K8-as 600-as gixibe kéne, ehhez a típushoz nemtalátam még integrált indexest. Utána tudnál nézni hogy létezik-e hozzá? Megköszönném. (Nekem is pályaidomba kellene)
Szia, Sima motor diagnosztikát is csináltok, ha igen, mikor lehet menni?
ZX12R-t kellene megnézni voltam vele a D.MC.-nél de nem volt kábelük :(
fékpadra feltolták a masinát azért, és ott megmérték azt mondták nem kell hozzányulni, de a vas kórmól és nagyon zavar. Nem szeretnék bele több le-t elég ami benne van, csak az érdekell van e valami baja . . .
Kicsit más téma..Nincs véletlenül képed a motorod hátuljáról? Krisz említette hogy neked valami spéci módon van megoldva a hátsó lámpa meg az irányjelző..
Én azt csinálnám a helyedben, hogy eljössz/elmész megméretni a motort olyan helyen, ahol tudnak mérni AFR értéket és az alapján átállítod/átállíttatod...
Általában 4.ben mérik, mert azért sneki sem szereti, ha a motor a padon közel 300-zal megy alatta.
Amúgy egy normál motornál 4., 5. és 6. között nincs eltérés.. max 1 LE
akkor a legújabbak sincsenek 180ló fölött? vagy az a pár ló már tényleg fékpadok közötti különbség, levegő hőmérséklet, páratartalom, stb...
mennyi különbség van ha valaki 5.ben vagy 6.dikban mér?
Helló Ágó!
Érdeklődni szeretnék. Van egy SV650-em. Karbis, kapott egy Dynojet szettet,+ K&N szűrőt, másik fogaskereket előre. Végül is gépi beállítást nem kapott, érdemes lenne e vele foglalkozni?
Helló!
Ezt most nem kötözködésből, és viccből mondom, de akkor az én 70es sendámnak menyi lehet a hátsó kerekén ha a főtengelyen elvileg 14körül van ? gondolom ha 6-7lóerő eljut a hátsó kerékre akkor már jó vagyok nem ?
Rendben, nekem az is megfelel, a héten még bele fér ?
van hozzá! A gyárival megegyező formájú!
Mi max az üzemanyag/levegő keverékét tudjuk megnézni, meg a hozzá tartozó dolgokat....
A DMC-nek nincs kábele hozzá?! Akkor kinek van, ha nekik nincs?!
Nincs, de majd csinálhatok!
Nekem egy biondi lámpa van betéve az utángyárott farokidomba....
De ha kell , tudunk gyári lámpát, ledeset, amiben integrálva van az index is...
ZX12R-t kellene megnézni voltam vele a D.MC.-nél de nem volt kábelük :(
fékpadra feltolták a masinát azért, és ott megmérték azt mondták nem kell hozzányulni, de a vas kórmól és nagyon zavar. Nem szeretnék bele több le-t elég ami benne van, csak az érdekell van e valami baja . . .
Kicsit más téma..Nincs véletlenül képed a motorod hátuljáról? Krisz említette hogy neked valami spéci módon van megoldva a hátsó lámpa meg az irányjelző..
Én azt csinálnám a helyedben, hogy eljössz/elmész megméretni a motort olyan helyen, ahol tudnak mérni AFR értéket és az alapján átállítod/átállíttatod...
ALL IN
most értem haza a pókerből..:)
Pünkösdkor sem tudsz "nyugton maradni" mi?
Általában 4.ben mérik, mert azért sneki sem szereti, ha a motor a padon közel 300-zal megy alatta.
Amúgy egy normál motornál 4., 5. és 6. között nincs eltérés.. max 1 LE
szerintem érdemes...
mennyi különbség van ha valaki 5.ben vagy 6.dikban mér?
Érdeklődni szeretnék. Van egy SV650-em. Karbis, kapott egy Dynojet szettet,+ K&N szűrőt, másik fogaskereket előre. Végül is gépi beállítást nem kapott, érdemes lenne e vele foglalkozni?
a 164LE hátsó keréken 143LE!
Az új gépek nálam is 155-160LE között vannak
A hátsó kerékhez 15%-ot kell hozzáadni, mig a főtengelyből 13%-ot kell levonni...
Ezt most nem kötözködésből, és viccből mondom, de akkor az én 70es sendámnak menyi lehet a hátsó kerekén ha a főtengelyen elvileg 14körül van ? gondolom ha 6-7lóerő eljut a hátsó kerékre akkor már jó vagyok nem ?