ago.
az én motorom elvileg 164 ló gyárilag főtengelyen....
gondoltam akkor talán megvan 150 keréken....
de ahogy elnézem a legújabb 180-190 ló gépek fékpadi mérését: http://www.motorcycle-usa.com/...
ezek vannak 155ló körül keréken (vagy ennyire más az amcsik fékpadja?)
akkor az enyém mennyi 120-130?
vikingnek asszem annó 170 valamennyi jött össze, mennyi keréken? mennyit kell visszaszámolni?
Sziasztok!A segítségeteket szeretném kikérni,haverom egy 2007-es Honda CBF600N-re szeretne Power Commandert rátetetni.A kérdése az lenne hogyha erősebb lesz tőle a motor akkor az olajcsere periódus nem fog neki sűrűbbé válni?
az én motorom elvileg 164 ló gyárilag főtengelyen....
gondoltam akkor talán megvan 150 keréken....
de ahogy elnézem a legújabb 180-190 ló gépek fékpadi mérését: http://www.motorcycle-usa.com/...
ezek vannak 155ló körül keréken (vagy ennyire más az amcsik fékpadja?)
akkor az enyém mennyi 120-130?
vikingnek asszem annó 170 valamennyi jött össze, mennyi keréken? mennyit kell visszaszámolni?
igen
Nem.. nem változik semmi, sőt egy jól beállított PC sokkaljobbat teszt a motornak, mint egy gyári ECU...
Amcsi fényezésű, mint az enyém?!
hogy jön ez össze?
Jahh..... én és a kőgazdagság... szépeket álmodom róla..
Kőőőgazdag na az sem én vagyok...
jó is a kőkazdagoknak..alszanak egész nap.. este meg buli
Beszéltem Gizivel, bevárom a pénzeimet, és jelentkezni fogok nálad... Köszi az infokat.
Megint a dobogón keresselek?
Nincs egy telszámod véletlenül? Lenne egy pár Monsteres kérédsem, ha zavarhatlak ilyenekkel....
diBosco-ba nem megyek de megtalálsz a hungaroringen a pénteki V-2 -es kupán!
Szerintem akkor én is jelentkezem nemsokára...