg ki lettek baxva...
Mi van az emelő szememmel? Kérdezd már meg a Hőlgyet lécci
szivi.... a 4.-ből egy darab van már csak és lehet ma este elviszik....
a többit meg kell néznem....
0es_fekpad/1000es_fekpad_08.jpg
pont te mérted.
valami hasonló lenne jó k1-3, k3-5, k5-7-ben is
Igen, a power commander tudja vezérelni, de mégse...
A gond az, hogy ha csk PC van benne IM (Ignition Module) nélkül, akkor az injektor jelét veszi el, így tehermentesítve a mocit... de...
1. MIvel a PC csak az alsó injektort vezérli (kivéve PCV kibővített injektor modullal) ezért amikor tempónál használnád akkor elveszi az elsó injektorok vezérlését, de a felső (gyorsító) injektor sor megy tovább, igy nem elegendő a tehermentesítés, aminek az eredménye a bizonytalan váltás....
2. a suzuki figyeli az injektorokat és ha elmegy úgy belőle a benya, hoyg nem az ECU akarta, akkor elkezd szervíz módba menni, de ezidő alatt vissza jön a fuel és ujra vissza áll.. ez kicsit megbolondítja a gsxr-t... te nem veszed ezt észre, de ettől is kicsit faxul müxik
Több megoldás létezik.
1. veszel csak egy kapcsolót (netto 40KHUF-tól tudok adni 70KHUF-ig) és vagy müxik majd vagy nem
2. veszel egy váltókapcsolót meg hozzá egy Ignition Module-t és úgy használod (ezt mondjuk nem ajánlom, mert motorspecifikus dolog): 120.000HUF-tól
3. veszel egy váltókapcsolót meg hozzá egy Ignition Quick Shifter Module-t. Ez univerzális, kábelvágás nélkül szerelhető, másik motorba átrakható (én ezt venném és nekem is ez van) 120.000HUF-tól
4. Van még egy darab akciós FlatShifter (UK) gyorsváltó-szett. ). 98.000HUF, oda vissza váltós (eredeti ár 178.000HUF)
Remélem minden kérdésedre válaszoltam.... :)
Konkrétan mit is szeretnél?!
Stock motorokból max 2007-ig van esetleg... nem stock motorok lennének régebbiek is, de ki emléxik már mi van rajta... de össze tudok esetleg szedni oylanokat, amik nem emberekhez kötődnek, hanem superbike vagy más teszten voltak nálam full stock-ba
Mi a legolcsóbb megoldásod k8 600-ra gyorsváltó téren? Ho jól tudom a power commander is tudja vezérelni a gyorsváltót? vagy hogy is van ez?
nincs olyan teljesítménydiagram amin a gsxr 1000 sorozat görbéi lennének összehasonlítva, hogy az újabb és újabb modellek között milyen különbségek vannak?
persze csak akkor lenne értelme, ha 1 fékpad mérési adatai lennének összevetve....
de hátha ágó ősszegyűjtötte.....