Nem natgyon szeretnék más termékéről nyiltakozni, mert marketingnek tünne.... de egy két dolog ezzel kapcsolatban:
1. ezzel a kütyüvel csak üzemanyagot lehet hozzáadni, de soxor üzemanyagot kell elvenni, hoyg jó legyen ( fökéz tartomány, ahol pl a legtöbbet motorozol...
2. nem lehet gázállásonkánt állítani. Namost a leglényegesebb, hoyg minden gázálláson és minden fordulatonként ( PC 250 fordulatonként) más értéket kell beállítani. Na most ez a készülék ebből egyiket se tudja....
A PC-t nem hinném, hoyg szigetelő szalaggal kellene a kábelekhez kötni. Akkor ott valami gond van. MInden PC a gyári csatlakozókra megy rá, sosem kell kábelt elvágni meg ilyen dolgokat.
A PC-hez nem kell semmiféle tengely meg egyébb módosítás. A motorodat állítja be az aktuális állapothoz. Ha nincs semmi módosítás, akkor ahoz, ha bármi átalakítás van (sportlégszűrő, kipuff, tengely, dugó, stb..), akkor pedig ahoz.
Én azt szoktam mondani, hoyg a legnagyobb pénzkidobás az, ha veszel egy Power Commander-t és nem állítod/állíttatod be. Annak úgy semmi értelme sincs.. csak ámítás...
gyerekek, nem akarom borzolni a kedélyeket, de a négytérképestôl olyan lesz a motor, hogy minden kigyorsításon magatok alá pisiltek!
persze ennek ára is van, de brutál. Mondjuk nekem az egytérképes is hozott rendesen (4,5 LE, 3,5 Nm asszem), pedig nem fiatal a blokkom...
És nem kísérleteznék mással, csak a PC-vel, az tuti mûködik, és van egy szakink hozzá. Ezek nem kétfilléres kütyük, hogy járt utat járatlanért elhagyjunk... persze, lehet kísérletezni!
csatoltam pár görbét AGO mester munkájának eredményérôl! és nem kapok jutalékot tôle... ergo nem reklám
Nekem is AGO csinálta a beállítást. Lóerőben kb a katalógusértékeket kaptuk meg, de a görbe sokkal szebb lett - alul is kikövéredett - és az, ahogy a fordulatot veszi nem összehasonlítható az eredeti állapottal
Jóval olcsóbb lenne mint a Power Comander,fékpaddal beállítással kb a fele!Elvileg ez is azt csinálja mint a Power commander,vagy még se?Valakinek van valami tapasztalata ezzel a kütyüvel?
Az jó ár .... mert én amikor vettem 3-4 db -ot a mulkor 286.- USD volt/darab kint kiskerben mindenhol annyi, a mai USD/HUF kurzuson szállitással ugyan ott van és AGO még garanciát is ad a termékre.
Más....
Én most a BAZAZZ termékeivel "szemezgetek" ha megyek vissza juliusban lehet hogy a kinti motoromra veszek belöle, az a baj hogy itthon nem találkoztam meg szakival aki értett volna a beállitásához..
üdv. ez a topic nekem idegen, infókat szeretnék, van nekem egy 954RR-em amikor rászántam magam, volt benne power commander, de mire eljutottam a vashoz, eladták belőle, Ugy tudom (nem biztos hogy jól tudom) szoval ugy tudom hogy ehhez a vezértengelyt is cserélni kell, ami viszont benne van a vasba, javitsatok ki ha tévedek, az biztos hogy modositott vezértengelyme van, összefügg a 2? mert kiprobálta anno egy haver akinek ugyanez a gépe van (alap) és kicsit elcsodálkozott hogy mit megy az enyém commander nélkül, szal az a kérdésem hogy ezt a kütyüt egyszerüen rádugom, mert ahhogy láttam nekem a kábelek között vannak szigetelöszallagozott megoldások, gondolom én oda volt feltüzve ez a kütyü. hamarosan elinditom a vasat (sajnálatos baleset után) és gondolkozom hogy visszateszem rá a commandert, kérdés jól tudom e és kérdés hogy külön tipusokhoz van e, és hogy ez nekem mibe kerül, és mennyi pacira számolhatok ha fent van, válaszokat elöre is köszönöm. üdv Gábor
Nem olcsó!
Mi nem hozunk be szürke importból, meg számlára adjuk garanciával. Úgy 79.900HUF
Egy hazsnált általában - ha PC3USB-s -, akkor úgy 40-50 között mozog
A Power Commanderrel kapcsolatban eléggé sok "tévhit" terjeng...
Elsődlegesen nem az a feladata, hoyg több power-eed legyen a motorban, hanem az, hogy a benne lévő 9 gázálláson és 250 fordulatonkénti tartományban a levegő üzemanyag keveréket úgy optimalizálja, hogy a lehető legjobb égés menjen végbe a hengerben. Ettől a motor sokkal dinamikusabban fogja venni a fordulatot, egyenletesebb lesz a teljesítmény/nyomaték görbe, fogyasztás csökkenés, stb...
Az már csak másodlagos, hoyg ezzel együtt LE/Nm növekedés is szokott jönni. Hogy mikor mennyi, az az adott motortól függ.
Volt oylan motor is, amin nem jött 1LE növekedés sem, de a 3000-ről leszabályzásig közel 2sec-cel lett gyorsabb.
A következő kérdés az szokott lenni, hogy miért xar gyárilag a motor vagy miért kell bele Power Commander. A gyárban az első tesztmotorhoz megcsinálták az elektronikát. Az egy válogaottt alkatrészekből összerakott motor, prototipus, stb...
Ha csak feltételezzük, hogy a benzinpumpa 0,1bar-ral többet vagy kevesebbet nyom, már megváltozik minden, a vezérműtengely 0,1 fokos eltéréséről, a szelephézagokról és az összes érzékelő szórásáról meg nem is beszélve. Ezért van az, hoyg szinte nincs két egyforma motor, két ugyanúgy működö motor.
És azt hiszem ezzel válaszoltam is a kérdésedre, hoyg egy más által készített térkép jó lehet-e a motorodhoz... Hát nem igazán!
Ezért is van, hoyg ezek a térképek ingyenesek, letölthetők,stb...
erről mi a véleményed a power commanderrel szemben :Motty AFR tuner, link
illetve foglalkotok e vele
lemerted már nyelezni a vasat végre vagy még mindig zabszem?!
nem tudom ki vagy igy nick alapján, de remélem még mindig élvezed a motrodat...:))))))))))))))))))
Nem natgyon szeretnék más termékéről nyiltakozni, mert marketingnek tünne.... de egy két dolog ezzel kapcsolatban:
1. ezzel a kütyüvel csak üzemanyagot lehet hozzáadni, de soxor üzemanyagot kell elvenni, hoyg jó legyen ( fökéz tartomány, ahol pl a legtöbbet motorozol...
2. nem lehet gázállásonkánt állítani. Namost a leglényegesebb, hoyg minden gázálláson és minden fordulatonként ( PC 250 fordulatonként) más értéket kell beállítani. Na most ez a készülék ebből egyiket se tudja....
Akkor szerinte ez most olcsó?!
(.. és még sorolhatnám..)
A PC-t nem hinném, hoyg szigetelő szalaggal kellene a kábelekhez kötni. Akkor ott valami gond van. MInden PC a gyári csatlakozókra megy rá, sosem kell kábelt elvágni meg ilyen dolgokat.
A PC-hez nem kell semmiféle tengely meg egyébb módosítás. A motorodat állítja be az aktuális állapothoz. Ha nincs semmi módosítás, akkor ahoz, ha bármi átalakítás van (sportlégszűrő, kipuff, tengely, dugó, stb..), akkor pedig ahoz.
Én azt szoktam mondani, hoyg a legnagyobb pénzkidobás az, ha veszel egy Power Commander-t és nem állítod/állíttatod be. Annak úgy semmi értelme sincs.. csak ámítás...
persze ennek ára is van, de brutál. Mondjuk nekem az egytérképes is hozott rendesen (4,5 LE, 3,5 Nm asszem), pedig nem fiatal a blokkom...
És nem kísérleteznék mással, csak a PC-vel, az tuti mûködik, és van egy szakink hozzá. Ezek nem kétfilléres kütyük, hogy járt utat járatlanért elhagyjunk... persze, lehet kísérletezni!
csatoltam pár görbét AGO mester munkájának eredményérôl! és nem kapok jutalékot tôle... ergo nem reklám
Beállítás 48KHUF nettóban.
Nekem is AGO csinálta a beállítást. Lóerőben kb a katalógusértékeket kaptuk meg, de a görbe sokkal szebb lett - alul is kikövéredett - és az, ahogy a fordulatot veszi nem összehasonlítható az eredeti állapottal
Erről tud valaki valami infót:
http://propose.shp.hu/hpc/web....
Jóval olcsóbb lenne mint a Power Comander,fékpaddal beállítással kb a fele!Elvileg ez is azt csinálja mint a Power commander,vagy még se?Valakinek van valami tapasztalata ezzel a kütyüvel?
Más....
Én most a BAZAZZ termékeivel "szemezgetek" ha megyek vissza juliusban lehet hogy a kinti motoromra veszek belöle, az a baj hogy itthon nem találkoztam meg szakival aki értett volna a beállitásához..
És mennyi a kalibrálás ára?
Mi nem hozunk be szürke importból, meg számlára adjuk garanciával. Úgy 79.900HUF
Egy hazsnált általában - ha PC3USB-s -, akkor úgy 40-50 között mozog
És ha nálatok veszem mennyi?
Mondjuk kellene tudni róla pár dolgot....
A Power Commanderrel kapcsolatban eléggé sok "tévhit" terjeng...
Elsődlegesen nem az a feladata, hoyg több power-eed legyen a motorban, hanem az, hogy a benne lévő 9 gázálláson és 250 fordulatonkénti tartományban a levegő üzemanyag keveréket úgy optimalizálja, hogy a lehető legjobb égés menjen végbe a hengerben. Ettől a motor sokkal dinamikusabban fogja venni a fordulatot, egyenletesebb lesz a teljesítmény/nyomaték görbe, fogyasztás csökkenés, stb...
Az már csak másodlagos, hoyg ezzel együtt LE/Nm növekedés is szokott jönni. Hogy mikor mennyi, az az adott motortól függ.
Volt oylan motor is, amin nem jött 1LE növekedés sem, de a 3000-ről leszabályzásig közel 2sec-cel lett gyorsabb.
A következő kérdés az szokott lenni, hogy miért xar gyárilag a motor vagy miért kell bele Power Commander. A gyárban az első tesztmotorhoz megcsinálták az elektronikát. Az egy válogaottt alkatrészekből összerakott motor, prototipus, stb...
Ha csak feltételezzük, hogy a benzinpumpa 0,1bar-ral többet vagy kevesebbet nyom, már megváltozik minden, a vezérműtengely 0,1 fokos eltéréséről, a szelephézagokról és az összes érzékelő szórásáról meg nem is beszélve. Ezért van az, hoyg szinte nincs két egyforma motor, két ugyanúgy működö motor.
És azt hiszem ezzel válaszoltam is a kérdésedre, hoyg egy más által készített térkép jó lehet-e a motorodhoz... Hát nem igazán!
Ezért is van, hoyg ezek a térképek ingyenesek, letölthetők,stb...
Nálunk nem hinném, hoyg vettél speedbox-ot, mivel nem forgalmazunk ilyen nevű ketyerét....
Nem lehet, hoyg esetleg egy Healtech GIpro with ATRE-t vettél?!
Vettem egy nálatok forgalmazott Speed Box-ot. Gixxer 1000 K4-be.
Bekötöttem, és nem igazán veszek észre változást....
Valamit elb@sztam volna?