Én tudod mivel kompenzálom a tudásbeli és technikai hátrányomat a célegyenes végén a H-Ringen az üvöltöm hogy "ALL IN" oszt van amikor bejön ... amikor nem jött be akkor lapra raktam a biciklit.. aztán vehettem másikat...
zsír! így 50 msec.-nál már jobban észnél kell lenni, mint a 60-nál. Tényleg csak határozottan meg kell nyomni, aztán el a lábat onnan... Már megszoktam, de a 60 után aznap rugtam egy két ürest... Zsír nagyon, tiszta F1 feeling.
Éppen nézegettem hogy amiről a multhéten beszéltünk....Hondából a Kawa-hoz vagy Suzuk-hoz viszonyitva jóval több pénzt kell rá lapátolni hogy "ütöképes" legyen, szóval a Végh féle CBR-nek a műszaki adatait olvasgattam az azért keményen meglett reszelve...
Tudom nem piszkáloccccc, senki sem szokott.... csak mégis....
Na akkor sorba:
1. superbike/supersport-ba sem "kézzel csinálják vakon", hanem a verseny elötti hetekben ttesztelik a motort komplett adatrögzítőkkel és belövik a motort. Ha megnézed, ezeken a versenyeken nem lehet se telemetriát, se adatrögzítőt használni, mégis minden motoron ott a helye, és az SBK verseny elött ugyanazon a pályán van más verseny, ahol indulnak, hoyg adatot tudjanak meg
2. A kézi beállítás eddig nem arról szólt a leveledben, hoyg felraksz egy adatrögzítőt, mész vele, és kielemzés utéán megpróbálod belőni, hanem más padokon, amik esetleg nem képesek a teljes szimulációra
3. Ha már igy kérdezed... mondjuk egy PC-t - vegyünk elsp kőrben egy PCIIIUSB-t - belehet állítani9 gázálláson 250-es fodulatonként.... szerinted egy versenyző ugyanoylan terhelést ad 2.ben 100%-os gázállásnál és ugyanannyit 5.-ben 100%-os gázállásnál?! Teljesen máskánt pörög le a motor és más dolgok is mennek végben azokon a motorokon?! Na és akkor ezeket a versenymotorokat hoygan állítják be szerinted?! És ezeken a motorokon a ram-air mennyire müxik másképpen, mint egy street motoron?! hmmm?!
4. A PC5-ben már2*24 térképet lehet beállítani pont ezen dolgok miatt.
5. Egy másik kérdés. padon tudsz szerinted olyan időjáárási körülményt (légnyomás, páratartalom, hőmérséklet, stb..) generálni, mint egy versenypályán?! És szerinted a reggeli időjárási körülmények ugyan azok, mint mondjuk délután 2kor?! Vagy esetleg a pénteki ugyanaz, mint a szombati vagy a vasárnapi?!
Akkor szerinted miért állítják kézzel utána?! Meg szerinted kézzel nem lehet, hoyg csak finomhangolják és akkor nem az egyenletlenségeket kell kikorrígálni, hanem az egyenes AFR-t kell csak tologatni?! hmmmm
Ugye egy PC szoftveres beállításához valakinek meg kell írnia a programot, egy program pedig annyira jó, mint amennyire lemodellezhető az elvégzendő feladat.
(a beérkező mérési értékeket tökéletesnek vesszük)
Miért van az, hogy superbike/sport-ra hangolt gépeknél még van kézimunka? Szó szerint reszelés és csiszolás, melynél a tudást még át sem tudják adni, mert le nem írható, szavakba nem önthető. Nemhogy leprogramozni?!
Csak emiatt kérdeztem, hogy mi a vélemény arról, hogy kézzel hangold PC hozhat jobb eredményt mint a szoftveres.
Az vitán felül áll, hogy a programból hangolt eredménye közel konstans.
Hidd el nem piszkálódok , csak a megvilágosodás hiányzik/hiányzott.
Valószínűleg ott az igazság amit írtál az idő alatt amíg egyesben van a motor és ott van fejben a versenyző is, az teszi ki a várható győzelem nagyon nagy százalékát ~közel azonos paraméterek mellett.
Figyú má! Nem akarok ordíbálni, úgyhogy gyere kicsit közelebb, hoyg a füledbe súgjam...
Te, Ez a Zema gyerek nyelvtanár vagy a Grétsy Tanár Úr fia?!