Na akkor most elmagyarázom.. igaz kicsit tudományos lesz, de lehet te is megérted majd
Na most tételezzük fel, hoyg én vagyok a leggyorsabb az egyenesekben.... Na most a kanyart végtelen számű egyenesre bontható... na mostha egyenesbe én vagyok a leggyorsabb, akkor az elöbbi képlet alapján a kanyarban is....
én.. me' csak.. mert különben is béna vagy, és nem is értesz a PC-hez, meg gyorsulni sem tuccc, kanyarodni meg pláne.. és a kawához sem értesz.. csak hogy ki ne maradjon valami..
Én sem tudom kezelni a saját magamnak beállított motort. Nem szégyenlem, pedig gondolhatod, hogy az enyém nincs szarul beállítva. ... bár lehet, hoyg a cipésznek van a legrosszabb cipője...
Az a gond, hoyg anynira erősek a motorok és annyira a maxot kell tudni átvinni az aszfaltra, hoyg tényleg egy nagyon pici hiba is már vagy kerekezés vagy pedig gumielpörgés.... És ha nagyon a határon akarsz vele menni, akkor ezt be kell vállalni, hoyg vagy összejön vagy nem.
Szóval addig rágodtam ezen, mig megtaláltam a megoldás a két dolog között egy speciális beállítással. 7végén átszabom kicsit a PC-t, meg bekötök egy két drótot, aztán várom a következő versenyt...:)
Amúgy egy másik számadat:
Tamás Attila - GSXR1000, a LE lényegtelen most ebben a VALÓS példában.
A motorjával 9.4-et tudott menni, de ezt nem stabilan, a 9.5-9.6 volt a stabil.
Rárakott egy meghosszabított lengővillát ugyanarra a motorra, semmi más változtatás és 9.15-öt ment, stabilan 9.2-9.3
Ha megnézed ez is 0.2-0,3sec változás, amit az első 1/3-ban tudott összeszedni.... kb annyi, mintha 50%-kal növelte volna a LE-t....
A gyorsulás, mint minden más sport elég sok összetevőből áll.
1. emberi tényező
Motorkategóriától függ. Ebben a kategóriában a legtöbb tudás a street1000 kategóriában kell. Itt a legfontosabb az emberi tényező talán, hiszen az aszfaltra mondjuk 100LE-t lehet átvinni és itt kell a legtöbb bűvészkedés hozzá, hoyg az minél pontosabb és több legyen. Nagy a hibalehetőség. Superstreetben, dragban a kitámasztó vagy ahosszított lengővilla eléggé sokat segít
Minél kisebb a kategória, annál könnyebb a dolog.
2. A motor ereje/beállítása a másik tényező. Itt azért van egy kis félreértés ebben. Mivel a motor a meg tett idő 1/3-át 1-ben teszi meg kb. ezért az emberi tényező sokkal fontosabb, mint a motorerő, mivel a maradék időben, ha 10LE-vel erősebb a motor, akkor sem hoz annyi pluszt, mint az első 1/3ban hozható idő. Többek között ezért is van az, hoyg hiába van valakinek kurva erős motorja, soxor gyengébbet megy, mint elötte mondjuk ugyanazzal a motorral széria korában, ha nem tudja a plusz LE-t lekezelni az első 1/3ban. Na ehez kell a tudás és ettől különbözik motoros a motorostól.
Mivel a motor kb 10 másodpercig megy 400 méteren, azért ha az első 1/3-ban egykerekezés miatt elveszítesz 0,2sec-et.. azt nagyon sok motorerővel tudod csak pótolni a második részben.
Példa:
Vegyünk két motort:
1. vegyük 210LE-nek Lencsés Donát Dániel 1000-es motort, ami 9,1-et megy
2. vegyük 300LE-nek Szűrszabó Levente 1000-es turbós motorját ami 8,8-at megy
Ha megnézed a két motor között közel 50% LE különbség van és az időkülönbség 0,2-0,3sec csak.
És ezek a valós számok...
A válasz a kérdésedre: sehogy!
Ott a pilótákban és a motortípusokban van az eb elhantolva.
Akkor lenne jogos a piszkálódásod, ha ugyanaz az ember ugyanannyi gyakorlással rosszabbat menne egy Ago-féle motorral, mint egy fülre beállítottal.
Szerintem Te feleslegesen húztad fel magad, azt hitted, hogy "támadást" indítottam ellened pedig nem ! A kérdésem csupán annyi volt (személyeskedés nélkül), hogy hogyan lehet az, hogy félautomatikus módszerrel, érzésből, tapasztalatból, hallásra, stb. adott körülmények között, versenyképesebbé hangolható egy motor, mint ha teljesen szoftverre hagyatkozva paramétereznék fel a PC-t?
Én nem mondtam olyat, hogy az általad belőtt motorok szarok, tudom, hogy a Te padod a legmodernebb itthon, ez azért egy fajta gari arra, hogy rossz nem lehet.
Fekete vagy ezüst?! :)
Nem vagyok biztos abban, hogy ez is az.
Van olyan, hogy "R"?
Jöv7 szerda?!
PC3USB?!
Az előző K4 1000-met is Te csináltad és agyament jó lett.
Ez egy K2 1000.
Na akkor most elmagyarázom.. igaz kicsit tudományos lesz, de lehet te is megérted majd
Na most tételezzük fel, hoyg én vagyok a leggyorsabb az egyenesekben.... Na most a kanyart végtelen számű egyenesre bontható... na mostha egyenesbe én vagyok a leggyorsabb, akkor az elöbbi képlet alapján a kanyarban is....
Miylen motorrról van szó egyáltalán?! Milyen PC meg iylenek...
Mondjuk Jőv7
LX
Én sem tudom kezelni a saját magamnak beállított motort. Nem szégyenlem, pedig gondolhatod, hogy az enyém nincs szarul beállítva. ... bár lehet, hoyg a cipésznek van a legrosszabb cipője...
Az a gond, hoyg anynira erősek a motorok és annyira a maxot kell tudni átvinni az aszfaltra, hoyg tényleg egy nagyon pici hiba is már vagy kerekezés vagy pedig gumielpörgés.... És ha nagyon a határon akarsz vele menni, akkor ezt be kell vállalni, hoyg vagy összejön vagy nem.
Szóval addig rágodtam ezen, mig megtaláltam a megoldás a két dolog között egy speciális beállítással. 7végén átszabom kicsit a PC-t, meg bekötök egy két drótot, aztán várom a következő versenyt...:)
Amúgy egy másik számadat:
Tamás Attila - GSXR1000, a LE lényegtelen most ebben a VALÓS példában.
A motorjával 9.4-et tudott menni, de ezt nem stabilan, a 9.5-9.6 volt a stabil.
Rárakott egy meghosszabított lengővillát ugyanarra a motorra, semmi más változtatás és 9.15-öt ment, stabilan 9.2-9.3
Ha megnézed ez is 0.2-0,3sec változás, amit az első 1/3-ban tudott összeszedni.... kb annyi, mintha 50%-kal növelte volna a LE-t....
Na?! Ki akar még baxogatni?!
nemsoká kereslek újra...
köszi
Ezért hazsnálom az aksiból feleslegesen az energiát?!
A gyorsulás, mint minden más sport elég sok összetevőből áll.
1. emberi tényező
Motorkategóriától függ. Ebben a kategóriában a legtöbb tudás a street1000 kategóriában kell. Itt a legfontosabb az emberi tényező talán, hiszen az aszfaltra mondjuk 100LE-t lehet átvinni és itt kell a legtöbb bűvészkedés hozzá, hoyg az minél pontosabb és több legyen. Nagy a hibalehetőség. Superstreetben, dragban a kitámasztó vagy ahosszított lengővilla eléggé sokat segít
Minél kisebb a kategória, annál könnyebb a dolog.
2. A motor ereje/beállítása a másik tényező. Itt azért van egy kis félreértés ebben. Mivel a motor a meg tett idő 1/3-át 1-ben teszi meg kb. ezért az emberi tényező sokkal fontosabb, mint a motorerő, mivel a maradék időben, ha 10LE-vel erősebb a motor, akkor sem hoz annyi pluszt, mint az első 1/3ban hozható idő. Többek között ezért is van az, hoyg hiába van valakinek kurva erős motorja, soxor gyengébbet megy, mint elötte mondjuk ugyanazzal a motorral széria korában, ha nem tudja a plusz LE-t lekezelni az első 1/3ban. Na ehez kell a tudás és ettől különbözik motoros a motorostól.
Mivel a motor kb 10 másodpercig megy 400 méteren, azért ha az első 1/3-ban egykerekezés miatt elveszítesz 0,2sec-et.. azt nagyon sok motorerővel tudod csak pótolni a második részben.
Példa:
Vegyünk két motort:
1. vegyük 210LE-nek Lencsés Donát Dániel 1000-es motort, ami 9,1-et megy
2. vegyük 300LE-nek Szűrszabó Levente 1000-es turbós motorját ami 8,8-at megy
Ha megnézed a két motor között közel 50% LE különbség van és az időkülönbség 0,2-0,3sec csak.
És ezek a valós számok...
Ott a pilótákban és a motortípusokban van az eb elhantolva.
Akkor lenne jogos a piszkálódásod, ha ugyanaz az ember ugyanannyi gyakorlással rosszabbat menne egy Ago-féle motorral, mint egy fülre beállítottal.
A forgalmazó én vagyok..te...)
Szerintem Te feleslegesen húztad fel magad, azt hitted, hogy "támadást" indítottam ellened pedig nem ! A kérdésem csupán annyi volt (személyeskedés nélkül), hogy hogyan lehet az, hogy félautomatikus módszerrel, érzésből, tapasztalatból, hallásra, stb. adott körülmények között, versenyképesebbé hangolható egy motor, mint ha teljesen szoftverre hagyatkozva paramétereznék fel a PC-t?
Én nem mondtam olyat, hogy az általad belőtt motorok szarok, tudom, hogy a Te padod a legmodernebb itthon, ez azért egy fajta gari arra, hogy rossz nem lehet.
Jaja.. eléggé jók és az áruk is rendben van.....
De azé vannak gondjaik...