még nem volt tempó a célra rában, ezért a célegyenesben sem voltam még olyan gyors. ha majd normálisan tudok/merek menni vele, akkor lehet meglesz a hatodik is... most még féltem a festést
ago, régebbi nem USB-s commander belövéssel is foglalkoztok? Nekem sima PC3 van a motorban és ha nem sikerül eladnom a vasat akkor lehet rászánok még annyit hogy beállíttatom. CBR929-ről van szó.
csak azért értetlenkedek itt - már bocsánat - mert én is 14 - 45-ös áttétellel megyek, az enyém viszont 6.-ban forog le.. hhhmmm.. nem értem.. nem 6.-at akartál írni?
Szerencsére nem vészes, a bukógomba végezte a dolgát.
Átégett az idom, kopott a dekli, a lábtartó és a fékkar.
Nagyon le volt döntve már, amikor elment atz eleje, ezért nem volt nagy az ütés, csak csúszott.
köszi, és ezt a commadert hova kell feldugni, mert van pár "vak"csatlakozom, ami kb 5 10 saruból áll, a fejidomban is meg az ECM-nél is. nem tudom ismered e az én tipusomat (954RR) , ezek gyárilag benne vannak, vagy akkor teszik bele amikor a PC-t?
most állítottunk a motoron,a gyári elektronikát(proptech programmal asszem)több gázállásnál,a motor brutál jo lett,illetve erős.eddig 5.ben forgott le célegyenesben,most 6.ban éppenhogy nem elég nagyot lép
Nem is kérdés, de legalább nem H-D rendszámtartóm van, Pupák!
Bőgatyában kijön a ringre, oszt a parkolóban tépi a pofazacskóját...különben meg az Öcsém összecsukta a gixxert a célrarában . Jó is az, ha az embernek van egy szerető családja...
Nem vagyok egy Troy Bayliss, de ettől még be lehet normálisan állítani egy motort.
Mint írtam, korábban egy Ago-féle K4-gyel motoroztam, most pedig egy Jana-féle K2-vel, tehát van összehasonlítási alapom.
Ha figyelmesen lvasol, nem a végteljesítménnyel van gondom, hanem a viselkedésével.
Az én K4-emet is Ago állította, zseniális lett!
Már jeleztem felé, hogy a K2-őt is meg szeretném nézetni vele, mert a mostani térképet V. Jana csinálta, de nem vagyok elégedett a motor viselkedésével.
Mi 2 éve ( sőt még a fejlesztés alatt akartunk segítséget nyujtani) tárgyaltunk, de nem akart senkivel se foglalkozni.
Tudtunk volna sok mindenben segíteni, de nem jött össze.
Rengeteg cégnek van AutoTune modulja (pl PowerCommander, Bazzaz, stb..) Ezek a cégek mellett eléggé nehéz labdába rugni....
Továbbiakban tényleg nem akarok nyilatkozni mert ő mond A-t, én mondanék B-t és nem sok értelme lenne.
Nekem is volt a motoromban "autómatikusan állítós" ketyere, de msot sem az van benne.... miért is?!
1. nem online állítja, mivel ezt nem is tudja egyik sem, nem annyira gyorsak és mire tudná állítani, addigra már más tartományban van a motor
2. Akkor tuti jó, ha mindig pont ugyanúgy motorozol ( gázreakció, hőmérséklet, benzin minősége, levegő oxigén tartalma, stb, stb, stb..) Különben mindig elállítja valahova magát, de azt se azonnal...
3. stb, stb, stb...
Szerinted, ha a saját motoromból kivettem, akkor?! :)))))))
BANDIT 1250-re mennyi lenne cucc bruttóban progizással ?Azt nem tudom hány térképes kell rá,de azt te úgy is tudod.
Köszi.
Üdv.
LX
Átégett az idom, kopott a dekli, a lábtartó és a fékkar.
Nagyon le volt döntve már, amikor elment atz eleje, ezért nem volt nagy az ütés, csak csúszott.
már nem emléxem, de szerintem (felülről lefelé)
PC 4 térképpel
PC 1 térképpel
gyári
freon orig
LX
Bőgatyában kijön a ringre, oszt a parkolóban tépi a pofazacskóját...különben meg az Öcsém összecsukta a gixxert a célrarában . Jó is az, ha az embernek van egy szerető családja...
Mint írtam, korábban egy Ago-féle K4-gyel motoroztam, most pedig egy Jana-féle K2-vel, tehát van összehasonlítási alapom.
Ha figyelmesen lvasol, nem a végteljesítménnyel van gondom, hanem a viselkedésével.
Már jeleztem felé, hogy a K2-őt is meg szeretném nézetni vele, mert a mostani térképet V. Jana csinálta, de nem vagyok elégedett a motor viselkedésével.
Tudtunk volna sok mindenben segíteni, de nem jött össze.
Rengeteg cégnek van AutoTune modulja (pl PowerCommander, Bazzaz, stb..) Ezek a cégek mellett eléggé nehéz labdába rugni....
Továbbiakban tényleg nem akarok nyilatkozni mert ő mond A-t, én mondanék B-t és nem sok értelme lenne.
Nekem is volt a motoromban "autómatikusan állítós" ketyere, de msot sem az van benne.... miért is?!
1. nem online állítja, mivel ezt nem is tudja egyik sem, nem annyira gyorsak és mire tudná állítani, addigra már más tartományban van a motor
2. Akkor tuti jó, ha mindig pont ugyanúgy motorozol ( gázreakció, hőmérséklet, benzin minősége, levegő oxigén tartalma, stb, stb, stb..) Különben mindig elállítja valahova magát, de azt se azonnal...
3. stb, stb, stb...
Szerinted, ha a saját motoromból kivettem, akkor?! :)))))))