Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

AlexCBR:

figyú... nem xarozok.. berendelek 1et a következő rendelésnél és berakom a haverom 2008-asába aztán meglátjuk mi lesz!
Meg ér nekem ennyit, hoyg tudjam mit csinál..))))
Nálunk ez igy müxik..:)
mit nem értesz rajta? Mindenki azt látja amit látni akar.. Akkor lesz boldog, ha a cucc amire ráköltött egy nagy rakás lóvét, megéri az árát.. és sok esetben mikor éri meg? Ha a haveroknak el lehet mondani hogy vazze' +15 lóerőt hozott.. Holott tudjuk hogy nagyon nem ez a lényeg, és nagyon komoly tuning nélkül nem lehet ilyen mértékű LE növekedést elérni.. Aki meg pályázik, az előbb utóbb úgyis rájön hogy nem a LE a minden.. persze, jó ha van, de ha össze vissza érkezik meg a kerékre, akkor úgysem ér semmit, max egy jó kis perecet..

LX
Alex, először kanyarodni tanulj meg baszod!

Ám legyen!
Holnap ott vagyok fél 6-ra!
Minden modell oxigen sensor nélkül kerül forgalomba az USA-ban, kivéve a California emission modell-t amely ugyanaz mint amit Európába hoznak a Japánok. Mert a Californiai kibocsájtási szabvány a legszigorubb az államokon belül. Az a hülye heylzet is előáll ilyenkor hogy pl: Floridába vetted a motort, majd átköltözöl Californiába és a helyi DMV nem ad rá rendszámot .. el köll adni a mocit ...

Visszatérve egy szó erejéig a Bazzaz cuucra én is az általad emlitett apropo miatt nem vettem meg még mert vártam hogy hátha esetleg nálad valaki beszereltet egy ilyen ketyerét és leirja a tapasztalatait hogy milyen jó vagy mennyire fos.....:))))))
Zema:

ne nyalizz... akkor is fizetni fox, ha dolgozom a motorodon..)))))
+6LE nem kevés...de

Elég sok motort mérek, meg elég sok motor jön, hogy itt mérték meg ott mérték!
Néha nem értem az embereket se, hogy miért gondolják azt, hoyg az ő motorjuk 10-15LE-vel erősebb, mint a gyári, pedig nem csináltak vele semmit se!
Nagyon sok újságnak, meg webes portáloknak mérünk tesztmotorokat és érdekes, hoyg nálunk mindig a gyári környékén vannak a motorok... Másnál meg vagy 10LE-vel többek!

Néha azért nem értem én a motorosokat... se...
mindenkit=mindenkinek
Az utóbbi 4-5 évben 4 motoromban volt PC. Egy kivételével mindegyiket Ágó csinálta. Majd az összes paddal rendelkező "tuner"-nél jártam már (most név nélkül), de Ágó beálításaival lett a legjobb a motor. 3-4 millás motorokról beszélgetünk, nem érdemes szar helyekre vinni. Ágó nem szarral gurigázik, kevés tunernél van akkora tudás, mint nála. És végig magyarázza mit csinál, mi történik. Nincs hókuszpókusz, nincs gányolás, csak igényes, profi munka. Ajánlom mindenkit, felesleges kisérletezni.
'csába.. pedig +6 HP mindig jól jönne
lehet hogy 1000-est kell vennem... ááá.. nem.. ehhez is béna vagyok.. vagy inkább

LX
nem van hozzá..)))))
vazze.. de ez CSAK +6 LE! A Bazzaz meg +7! Hoppá-hoppá...
'csába... ZX-6-osra nincs ilyen varázs kütyü?

LX
Norbu: kb úgy számold, hogy 2-3 hét a várakozási idő a padra. PC van polcon a nem túl régi modellekhez általában...
AlexCBR:

Miért nem veszed meg ugyanezt a Dynojet-től $60-ért?!
http://www.powercommander.com/...

Mondjuk arra figyelj, hogy elméletielg csak USA modell-be jók ezek!

Szerintem semmi más tnem csinál, csak eltolja egymástól a toroknyitást és a gázállás jelet!
A CBR1000RR-nek meglepően egyenes az AFR-je, csak egységesen kevés!
Szerintem ezzel megoldották....

Nálam is várnak rá 2-en, mert nem merik elspnek bepróbálni, mert félnek nem jó az európai modellhez...
Ha az enyém lenne, ennyiért bepróbálnám gond nélkül..)
Még egy dolog, mivel ez egy Power Commanderes fórum:

1. Magyarországon két ember van csak, akik a Dynojet-nél (Power Commander) tanulták a Power Commander beállításainak csinnyát binnyát
2. Magyarországon két olyan pad van, amelyik képes a Power Commander-t beállítani beavatkozás nélkül, tehát nem kézzel "varázsolgatják" bele az adatokat, hanem mért, eállított és visszaellenőrzött adatok alapján autómatikusan.
3. Magyarországon rengeteg teljesítménymérő pad van, de mint a neve is mondja, főként CSAK teljesítménymérésre alkalmasak. Nincs bennük olyan eszköz, amivel több módban tudják állítani a PC-t, szimulált kigyorsításokat tudnak végrehajtani a pontos PC beállításra.
4. A Dynojet (Power Commander) motor tipusonként és évjáratonként adja meg a megfelelő beállítást, hoyg a pad tökéletesen tudja beállítani. Ez abszolút nem egyezik meg minden motornál, sőt, még évjáratonként is más
5. Minden gázállást mást technikával és más módon kell beállítani. Akinek nincsenek ezek az infók a kezében, azok nem is igazán tudják beállítani a dynojet szerint rendesen.
6. egyéb dolgokról nem is beszélve....

De még mindig az a meglátásom, hoyg mindenki vigye oda akiben megbízik! Ez a legfontosabb....
Ago

Ha esetleg hoznék a 08' vagy a 09' Firebladem-be megpróbálkoznál a beállitással? Illetve van még egy cucc amiről nem tudom mit csinál...szintén BAZAZZ... erről lenne szó....ide katt.......
Ago!

Köszi.A közeljövőben bejelentkezek hozzád.
Üdv.
Norbu:

PC: brutto 79.900HUF
Beállítás ( 1 map ): netto 48.000HUF

Ami esetleg még:
Sportlégszűrő: brutto 14.800HUF
Környezetvédelmi tiltás kiiktató fokozatkijelzővel: brutto 19.400HUF

Ingyenes szerelések és komplett teljesítményméréssel....
jah, így már értem.. bocs, nem okoskodni akartam, csak azt hittem elírtad..

LX
KertAce,

Persze! Nem csak USB-t tud a gép állítani, hanem sorost is.
és az hogy aki másnak vermet ás, a sajátjáranemjutideje!
Mielött még parázs vita lenne:

Mindenki oda vigye a motorját, akiben hisz és akiben megbízik! Ez a legfontosabb! Ez lehet a Végh Jana, lehet a Csunderlik Csaba, lehet a Kalivoda Imi vagy akár Én is.
Ennyi a lényeg....
majd máskor mert most kockára kopott gumiora gyűjtök! aszondják azzal nagyon lehet egyenesen menni!
minden sarkon... de legyártom neked igény szerint... egy hét alatt megoldom
és hol lehet ilyen "tré" láncszettet venni? mig "tojés felnit"?
ez is valami tuning?